داروتو
تصویر  کرم بازسازی کننده پوست درماسیف ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم بازسازی کننده پوست درماسیف ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم بازسازی کننده پوست درماسیف ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم بازسازی کننده پوست درماسیف ۳۰ میلی لیتر

کرم بازسازی کننده پوست درماسیف ۳۰ میلی لیتر

Derma Safe Cica-Derm Repair Cream 30ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های آسیب دیده و تحریک شده

التیام و کاهش قرمزى پوست

تامین رطوبت مورد نیاز پوست

فاقد لانولین، الکل و پارابن

کمک به فرآیند تجدید ساختار سلولى

تسکین سریع درد و رفع خارش و سوزش پوست

حاوی پیش ساز ویتامین B5، آلوئه ورا و روغن فندق

جاذب ترشحات جراحات و جلوگیرى از ایجاد جاى زخم و اسکار

در حال تامین

پوست انسان به دلیل محافظت از بدن در برابر آسیب‌های محیطی و خارجی همواره در معرض آسیب و آلودگی است و باید به طور مداوم از آن محافظت کرد. یکی از محصولات مراقبتی که به شدت توصیه می‌شود بعد از آسیب، زخم و بریدگی استفاده کنید تا جای لک و زخم از بین برود استفاده از محصولات ترمیم کننده است. این محصول برای از بین بردن جای زخم، بریدگی، جای جوش، آفتاب سوختگی و التهاب‌های پوستی که معمولا بعد از لیزر، میکرونیدلینگ و ... رخ می‌دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر اوقات در بریدگی‌ها، زخم‌‌ها یا آفتاب سوختگی لایه میانی پوست (اپیدرم) آسیب می‌بیند. در این صورت با مراجعه به پزشک و مشورت با یک متخصص می‌توانید یک ترمیم کننده برای بازسازی و ترمیم بافت پوست خود انتخاب کنید. کرم بازسازی کننده پوست درماسیف در مواردی همچون، بازسازى، ترمیم، التیام و تسکین پوست‌هاى ملتهب و آسیب دیده ناشی از لیزر درمانى، پیلینگ، درم ابرشن، خال بردارى، الکترولیز، الکتروکواگولاسیون، رادیوتراپى، جراحات و بریدگى‌هاى سطحى و آفتاب سوختگی به کار می‌رود و موجب تسکین درد، سوزش، خارش پوست ناشی از جراحت می‌شود، همچنین از رشد و تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به فرآیند تجدید ساختار سلولى

-ممانعت از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها

-تسکین سریع درد و رفع خارش و سوزش پوست

-حاوی پیش ساز ویتامین B5، آلوئه ورا و روغن فندق

-جاذب ترشحات جراحات و جلوگیرى از ایجاد جاى زخم و اسکار

-تسریع در بهبود جراحات پوستی از جمله زخم‌ها، خراشیدگى‌ها، زخم بستر، سوختگی‌هاى سطحى، بریدگى‌ها و ضایعات تبخال

نحوه مصرف: روزانه دو بار، صبح و شب، مقدار کافی از کرم را بر روی پوست آسیب دیده و حساس صورت، گردن و بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد. مصرف این فرآورده را حداقل به مدت ۱۵ روز ادامه داده و در صورت نیاز برای یک دوره دیگر تجدید فرمایید.

ترکیبات: ایزو هگزا دکان، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اکسید روی، پلی گلیسریل-۴ دی ایزواستئارات، پلی هیدروکسی استئارات/سباسیت، پارافین مایع، گلیسرین، بیزابولول، عصاره میموزا، مخلوط آب دریا و عصاره کدو، گلوکونات روی، ژل آلوئه ورا، هیدرولایزد هیالورونیک اسید، سوکرالفیت، آسکوربیل پالمیتات، پانتنول، استئارات منیزیم، بیزواکس، پی ای جی-۳۰ دی پلی هیدروکسی استئارات، پروپیلن گلیکول، عصاره هاماملیس، سولفات منیزیم، پیروکتون اولامین، سدیم بنزوآت، گلوکونات مس، پتاسیم سوربات، تری کلوزان، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درماسیف - Derma Safe
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پیش ساز ویتامین B5، آلوئه ورا و روغن فندق
فاقد لانولین، الکل و پارابن
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های آسیب دیده و تحریک شده
موارد مصرف بازسازی کننده پوست
ترکیبات ایزو هگزا دکان، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اکسید روی، پلی گلیسریل-۴ دی ایزواستئارات، پلی هیدروکسی استئارات/سباسیت، پارافین مایع، گلیسرین، بیزابولول، عصاره میموزا، مخلوط آب دریا و عصاره کدو، گلوکونات روی، ژل آلوئه ورا، هیدرولایزد هیالورونیک اسید، سوکرالفیت، آسکوربیل پالمیتات، پانتنول، استئارات منیزیم، بیزواکس، پی ای جی-۳۰ دی پلی هیدروکسی استئارات، پروپیلن گلیکول، عصاره هاماملیس، سولفات منیزیم، پیروکتون اولامین، سدیم بنزوآت، گلوکونات مس، پتاسیم سوربات، تری کلوزان، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف روزانه دو بار، صبح و شب، مقدار کافی از کرم را بر روی پوست آسیب دیده و حساس صورت، گردن و بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد. مصرف این فرآورده را حداقل به مدت ۱۵ روز ادامه داده و در صورت نیاز برای یک دوره دیگر تجدید فرمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید