داروتو
تصویر  محلول ضد جوش و التیام بخش سبوما آردن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  محلول ضد جوش و التیام بخش سبوما آردن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  محلول ضد جوش و التیام بخش سبوما آردن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  محلول ضد جوش و التیام بخش سبوما آردن ۳۰ میلی لیتر

محلول ضد جوش و التیام بخش سبوما آردن ۳۰ میلی لیتر

Ardene Sebuma Anti Acne Solution 30ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎

التیام قرمزی

تنظیم ترشح چربی

کاهش جوش‌های سر سیاه و سر سفید

حاوی اسید سالیسیلیک و آزلائیک اسید

مهار رشد و تکثیر باکتری‌های مولد جوش

کاهش آکنه‌های معمولی، رزاسه و آکنه‌های التهابی

318,300 تومان

پوست‌های چرب منافذی باز دارند و مستعد ابتلا به جوش‌های چرکی‌اند. یکی از راه‌های مراقبت پوستی برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده از محصولات ضد جوش است. محلول ضد جوش و التیام بخش سبوما آردن یک محصول درمانی با تاثیر آنی است که منافذ باز پوست را مسدود می‌کند. همچنین محصولی تخصصی برای پیشگیری از بروز و رفع التهابات ناشی از مشکلات پوستی از قبیل آکنه روزاسه، آکنه‌های معمولی و آکنه‌های التهابی ملایم تا متوسط می‌باشد. با استفاده از محلول ضد جوش سبوما آردن ترشح چربی طبیعی پوست تنظیم شده و تکثیر و رشد باکتری‌های ایجاد کننده آکنه و جوش مهار خواهد شد، به این ترتیب ایجاد جوش‌های سر سفید و سر کاهش می‌یابد.

‌ویژگی‌های خاص:

-تنظیم ترشح چربی

-کاهش جوش‌های سر سیاه و سر سفید

-مهار رشد و تکثیر باکتری‌های مولد جوش

-کاهش آکنه‌های معمولی، رزاسه و آکنه‌های التهابی

-کمک به رفع کومدون‌ها و اختلالات هایپرپیگمنتاسیون

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری محلول را به خوبی تکان دهید. شب‌ها چند قطره از محلول را به صورت مستقیم و موضعی بر روی پوست تمیز و خشک محل مورد نظر و نواحی دارای آکنه استفاده نمایید. پس از ۲ الی ۸ دقیقه، متناسب با نوع و حساسیت پذیری پوست، با آب ولرم شستشو دهید. دست‌های خود را پس از هربار استفاده از فرآورده بشویید.

ترکیبات: اسید آزلئیک ۲۰٪، اسید سالیسیلیک، اسید ماندلیک، اسید لاکتیک، ژل آلوئه ورا، اتیل الکل، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، هیدروکسی اتیل سلولز، پلی سوربات-۶۰، توکوفریل استات، پانتنول، دی سدیم ا دت  آ، ایمیدازولیدینیل اوره، سدیم متیل پارابن، آلانتوئین، سدیم پروپیل پارابن، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در طی مصرف این فرآورده روزها از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی مناسب استفاده فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری نمایید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت مصارف خارجی است. مصرف این فرآورده جهت افراد کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد. قبل از مصرف، تست حساسیت را بر روی پوست داخل بازو انجام دهید و بعد از ۲۴ ساعت در صورت عدم بروز التهاب یا آلرژی، مصرف را آغاز کنید.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید سالیسیلیک و آزلائیک اسید
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد جوش و التیام بخش
ترکیبات اسید آزلئیک ۲۰٪، اسید سالیسیلیک، اسید ماندلیک، اسید لاکتیک، ژل آلوئه ورا، اتیل الکل، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، هیدروکسی اتیل سلولز، پلی سوربات-۶۰، توکوفریل استات، پانتنول، دی سدیم ا دت  آ، ایمیدازولیدینیل اوره، سدیم متیل پارابن، آلانتوئین، سدیم پروپیل پارابن، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف قبل از مصرف بطری محلول را به خوبی تکان دهید. شب‌ها چند قطره از محلول را به صورت مستقیم و موضعی بر روی پوست تمیز و خشک محل مورد نظر و نواحی دارای آکنه استفاده نمایید. پس از ۲ الی ۸ دقیقه، متناسب با نوع و حساسیت پذیری پوست، با آب ولرم شستشو دهید. دست‌های خود را پس از هربار استفاده از فرآورده بشویید.
هشدار مصرف در طی مصرف این فرآورده روزها از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی مناسب استفاده فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری نمایید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت مصارف خارجی است. مصرف این فرآورده جهت افراد کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد. قبل از مصرف، تست حساسیت را بر روی پوست داخل بازو انجام دهید و بعد از ۲۴ ساعت در صورت عدم بروز التهاب یا آلرژی، مصرف را آغاز کنید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید