داروتو
تصویر  نوار سنجش قند خون آوان ۵۰ عددی
تصویر  نوار سنجش قند خون آوان ۵۰ عددی

نوار سنجش قند خون آوان ۵۰ عددی

Avan Test Strip 50pcs

ویژگی ها

اندازه گیری قند خون با ۸ عدد الکترود

حاوی ۲ عدد قوطی ۲۵ عددی نوار تست

قابلیت جذب نمونه خون توسط نوار تست

اندازه گیری قند خون با روش الکتروشیمیایی

مناسب استفاده در دستگاه تست قند خون آوان

اندازه گیری قند خون فقط با ۰.۵ مکیرو لیتر نمونه خون

قابلیت انجام تست در شرایط دمایی ۵ الی ۴۵ درجه سانتی گراد

در حال تامین

نوار تست قند خون یکی از مهم ‌ترین و مورد نیاز ‌ترین موارد برای افراد دارای دیابت می‌باشد که به وسیله این نوار و قرار دادن آن در دستگاه تست قند خون، می‌توانند میزان قند خون خود را چک و کنترل نمایند. نوارهای سنجش قند خون آوان دارای سیستم جذبی می‌باشند و به همین دلیل نمونه گیری با آن‌ها بسیار آسان می‌باشد و فقط کافیست نوار را به لکه خونی که محل نمونه گیری بیرون آمده نزدیک کنید خون به راحتی جذب نوار خواهد شد.

ویژگی‌های خاص:

-قابلیت جذب نمونه خون توسط نوار تست

-اندازه گیری قند خون با روش الکتروشیمیایی

-مناسب استفاده در دستگاه تست قند خون آوان

-اندازه گیری قند خون فقط با ۰.۵ مکیرو لیتر نمونه خون

-قابلیت انجام تست در شرایط دمایی ۵ الی ۴۵ درجه سانتی گراد

نحوه مصرف: مطابق دستور العمل، محلی را برای نمونه گیری انتخاب کنید. پس از شستشوی دست‌ها و محل نمونه گیری با آب گرم و صابون یا استفاده از الکل کاملا آن را خشک کنید. مطابق دفترچه راهنما، قلم خونگیری را جهت انجام تست آماده سازید. پس از بازرسی تاریخ انقضای نوار تست قند خون و اطمینان از داشتن تاریخ مصرف، از درون قوطی نوارها، یک نوار بردارید. در جهت فلش روی نوار تست، نوار را در درون دستگاه قرار دهید تا با صدای بوق روشن شود. ضامن قلم خونگیری را فشار دهید تا سوزن لانست وارد انگشت و مقدار خون مورد نیاز تامین گردد. لبه نوار تست قند خون را که اکنون در درون دستگاه قرار دارد را روی نمونه خون گرفته شده قرار داده و منتظر صدای بوق دستگاه بمانید. از ریختن خون به سایر نقاط نوار تست خودداری شود. بعد از شمارش معکوس ۵ تا ۱، نتیجه بر روی صفحه نمایش، نمایان خواهد شد. دقت شود که نیازی به ریختن نمونه خون بر روی نوار نبوده و طراحی نوار به گونه‌ای است که با قرار دادن سر نوار بر روی نمونه، خون بر روی لبه نوار کشیده می‌شود.

هشدار مصرف: از تماس دست مرطوب یا آغشته به الکل با نوارهای تست خودداری فرمایید. دستگاه تست قند خون آوان قابلیت اندازه گیری از سایر نقاط بدن را نیز دارد، باید توجه داشت نمونه گیری از سایر نقاط بدن مستلزم رعایت نکاتی است که در دفترچه راهنمای محصول به آن اشاره شده است.

عنوان مشخصه
برند آوان - Avan
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده خدمات مخابراتی ارگ جدید
نوع محصول نوار قند خون
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف استفاده در دستگاه تست قند خون آوان
روش مصرف مطابق دستور العمل، محلی را برای نمونه گیری انتخاب کنید. پس از شستشوی دست‌ها و محل نمونه گیری با آب گرم و صابون یا استفاده از الکل کاملا آن را خشک کنید. مطابق دفترچه راهنما، قلم خونگیری را جهت انجام تست آماده سازید. پس از بازرسی تاریخ انقضای نوار تست قند خون و اطمینان از داشتن تاریخ مصرف، از درون قوطی نوارها، یک نوار بردارید. در جهت فلش روی نوار تست، نوار را در درون دستگاه قرار دهید تا با صدای بوق روشن شود. ضامن قلم خونگیری را فشار دهید تا سوزن لانست وارد انگشت و مقدار خون مورد نیاز تامین گردد. لبه نوار تست قند خون را که اکنون در درون دستگاه قرار دارد را روی نمونه خون گرفته شده قرار داده و منتظر صدای بوق دستگاه بمانید. از ریختن خون به سایر نقاط نوار تست خودداری شود. بعد از شمارش معکوس ۵ تا ۱، نتیجه بر روی صفحه نمایش، نمایان خواهد شد. دقت شود که نیازی به ریختن نمونه خون بر روی نوار نبوده و طراحی نوار به گونه‌ای است که با قرار دادن سر نوار بر روی نمونه، خون بر روی لبه نوار کشیده می‌شود.
هشدار مصرف از تماس دست مرطوب یا آغشته به الکل با نوارهای تست خودداری فرمایید. دستگاه تست قند خون آوان قابلیت اندازه گیری از سایر نقاط بدن را نیز دارد، باید توجه داشت نمونه گیری از سایر نقاط بدن مستلزم رعایت نکاتی است که در دفترچه راهنمای محصول به آن اشاره شده است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید