داروتو
تصویر  کمربند طبی آتل دار مدل A-04 تینور سایز دو ایکس لارج
تصویر  کمربند طبی آتل دار مدل A-04 تینور سایز دو ایکس لارج
تصویر  کمربند طبی آتل دار مدل A-04 تینور سایز دو ایکس لارج

کمربند طبی آتل دار مدل A-04 تینور سایز دو ایکس لارج

Tynor L S Belt Lumbopore Model A-04 XX-Large

دسته بندی : شکم بند
ویژگی ها

سایز دو ایکس لارج

حالت آناتومیک مناسب

استفاده از مکانیزم بند دوبل

استفاده از آتل‌های نیمه سخت

داشتن منافذ زیاد جهت تهویه‌ی مناسب

در حال تامین

کمربند طبی آتل دار مدل A-04 تینور استرس عضلانی حاصل از بد نشستن و بد قرار گرفتن ستون فقرات را از بین می‌برد. پارچه‌ی حائل پشت این محصول حتی در قسمت‌هایی که کمربند به صورت ضربدری بسته شده است نیز به شما احساس راحتی خواهد بخشید. این پارچه‌ی حائل همچنین اجازه می‌دهد آتل‌ها بیشتر به کمر نزدیک باشند و به همین دلیل تاثیر مثبت کمربند را افزایش می‌دهد، همچنین مناسب برای استفاده به هنگام بروز دردهای پایین کمر، مشکلات ستون فقرات، دیسک کمر، درد ستون فقرات به دلیل پوکی استخوان و تغییر حالت یافتن ستون فقرات است. این محصول را همچنین می‌توان برای تسکین دردهایی که پس از یک روز بلند کاری به بدن هجوم آورده‌اند نیز استفاده کرد.

‌ویژگی‌های خاص:

-حالت آناتومیک مناسب

-استفاده از مکانیزم بند دوبل

-استفاده از آتل‌های نیمه سخت

-داشتن منافذ زیاد جهت تهویه‌ی مناسب

نحوه مصرف: کمربند طبی آتل دار تینور را دور کمر بیاندازید. با توجه به لیبل محصول آن را به صورت صحیح روی کمر خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که قسمت پائینی کمربند باید با انتهای ستون فقرات شما منطبق باشد. در حالی که کمربند فشار مناسبی دارد، نوارچسب‌ها را به یکدیگر بچسبانید.

ترکیبات: پلی اکسیمتیلن، پلی استر، اسفنج ایتا، پلی اورتان، اسپندکس، پلی آمید، ابریشم

هشدار مصرف: در صورت بروز مشکلاتی همچون بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده‌ی نادرست از این محصول می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود. از این محصول تحت نظر یک پزشک دارای صلاحیت استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند تینور - Tynor
کشور سازنده هند
شرکت سازنده تینور
نوع محصول کمربند
جنسیت مصرف عمومی
سایز XXL
قابل استفاده برای کمر
موارد مصرف کاهش فشار ستون فقرات
ترکیبات پلی اکسیمتیلن، پلی استر، اسفنج ایتا، پلی اورتان، اسپندکس، پلی آمید، ابریشم
روش مصرف کمربند طبی آتل دار تینور را دور کمر بیاندازید. با توجه به لیبل محصول آن را به صورت صحیح روی کمر خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که قسمت پائینی کمربند باید با انتهای ستون فقرات شما منطبق باشد. در حالی که کمربند فشار مناسبی دارد، نوارچسب‌ها را به یکدیگر بچسبانید.
هشدار مصرف در صورت بروز مشکلاتی همچون بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده‌ی نادرست از این محصول می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود. از این محصول تحت نظر یک پزشک دارای صلاحیت استفاده شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با مواد شوینده‌ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد بشویید. در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نکنید. از اتو کردن محصول خودداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید