داروتو
تصویر  کرم ضد تعريق دئودرانت آقايان لامینین ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد تعريق دئودرانت آقايان لامینین ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد تعريق دئودرانت آقايان لامینین ۵۰ میلی لیتر

Laminin Deodorant Cream For Men 50ml

ویژگی ها

مناسب آقایان

جلوگیری از بوی ناخوشایند بدن

قدرت جذب و ماندگاری بالا

 فاقد الکل

جلوگیری و بر طرف کننده بوی ناخوشایند بدن

بدون ایجاد اثر چربی و چسبندگی و آلودگی لباس‌ها

حاوی آلومینیوم کلروهیدرات ۲۰٪ با خاصیت ضد تعریق

115,000 تومان

تعریق یکی از واکنش‌های فیزیکی بدن بوده که در تماس با باکتری‌ها می‌تواند بوی ناخوشایندی به وجود آورد و به طبع افراد به دنبال راه‌های جلوگیری و کاهش آن می‌باشند. کرم ضد تعريق دئودرانت آقايان لامینین از بروز این مشکل جلوگیری کرده و می‌تواند در نواحی مشمول برای کاهش میزان ترشح استفاده شود. ترکیبات به گونه‌ای است که مانع از ایجاد لک برروی لباس‌های تیره شده و سریع جذب می‌شود. محافظت آن به صورت ۲۴ ساعته بوده و هر ۲۴ ساعت نیاز به شارژ دارد. از مهم ترین دلایل پینشهاد این کرم عدم استفاده از الکل در فرمولاسیون آن است پس برای استفاده روزانه توصیه می‌شود، این کرم ضد میکروب بوده و می‌توانید در نواحی دارای تعریق، مانند زیر‌ بغل، دست ،کشاله ران استفاده کنید.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از بوی ناخوشایند بدن

-قدرت جذب و ماندگاری بالا

- فاقد الکل

-جلوگیری و بر طرف کننده بوی ناخوشایند بدن

-بدون ایجاد اثر چربی و چسبندگی و آلودگی لباس‌ها

-حاوی آلومینیوم کلروهیدرات ۲۰٪ با خاصیت ضد تعریق

نحوه مصرف: پس از استحمام و یا شستشوی محل مورد نظر جهت مصرف و خشک کردن موضع مقدار کافی ازدئودرانت را به محل‌های دارای تعریق زیاد (زیر بغل، کشاله ران، دست و پا و …) مالیده و ماساژ دهید تا پوشش یکنواخت حاصل گردد.

ترکیبات: آلومینیوم کلرو هیدرات، پارافین، ستئاریل الکل و ستئارات ۲۰ ستیل الکل، گلیسریل استئارات وی پی ای جی ۱۰۰، استئارات گلیسیرین، دایمتیکون ۱۰۰، پروپیلن گلایکول، سایکلومتیکون، لانولین، استرهای بنزوئیک اسید، فنوکسی اتانول، اسانس آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لامینین - Laminin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
کشور صاحب برند ایران
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلومینیوم کلروهیدرات ۲۰٪
فاقد الکل
قابل استفاده برای زیر بغل
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد تعریق
ترکیبات آلومینیوم کلرو هیدرات، پارافین، ستئاریل الکل و ستئارات ۲۰ ستیل الکل، گلیسریل استئارات وی پی ای جی ۱۰۰، استئارات گلیسیرین، دایمتیکون ۱۰۰، پروپیلن گلایکول، سایکلومتیکون، لانولین، استرهای بنزوئیک اسید، فنوکسی اتانول، اسانس آب دیونیزه
روش مصرف پس از استحمام و یا شستشوی محل مورد نظر جهت مصرف و خشک کردن موضع مقدار کافی ازدئودرانت را به محل‌های دارای تعریق زیاد (زیر بغل، کشاله ران، دست و پا و …) مالیده و ماساژ دهید تا پوشش یکنواخت حاصل گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
کد بهداشتی ۱۵۰۸۰/۵۶
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید