داروتو
پاس باند مدل کوتاه تا زانو آی
پاس باند مدل کوتاه تا زانو آی

محافظ باند گچی و پانسمان مدل I کوتاه تا زانو اطفال پاس باند

Pas Band Cast & Bandage Protector Model I

ویژگی ها

ممانعت از نفوذ آب به داخل گچ و یا پانسمان پا

چند بار مصرف

حداکثر اندازه دور عضو ۴۵ سانتی متر

طول محافظ ۳۰ سانتی متر

حفره ورودی ۴.۳ سانتی متر

در حال تامین

محافظ باند گچی و پانسمان مدل I اطفال پاس باند، کوتاه است و تا زیر زانو کشیده خواهد شد. این محافظ برای اطفالی که پای آن‌ها دچار سوختگی و شکستگی شده است و باید مدت زمانی در گچ و یا پانسمان قرار بگیرد بسیار مناسب است. این نوع پاس باند می‌تواند محافظ مناسبی برای گچ پا باشد و مانع نفوذ آب به داخل آن شود. به همین دلیل با استفاده از این محافظ می‌توان به راحتی استحمام نمود. همچنین این محافظ را می‌توان چندین بار مورد استفاده قرار داد. در این محافظ از جنسی ضد آب استفاده شده است تا در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم باشد و گچ و پانسمان را خیس نکند.

ویژگی‌های خاص:

-ممانعت از نفوذ آب به داخل گچ و یا پانسمان پا

-چند بار مصرف

-حداکثر اندازه دور عضو ۴۵ سانتی متر

-طول محافظ ۳۰ سانتی متر

-حفره ورودی ۴.۳ سانتی متر

نحوه مصرفلبه‌های ناهموار و تیز باند گچی را با سوهان صاف کنید. حلقه پلاستیکی را با یک دست نگه داشته و به آرامی تا انتهای باند گچی بکشید، به طوری که باند کاملاً پوشانده شود. حلقه پلاستیکی را به سمت باند گچی پایین بکشید تا آب بندی شود. دیافراگم را قبل از خارج شدن حتما خشک کنید تا باند گچی را خیس نکند. چنانچه برای خارج کردن به جای حلقه از سمت پوشش پلاستیکی کشیده شود، امکان جدا شدن از حلقه وجود دارد.

هشدار مصرف: پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد. این محصول به منظور محافظت از قسمت‌های مختلف دست و پا در موارد شکستگی، سوختگی، جراحی، حساسیت‌های پوستی و … است. چنانچه از وان حمام استفاده می‌کنید روی حلقه پلاستیکی فشار نیاورید زیرا ممکن است آب به داخل نفوذ کند. چنانچه کودکان از این کالا استفاده می‌کنند، مراقبت والدین ضروری است. به منظور رعایت نکات بهداشتی، استفاده شخصی شود.

عنوان مشخصه
برند پاس باند - Pas Band
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تجهیز طب فن آوران
نوع محصول محافظ باند گچی و پانسمان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
جنس پلاستیک
قابل استفاده برای پا
موارد مصرف ممانعت از ورود آب به داخل گچ یا پانسمان
روش مصرف ابتدا حلقه محافظ پاس باند را با دست گرفته و به درون پا هدایت کنید. آن را تا انتهای باند گچی و یا پانسمان پای خود بالا ببرید به گونه ای که آن را به طور کامل بپوشاند. سپس لبه های حلقه را به سمت پایین بکشید تا آب به درون آن راه پیدا نکند. برای خارج کردن پاس باند از حلقه پلاستیکی آن کمک بگیرید.
هشدار مصرف پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد. این محصول به منظور محافظت از قسمت‌های مختلف دست و پا در موارد شکستگی، سوختگی، جراحی، حساسیت‌های پوستی و … است. چنانچه از وان حمام استفاده می‌کنید روی حلقه پلاستیکی فشار نیاورید زیرا ممکن است آب به داخل نفوذ کند. چنانچه کودکان از این کالا استفاده می‌کنند، مراقبت والدین ضروری است. به منظور رعایت نکات بهداشتی، استفاده شخصی شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید