داروتو
تصویر  قرص یونی فرو ابیان دارو ۳۰ عددی
تصویر  قرص یونی فرو ابیان دارو ۳۰ عددی

قرص یونی فرو ابیان دارو ۳۰ عددی

Abian Daroo Uniferro 30Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن

جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن

تامین ویتامین‌های B6 و B12 مورد نیاز بدن

موثر در بهبود ریزش مو ایجاد شده به دلیل فقر آهن

278,000 تومان

در کم خونی فقر آهن، تعداد گلبول‌های قرمز خون و میزان هموگلوبین موجود در گلبول‌های قرمز کاهش می‌یابد و در نتیجه رساندن اکسیژن به سلول‌های بدن و دفع دی اکسید کربن از آن‌ها مختل می‌گردد. علائم کم خونی شامل احساس خستگی مفرط و زودرس همراه با ضعف و بیقراری، عدم تمرکز در کارها، رنگ پریدگی، نفس نفس زدن با فعالیت مختصر، سردرد، سندرم پای بیقرار، تپش قلب و اضطراب بی دلیل و در موارد پیشرفته ریزش مو می‌باشد. قرص یونی فرو ابیان دارو برای بانوان در سنین تولید مثل، قبل از بارداری برای پیشگیری از ناهنجاری‌های نقائص لوله عصبی در جنین و در دوران بارداری و شیردهی مناسب است. مصرف قرص یونی فرو ابیان دارو دارای فرمولاسیون منحصر به فرد و دارای ترکیبی از آهن، ویتامین ث، B12 و B6 است. یونی فرو نسل جدیدی از مکمل‌های حاوی آهن هم و غیر هم دارد. حضور آهن هم و غیر هم در کنار یکدیگر اثرات مناسبی داشته و حداقل عوارض گوارشی را ایجاد می‌کند. 

‌ویژگی‌های خاص: 

-کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن

-جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن

-تامین ویتامین‌های B6 و B12 مورد نیاز بدن

-موثر در بهبود ریزش مو ایجاد شده به دلیل فقر آهن

-موثر در رفع اختلالات فکری کودکان، افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص مصرف شود. بهترین زمان مصرف یونی فرو یک ساعت قبل با دو ساعت بعد از غذا می باشد. در صورت ابتلا به هرگونه بیماری گوارشی، جهت به حداقل رساندن عوارض گوارشی، یک عدد قرص بلافاصله بعد از وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب خنک میل شود.

ترکیبات: آهن، اسید فولیک، ویتامین B12، ویتامین C، ویتامین B6، آهن هم با ساختار پلی پپتیدی

هشدار مصرف: توصیه می‌شود مصرف این مکمل در بیماران مبتلا به هموکروماتوز، هموسیدروز، آنمی همولیتیک، افراد دارای حساسیت غذایی و یا حساسیت به هریک از مواد اولیه موجود در این محصول و همچنین در خانم های باردار و شیرده با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک و یا داروساز خود مشورت نمایید. 

عوارض جانبی: مشابه تمام مکمل‌ها این محصول هم ممکن است در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند سردرد، یبوست، اسهال و حالت تهوع گردد.

تداخل دارویی: در صورت مصرف هرگونه دارویی، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف همزمان مکمل یونی فرو با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها، تتراسایکلین‌ها)، لوودوپا، لووتیروکسین و متیل دوپا خودداری نمایید. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
تداخل دارویی در صورت مصرف هرگونه دارویی، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف همزمان مکمل یونی فرو با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها، تتراسایکلین‌ها)، لوودوپا، لووتیروکسین و متیل دوپا خودداری نمایید. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نمی‌باشد.
عوارض جانبی مشابه تمام مکمل‌ها این محصول هم ممکن است در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند سردرد، یبوست، اسهال و حالت تهوع گردد.
ترکیبات آهن، اسید فولیک، ویتامین B12، ویتامین C، ویتامین B6، آهن هم با ساختار پلی پپتیدی
روش مصرف روزانه یک عدد قرص مصرف شود. بهترین زمان مصرف یونی فرو یک ساعت قبل با دو ساعت بعد از غذا می باشد. در صورت ابتلا به هرگونه بیماری گوارشی، جهت به حداقل رساندن عوارض گوارشی، یک عدد قرص بلافاصله بعد از وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب خنک میل شود.
هشدار مصرف توصیه می‌شود مصرف این مکمل در بیماران مبتلا به هموکروماتوز، هموسیدروز، آنمی همولیتیک، افراد دارای حساسیت غذایی و یا حساسیت به هریک از مواد اولیه موجود در این محصول و همچنین در خانم های باردار و شیرده با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف محصول را قطع و با پزشک و یا داروساز خود مشورت نمایید. 
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و دور از نور، دور از دید و دسترس اطفال و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید