داروتو
تصویر  ژل موی سر آقایان سینره ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل موی سر آقایان سینره ۱۵۰ میلی لیتر

ژل موی سر آقایان سینره ۱۵۰ میلی لیتر

Cinere Anti-Pollution Extreme Hair Gel 150ml

دسته بندی : ژل مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

مناسب آقایان

حفظ رطوبت و درخشندگی موها

حفاظت از موها در برابر آلودگی هوا

حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی

عدم ایجاد سفیدی و شوره پس از مصرف

حاوی عصاره مورینگا و پیش ساز ویتامین B5

در حال تامین

داشتن موهایی حالت دار در نشان دادن زیبایی کلی هر فرد نقش دارد پس باید نگهداری و مراقبت از آن را در اولویت قرار داد. ژل مو یک محصول حالت ‌دهنده‌ی مو بر پایه‌ی آب است. این محصول یک نوع ژل نیمه‌ شفاف یا رنگی است که روی موهای کمی مرطوب کشیده می‌شود. ژل غشایی ایجاد می‌کند که حجم و کشش اضافی را به موهای فرد بر می‌گرداند و حالت ‌دادن به آن را آسان می‌کند. البته ژل مو به ‌راحتی با آب و بدون شامپو شستشو می‌شود. با استفاده از ژل موی سر آقایان سینره می‌توان، حالت و فرم مورد نظر مو طولانی مدت حفظ کرد. این ژل حاوی عصاره درخت دراگون بلاد و عصاره بامبو، موها را تقویت می‌کند و به رشد مو کمک شایانی می‌کند. ژل موی آقایان سینره از مو در برابر آلودگی و عوامل مخرب محافظت می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-تقویت موها

-حاوی ویتامین A و E

-رفع الکتریسیته ساکن بین موها

-عدم ایجاد شوره پس از مصرف

-حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی

نحوه مصرف: برای حصول بهترین نتیجه، هنگامی که موها کمی رطوبت دارند، مقداری از آن را بر روی مو قرار داده و سپس با شانه آن را بر روی تمام مو پخش نمایید. در صورتی که ژل بر روی موهای خشک و از قسمت ابتدایی مالیده شود باعث حجیم تر شدن موها یا پر پشت تر جلوه کردن موها می‌شود.

ترکیبات: آب، پلی وینیل پیرولیدون، اتانول، عصاره مورینگا، گلیسرین، پلی کواترنیوم ۱۱، عصاره بامبو، عصاره دراگون بلاد، مخلوط آمینو اسیدها، تری اتانول آمین، کربومر، پانتوتنیل اتیل اتر، ویتامین E، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، بنزوفنون-۴، نگهدارنده، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره مورینگا، پیش ساز ویتامین B5، ویتامین A و E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف حالت دهنده مو
ترکیبات آب، پلی وینیل پیرولیدون، اتانول، عصاره مورینگا، گلیسرین، پلی کواترنیوم ۱۱، عصاره بامبو، عصاره دراگون بلاد، مخلوط آمینو اسیدها، تری اتانول آمین، کربومر، پانتوتنیل اتیل اتر، ویتامین E، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، بنزوفنون-۴، نگهدارنده، عطر
روش مصرف برای حصول بهترین نتیجه، هنگامی که موها کمی رطوبت دارند، مقداری از آن را بر روی مو قرار داده و سپس با شانه آن را بر روی تمام مو پخش نمایید. در صورتی که ژل بر روی موهای خشک و از قسمت ابتدایی مالیده شود باعث حجیم تر شدن موها یا پر پشت تر جلوه کردن موها می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید