داروتو
تصویر  کاندوم تاخیری ارگاسمیک کاپوت ۱۲ عددی
تصویر  کاندوم تاخیری ارگاسمیک کاپوت ۱۲ عددی

کاندوم تاخیری ارگاسمیک کاپوت ۱۲ عددی

Kapoot Orgasmic Condoms 12pcs

ویژگی ها

خاردار و شیاردار

ساخته شده از مرغوب ترین لاتکس

دارای مخزن ذخیره برای ایمنی بیشتر

حاوی عصاره ساوپالمتو و ماده موثر تاخیری

با رایحه بسیار مطبوع برای افزایش فوق العاده میل جنسی

محافظت کامل در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری ناخواسته

در حال تامین

کاندوم تاخیری ارگاسمیک کاپوت دارای سطحی خاردار و حلقوی برای افزایش تحریک جنسی می‌شود. ماده موثر تاخیری موجود در این محصول باعث همزمانی ارگاسم زن و مرد می‌شود. این کاندوم جدید ترین محصول شرکت کاپوت است. کاندوم‌های کاپوت از لاتکس با کیفیت و دارای مقاومت بالا در مقابل پارگی تولید شده است. از ویژگی‌های این کاندوم می‌توان به مخزن ذخیره برای جمع آوری مایعات انزال اشاره کرد. این محصول به دلیل در بر داشتن ماده موثر تاخیری انزال در آقایان را به تعویق انداخته و مدت زمان رابطه را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر، خارها و شیارهای تعبیه شده روی سطح خارجی محصول با تحریک نقطه جی (G-spot) در زنان و افزایش تحریک اورگاسم سریع ‌تر زنان را امکان پذیر می‌سازد. این دو ویژگی به این روش امکان اورگاسم همزمان را فراهم می‌سازند.

‌ویژگی‌های خاص:

-همزمانی ارگاسم زن و مرد

-تحریک کننده با خارها و حلقه‌های زیاد

-دارای مخزن ذخیره برای ایمنی بیشتر

-ساخته شده از مرغوب ترین لاتکس

-حاوی عصاره ساوپالمتو و ماده موثر تاخیری

-محافظت کامل در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری ناخواسته

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند کاپوت - Kapoot
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 12
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی عصاره ساوپالمتو و ماده موثر تاخیری
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید