داروتو
تصویر  قرص یونی فلکس MSM لیبرتی ۶۰ عددی
تصویر  قرص یونی فلکس MSM لیبرتی ۶۰ عددی
تصویر  قرص یونی فلکس MSM لیبرتی ۶۰ عددی

قرص یونی فلکس MSM لیبرتی ۶۰ عددی

Liberty Uniflex Calcium Carbonate MSM 60Tabs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به رفع مشکلات ناشی از پوکی استخوان در سالمندان

کاهش قابل توجه دردهای مفصلی و دردهای ناشی از آرتریت

بهبود اختلالات عملکرد جسمانی استئوآرتریت در زانو

222,400 تومان

کلسیم در عملکرد عضلانی، انتقال عصبی، متابولیسم تولید انرژی و آنزیم‌های گوارشی و همچنین کاهش درد آرتروز کمک می‌کند. این عنصر نقش مهمی در تنظیم سلولی، تمایز و نگهداری استخوان‌ها و دندان‌ها دارد. قرص یونی فلکس MSM لیبرتی مکمل تغذیه‌ای منحصر به فرد تحت لیسانس سوییس است که برای بهبود دردهای مفصلی و آرتروز، پیشگیری و بهبود مشکلات استخوان از جمله پوکی استخوان و همچنین بیماری‌های التهابی مفصلی ساخته شده است. این محصول تنها مکمل کلسیم برای بهبود مشکلات ناشی از استخوان‌ها است که علاوه بر کلسیم یک ترکیب ارگانیک به نام متیل سولفونیل متان یا MSM دارد که با خاصیت ضد التهابی خود نقش موثر و مهمی در بهبود مشکلات ناشی از آرتروز و آرتریت روماتوئید و درمان محدودیت‌های ناشی از آن ها ایفا می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی ویتامین K، ویتامین D3، منیزیم و زینک

-کمک به رفع مشکلات ناشی از پوکی استخوان در خانم‌های یائسه و پیشگیری از آن

-بهبود التهاب مفاصل آسیب دیده و کاهش تورم در اطراف تاندون‌ها

-کمک به حفظ سلامت استخوان‌ها

-کمک به حفظ سلامت مفاصل

نحوه مصرف: روزانه ۱ عدد قرص یونی فلکس همراه با وعده‌های غذایی مصرف نمایید یا مطابق دستور پزشک

ترکیبات: MSM، ویتامین D، ویتامین K1، کلسیم، زینک، سلولز، کراس کارملوز سدیم، تیتانیوم دی اکسید، اسید استئاریک، سیلیکون دی اکسید، منیزیم استئارات

هشدار مصرف: این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. مصرف این مکمل در بیماران مبتلا به سنگ کلیه، هایپرکلسمی و هیپوکلسمی باید با احتیاط صورت گیرد. خانم‌های باردار و شیرده، تحت نظر پزشک و یا داروساز مجاز به استفاده از این مکمل هستند. 

تداخل دارویی: در صورت مصرف هرگونه دارویی، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف همزمان مکمل یونی فلکس MSM لیبرتی با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین‌ها مانند ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، بیس فسفونات‌ها (مانند آلندرونیت، اتیدرونات، رزیدرونات)، داروهای ضد انعقاد خون (مانند وارفارین) و داروهای تیروئیدی (مانند لووتیروکسین) خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند ابیان دارو - Abian Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان دارو
تحت لیسانس سوئیس
نوع محصول قرص
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف بهبود درد آرتروز
تداخل دارویی در صورت مصرف هرگونه دارویی، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف همزمان مکمل یونی فلکس MSM لیبرتی با آنتی بیوتیک‌ها (کینولون‌ها مانند سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین‌ها مانند ماینوسایکلین، داکسی سایکلین)، بیس فسفونات‌ها (مانند آلندرونیت، اتیدرونات، رزیدرونات)، داروهای ضد انعقاد خون (مانند وارفارین) و داروهای تیروئیدی (مانند لووتیروکسین) خودداری نمایید.
ترکیبات MSM، ویتامین D، ویتامین K1، کلسیم، زینک، سلولز، کراس کارملوز سدیم، تیتانیوم دی اکسید، اسید استئاریک، سیلیکون دی اکسید، منیزیم استئارات
روش مصرف روزانه ۱ عدد قرص یونی فلکس همراه با وعده‌های غذایی مصرف نمایید یا مطابق دستور پزشک
هشدار مصرف این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. مصرف این مکمل در بیماران مبتلا به سنگ کلیه، هایپرکلسمی و هیپوکلسمی باید با احتیاط صورت گیرد. خانم‌های باردار و شیرده، تحت نظر پزشک و یا داروساز مجاز به استفاده از این مکمل هستند. 
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید