داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب کودکان سان سیف +SPF30 بی رنگ ۵۰ گرم
تصویر  کرم ضد آفتاب کودکان سان سیف +SPF30 بی رنگ ۵۰ گرم
تصویر  کرم ضد آفتاب کودکان سان سیف +SPF30 بی رنگ ۵۰ گرم
تصویر  کرم ضد آفتاب کودکان سان سیف +SPF30 بی رنگ ۵۰ گرم

کرم ضد آفتاب کودکان سان سیف +SPF30 بی رنگ ۵۰ گرم

Sunsafe Sunblock Cream SPF30 For Kids 50Ggr

دسته بندی : ضد آفتاب کودکان
ویژگی ها

مناسب پوست حساس کودکان

بی رنگ و دارای +SPF30

مناسب صورت و بدن

التیام بخش و مرطوب کننده

مقاوم در برابر تعریق و شستشو

حاوی آلوئه ورا و عصاره کالاندولا

ترمیم کننده آسیب‌های سلولی ناشی از تابش خورشید

محافظت دوگانه سطحی و سلولی در برابر اشعه‌های مضر خورشید

در حال تامین

از آنجاییکه پوست کودکان بسیار حساس و لطیف است به همان اندازه نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا از آسیب‌های عوامل محیطی و نور خورشید در امان بماند. کودکان معمولا پرانرژی و فعال هستند و دوست دارند در محیط‌های باز مانند حیاط خانه، پارک و بوستان جست و خیز کنند و شاد باشند. آفتاب هم علاوه بر مزایایی که برای بدن دارد به خاطر اشعه‌های مضر UV، می‌تواند آسیب‌های زیادی را برای پوست ما به وجود آورد. با این تفاسیر به دلیل حساسیت زیاد پوست کودکان، بهتر است قبل از خارج کردن بچه‌ها از خانه حتما بر روی پوست آن‌ها از کرم‌های ضد آفتاب مخصوص پوست کودک استفاده کنیم. کرم ضد آفتاب کودکان سان سیف +SPF30 بی رنگ سبب محافظت دوگانه سلولی و سطحی پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید می‌شود. این کرم به ترمیم آسیب‌های پوستی ناشی از تابش نور خورشید نیز کمک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-التیام بخش و مرطوب کننده

-مقاوم در برابر تعریق و شستشو

-حاوی آلوئه ورا و عصاره کالاندولا

-ترمیم کننده آسیب‌های سلولی ناشی از تابش خورشید

-محافظت دوگانه سطحی و سلولی در برابر اشعه‌های مضر خورشید

نحوه مصرف: ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید مقدار کافی از فرآورده را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست مالیده و به خوبی ماساژ دهید. مصرف را هر ۲ تا ۴ ساعت یکبار تجدید فرمایید.

ترکیبات: دی اکسید تیتانیوم، ایزو-هگزا دکان، زینک اکساید، آلکیل بنزوآت، سیکلو پنتا سیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، پی ای جی-۱۸/ پی پی جی-۱۸ دایمتیکون، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، گلیسرین، استایرن/آکریلات کوپلیمر، پارافین مایع، سیکلو هگزاسیلوکسان، بوتیلن گلیکول دی کاپریلات/ دی کاپرات، فنوکسی اتانول، دایمتیکون، پلی گلیسریل-۴ دی ایزواستئارات/ پلی هیدورکسی استئارات/سباسیت، اسکالن، بیزابولول، آسکوربیل پالمیتات، پانتنول، زینک گلوکونات، ژل آلوئه ورا، بیزواکس، سدیم کلراید، توکوفریل استات، عصاره کالاندولا، اکتیون، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند سان سیف - SunSafe
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 50 گرم
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
حاوی آلوئه ورا و عصاره کالاندولا
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های حساس
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF +30
ترکیبات دی اکسید تیتانیوم، ایزو-هگزا دکان، زینک اکساید، آلکیل بنزوآت، سیکلو پنتا سیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، پی ای جی-۱۸/ پی پی جی-۱۸ دایمتیکون، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، گلیسرین، استایرن/آکریلات کوپلیمر، پارافین مایع، سیکلو هگزاسیلوکسان، بوتیلن گلیکول دی کاپریلات/ دی کاپرات، فنوکسی اتانول، دایمتیکون، پلی گلیسریل-۴ دی ایزواستئارات/ پلی هیدورکسی استئارات/سباسیت، اسکالن، بیزابولول، آسکوربیل پالمیتات، پانتنول، زینک گلوکونات، ژل آلوئه ورا، بیزواکس، سدیم کلراید، توکوفریل استات، عصاره کالاندولا، اکتیون، آب دیونیزه
روش مصرف ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید مقدار کافی از فرآورده را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست مالیده و به خوبی ماساژ دهید. مصرف را هر ۲ تا ۴ ساعت یکبار تجدید فرمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/12615
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید