داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب هایلی پروتکتیو پوست‌های معمولی و خشک نئودرم SPF50 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب هایلی پروتکتیو پوست‌های معمولی و خشک نئودرم SPF50 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب هایلی پروتکتیو پوست‌های معمولی و خشک نئودرم SPF50 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

Neuderm Highly Protective Sunscreen SPF50⁺ Cream For Normal & Dry Skins 50ml

دسته بندی : ضد آفتاب بدن
ویژگی ها

مناسب پوست‌های معمولی و خشک

بی رنگ و دارای SPF50

حاوی آلفابیزابولول

جلوگیری از پیری زودرس

رفع لک‌های تیره و سرطان‌های پوستی

قدرت محافظت بالا از اشعه‌های زیان بار UV

در حال تامین

از آنجا که پوست صورت بسیار حساس است، نور مستقیم آفتاب باعث آسیب رساندن به آن و در نتیجه مشکلات پوستی می‌شود. یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب هایلی پروتکتیو پوست‌های معمولی و خشک نئودرم SPF50، حاوی عصاره‌ی آلفابیزابولول است که به این ضد آفتاب خاصیت ضد التهاب و تسکین دهنده بخشیده و ضمن سازگاری با پوست اثری التیام بخش دارد. آلفا بیزابولول از عصاره بابونه بدست می‌آید که خاصیت ضد التهابی دارد و در درمان قرمزی، آفتاب سوختگی و خارش‌های پوستی بسیار مؤثر است. این محصول فاقد پارابن و مواد نگهدارنده مضر شیمیایی است و آلرژی زا نخواهد بود. پارابن‌ها مواد شیمیایی هستند که باعث افزایش عمر محصولات آرایشی و بهداشتی می‌شوند و در بسیاری از این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارابن‌ها در اثر گذشت زمان جذب بدن شده و سرطان زا هستند.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی آلفابیزابولول

-خاصیت ضد التهابی

-جلوگیری از پیری زودرس

-رفع لک‌های تیره و سرطان‌های پوستی

-قدرت محافظت بالا از اشعه‌های زیان بار UV

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورت قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید نمایید. پس از شنا و تعریق مجددا استفاده گردد.

ترکیبات: آب، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، کوکو گلیسریدز، اتیل هگزیل پالمیتات، C۱۲-۱۵ آلکیل بنزوات، گلیسیرین، دی اکسید تیتانیوم، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان،۴-متیل بنزیلیدین کامفور، PEG-۱۰۰ استئارات، سیکلومتیکون، گلیسیریل استئارات، ستئارت-۲۰، پلی اکریل آمید، پتاسیم ستیل فسفات، بیزابولول سیلیکا، EDTA، پروپیلن گلیکول، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، متیل ایزوتیازولینون، کلروفین سین، آروما

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند نئودرم - Neuderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلفابیزابولول
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF +50
ترکیبات آب، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، کوکو گلیسریدز، اتیل هگزیل پالمیتات، C۱۲-۱۵ آلکیل بنزوات، گلیسیرین، دی اکسید تیتانیوم، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان،۴-متیل بنزیلیدین کامفور، PEG-۱۰۰ استئارات، سیکلومتیکون، گلیسیریل استئارات، ستئارت-۲۰، پلی اکریل آمید، پتاسیم ستیل فسفات، بیزابولول سیلیکا، EDTA، پروپیلن گلیکول، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، متیل ایزوتیازولینون، کلروفین سین، آروما
روش مصرف نیم ساعت قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورت قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید نمایید. پس از شنا و تعریق مجددا استفاده گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید