داروتو
تصویر  کرم ضد لک بالای ۴۰ سال سینره ۶۵ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد لک بالای ۴۰ سال سینره ۶۵ میلی لیتر

کرم ضد لک بالای ۴۰ سال سینره ۶۵ میلی لیتر

Cinere Anti-Spot Repairing Cream 40+ 65ml

ویژگی ها

مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

مناسب انواع پوست

خاصیت روشن کنندگی و ضد التهاب

فاقد پارابن

کاهش لک‌های تیره ایجاد شده در اثر افزایش سن

مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز رنگدانه‌های پوست

حاوی عصاره بیربری (آربوتین)، عصاره گیاه گاردن کرس و ویتامین E

مناسب جهت از بین بردن لک‌های دست، صورت، گردن، سینه و دکلته

کمرنگ نمودن تدریجی لک‌های ناشی از آفتاب و یکدست نمودن پوست

تاریخ انقضا تا دی ماه ۱۴۰۱

155,000 تومان

کرم ضد لک بالای ۴۰ سال سینره با فرمولاسیون اختصاصی خود و مکانیزم‌های گوناگون، لکه‌های پوستی را به سرعت می‌پوشاند و از به وجود آمدن دوباره‌ی آن‌ها جلوگیری می‌کند. در این محصول از فرم لیپوزومی مواد استفاده شده است. مواد تشکیل دهنده این فرآورده، خاصیت نفوذ پذیری بالایی دارند، در نتیجه به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کنند و باعث افزایش عملکرد این کرم فوق‌العاده می‌شوند. این کرم از آنتی اکسیدان‌های قوی ساخته شده است که آنزیم تیروزیناز را مهار می‌کنند و از اکسید شدن پروتئین‌ها و چربی‌ها در ایجاد رنگدانه‌های لیپوفوسیون در سلول‌های پوست جلوگیری می‌کنند. طی استفاده از این محصول برخلاف سایر محصولات مشابه نیازی به استفاده از محصول فقط بر روی لک‌ها وجود ندارد، زیرا با توجه به مکانیزم‌های خاص آن در صورت استفاده بر روی تمام پوست صورت یا دست، اثر کم رنگ کردن رنگدانه‌های پوست به طور اختصاصی بر روی لک‌ها انجام می‌گیرد و تفاوت رنگ لکه‌ها با مناطق کناری به مرور کاهش می‌یابد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش اثر مخرب رادیکال‌های آزاد

-کاهش لک‌های تیره ایجاد شده در اثر افزایش سن

-مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز رنگدانه‌های پوست

-حاوی گاما توکوفرول با خاصیت روشن کنندگی و ضد التهاب

-مناسب جهت از بین بردن لک‌های دست، صورت، گردن، سینه و دکلته

نحوه مصرف: هر صبح و شب، مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست صورت، گردن، دست و ناحیه دکلته بمالید. استفاده همزمان از کرم روشن کننده ویتامین C سینره به علت برخورداری از مواد آنتی اکسیدان فراوان و همچنین کرم AHA سینره جهت لایه برداری ملایم، به از بین بردن لک‌ها سرعت می‌بخشد.

ترکیبات: آب، عصاره گیاه گاردن کرس، عصاره هیدرولیزشده سویا، عصاره بیربری، عصاره گیاه میتراکارپوس، آلفا توکوفرول، گاما توکوفرول، گلیسرین، کاپریلیل گلایکول، فنوکسی اتانول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 65 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۴۰ سال
حاوی گاما توکوفرول، عصاره بیربری (آربوتین)، عصاره گیاه گاردن کرس و ویتامین E
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد لک
ترکیبات آب، عصاره گیاه گاردن کرس، عصاره هیدرولیزشده سویا، عصاره بیربری، عصاره گیاه میتراکارپوس، آلفا توکوفرول، گاما توکوفرول، گلیسرین، کاپریلیل گلایکول، فنوکسی اتانول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف هر صبح و شب، مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست صورت، گردن، دست و ناحیه دکلته بمالید. استفاده همزمان از کرم روشن کننده ویتامین C سینره به علت برخورداری از مواد آنتی اکسیدان فراوان و همچنین کرم AHA سینره جهت لایه برداری ملایم، به از بین بردن لک‌ها سرعت می‌بخشد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید