داروتو
تصویر  قطره بایو لاکت تک ژن فارما ۱۵ میلی لیتر
تصویر  قطره بایو لاکت تک ژن فارما ۱۵ میلی لیتر
تصویر  قطره بایو لاکت تک ژن فارما ۱۵ میلی لیتر
تصویر  قطره بایو لاکت تک ژن فارما ۱۵ میلی لیتر

قطره بایو لاکت تک ژن فارما ۱۵ میلی لیتر

Takgene Pharma Bio Lact Drop 15ml

دسته بندی : دستگاه گوارش
ویژگی ها

بهبود نفخ و کولیک نوزادان

ارمغانی برای سلامت کودکان

بهبود مشکلات گوارشی، یبوست و اسهال

بهبود علائم و کاهش ابتلا به آلرژی‌های نوزادان

افزایش مقاومت در برابر بیماری‌های عفونی و آنفولانزاهای فصلی

69,500 تومان

تنش سیستم گوارشی نوزاد منجر به این می‌شود که کودک به حالتی تسلی ناپذیر گریه کند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که رفتار کولیکی می‌تواند ریشه در کمبود باکتری‌های مفید روده و بر هم خوردن تعادل میکروبی روده، داشته باشد. هم چنین تحقیقات گسترده‌ای نشان داده است که باکتری‌های مفید پروبیوتیک می‌توانند علائم کولیک را بهبود دهند. قطره بایو لاکت تک ژن فارما با فراهم کردن باکتری های مفید پروبیوتیک برای سیستم گوارش نوزادان عملکردهای این دارو را به همراه دارد. پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که در صورت مصرف به میزان کافی، اثرات سلامت بخش خود را اعمال می‌نمایند. تحقیقات گسترده کنونی نشان داده که پروبیوتیک‌ها می‌توانند در درمان و پیشگیری از بیماری‌هایی همانند اسهال عفونی، اسهال مرتبط به مصرف آنتی‌بیوتیک، انتروکولیت نکروتیک، آلرژی، عفونت هلیکوباکتر پیلوری و کولیت نوزادان، بسیار مفید واقع شوند.

ویژگی‌های خاص:

-بهبود نفخ و کولیک نوزادان

-ارمغانی برای سلامت کودکان

-بهبود مشکلات گوارشی، یبوست و اسهال

-بهبود علائم و کاهش ابتلا به آلرژی‌های نوزادان

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌های عفونی و آنفولانزاهای فصلی

نحوه مصرف: قبل از هر بار مصرف، شیشه را به خوبی تکان دهید تا فاز پروبیوتیک با روغن کاملا مخلوط شود، روزانه ۵ الی ۱۵ قطره یا طبق دستور پزشک.

ترکیبات: لاکتوباسیلوس روتری، روغن آفتاب گردان، آئروزیل

هشدار مصرف: هیچ مورد منع مصرفی برای این فرآورده وجود ندارد. در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی‌های شکم، سندروم روده کوتاه و خطر ایسکمی مزانتر، تجویز پروبیوتیک‌ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد. از تماس قطره چکان با بزاق دهان خودداری کنید. جهت محافظت از باکتری‌های پروبیوتیک قطره را به غذا و نوشیدنی گرم اضافه نکنید.

عوارض جانبی: میکروارگانیسم‌های پروبیوتیک به صورت طبیعی در بدن وجود دارند و ایمنی آن‌ها طبق قوانین GRAS و QPS ارزیابی می‌شود. تاکنون عارضه جانبی خاص و مورد مسمومیت برای پروبیوتیک‌ها گزارش نشده است. در موارد اندکی، مصرف این محصول ممکن است منجر به نفخ و افزایش تولید گاز در دستگاه گوارش گردد. بدیهی است با ادامه مصرف، عوارض فوق از بین خواهند رفت. در صورت مشاهده عوارضی دیگر، پزشک یا داروساز را مطلع نمایید.

تداخل دارویی: بطور کلی تاکنون مورد خاصی از تداخل مصرف این محصول با داروهای دیگر گزارش نشده است. در کودکانی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند با احتیاط استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند تک ژن فارما - Takgene Pharma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تک ژن زیست
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان، کودکان
موارد مصرف برطرف کردن اختلالات گوارشی، تقویت کننده سیستم ایمنی و ضد نفخ
تداخل دارویی بطور کلی تاکنون مورد خاصی از تداخل مصرف این محصول با داروهای دیگر گزارش نشده است. در کودکانی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند با احتیاط استفاده شود.
عوارض جانبی میکروارگانیسم‌های پروبیوتیک به صورت طبیعی در بدن وجود دارند و ایمنی آن‌ها طبق قوانین GRAS و QPS ارزیابی می‌شود. تاکنون عارضه جانبی خاص و مورد مسمومیت برای پروبیوتیک‌ها گزارش نشده است. در موارد اندکی، مصرف این محصول ممکن است منجر به نفخ و افزایش تولید گاز در دستگاه گوارش گردد. بدیهی است با ادامه مصرف، عوارض فوق از بین خواهند رفت. در صورت مشاهده عوارضی دیگر، پزشک یا داروساز را مطلع نمایید.
ترکیبات لاکتوباسیلوس روتری، روغن آفتاب گردان، آئروزیل
روش مصرف قبل از هر بار مصرف، شیشه را به خوبی تکان دهید تا فاز پروبیوتیک با روغن کاملا مخلوط شود، روزانه ۵ الی ۱۵ قطره یا طبق دستور پزشک.
هشدار مصرف هیچ مورد منع مصرفی برای این فرآورده وجود ندارد. در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی‌های شکم، سندروم روده کوتاه و خطر ایسکمی مزانتر، تجویز پروبیوتیک‌ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد. از تماس قطره چکان با بزاق دهان خودداری کنید. جهت محافظت از باکتری‌های پروبیوتیک قطره را به غذا و نوشیدنی گرم اضافه نکنید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای قطره چکان دار
شرایط نگهداری در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید