داروتو
تصویر  لوسیون باز کننده گره مو سیوند ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون باز کننده گره مو سیوند ۲۰۰ میلی لیتر

لوسیون باز کننده گره مو سیوند ۲۰۰ میلی لیتر

Sivand Detangling Lotion Hair Spray 200ml

ویژگی ها

مناسب انواع مو

بدون نیاز به آبکشی

باز کننده گره موی کودک

تسهیل در شانه زدن

افزایش درخشندگی مو

جلوگیری از بروز موخوره

حاوی روغن دانه کنجد و ویتامین B5

در حال تامین

لوسیون باز کننده گره مو سیوند از شناخته شده ترین محصولات تولید داخل برای نرم کنندگی و شانه پذیری موهای کودکان و بزرگسالان است. لوسیون باز کننده گره مو سیوند با ایجاد لایه‌ای بر روی تارهای مو باعث نرم شدن و جدا شدن آن‌ها از هم و باز شدن آسان گره‌ها می‌شود. این نرم کننده برای کودکان و بزرگسالانی که دارای موهای بلند و مجعد و یا گره خورده هستند، بسیار مناسب می‌باشد و با خاصیت نرم کنندگی بالا با فرمول خاص جهت جلوگیری از کشیدگی موها هنگام شانه کردن تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول حاوی روغن دانه کنجد، ویتامین B5، سیلیکون‌های حالت دهنده و حجم دهنده مو می‌باشد و تهیه شده از مواد کاملا ملایم و بدون هیچگونه اثر حساسیت زایی است و باعث می‌شود گره‌های مو به راحتی از هم باز شوند.

‌ویژگی‌های خاص:

-نرم کننده مو

-تسهیل در شانه زدن

-افزایش درخشندگی مو

-کنترل الکتریستیه ساکن

-جلوگیری از بروز موخوره

-حجم دهنده و ترمیم کننده مو

نحوه مصرف: لوسیون گره باز کن و حالت دهنده مو سیوند را از فاصله ۳۰ سانتی متری روی موهای خشک یا مرطوب اسپری کرده و به آرامی شانه کنید.

ترکیبات: گلیسرین، پروپیلن گلیکول، پنتوتنیک اسید (ویتامین B5)، پلی کواترنیوم ۷، سدیم PCA، ستریمونیوم کلراید، روغن دانه کنجد، توکوفرول، مخلوط: فنوکسی اتانول/کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. برای کودکان زیر ۳ سال استفاده نشود.

عنوان مشخصه
برند سیوند - Sivand
کشور سازنده ایران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی روغن دانه کنجد و ویتامین B5
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف باز کننده گره مو
ترکیبات گلیسرین، پروپیلن گلیکول، پنتوتنیک اسید (ویتامین B5)، پلی کواترنیوم ۷، سدیم PCA، ستریمونیوم کلراید، روغن دانه کنجد، توکوفرول، مخلوط: فنوکسی اتانول/کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه
روش مصرف لوسیون گره باز کن و حالت دهنده مو سیوند را از فاصله ۳۰ سانتی متری روی موهای خشک یا مرطوب اسپری کرده و به آرامی شانه کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. برای کودکان زیر ۳ سال استفاده نشود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید