داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده بزرگسال اگزاسین هولیستیکا ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده بزرگسال اگزاسین هولیستیکا ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده بزرگسال اگزاسین هولیستیکا ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده بزرگسال اگزاسین هولیستیکا ۵۰ میلی لیتر

Holistica Eczacin Eczema Control For Adults 50ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بهبود اگزما

بهبود سرما سوختگی

بهبود و التیام آفتاب سوختگی

بهبود سوختگی سطحی پوست

فاقد پارابن، کورتیکواستروئیدها، اسانس، پارافین و رنگ

در حال تامین

اگزما یک بیماری شایع پوستی است و بسیاری افراد را در جهان مبتلا می‌کند. اغلب این عارضه در کودکان کم سن و سال اتفاق می‌افتد. در واقع اگزما می‌تواند در هر سنی ایجاد شود. افرادی که در نهایت به درماتیت آتوپیک مبتلا می‌شوند. در بیماری اگزما (آماس پوست)، پوست دچار خارش، قرمزی، التهاب و پوسته ریزی می‌شود. گرچه پزشکان هنوز دلایل بروز این عارضه را نمی‌دانند، اما این بیماری معمولاً در افرادی که حساسیت (آلرژی) دارند، بیشتر بروز می‌کند. کرم مرطوب کننده بزرگسال اگزاسین هولیستیکا با دارا بودن مواد موثره ویژه و بافتی نرم و غیر چرب، به نحو بسیار موثری آسیب‌های پوستی ناشی از درماتیت آتوپیک را بهبود می‌بخشد. کرم اگزاسین ضمن اثر مرطوب کنندگی طولانی مدت، التهاب و قرمزی پوست را نیز تسکین می‌دهد. در ساخت این کرم از پارابن، کورتیکواستروئیدها، اسانس، پارافین و رنگ استفاده نشده و برای مصرف روزانه ایمن و بی ضرر است.

ویژگی‌های خاص:

-آلرژی و کهیرهای پوستی

-ترمیم زخم‌های سطحی

-بهبود و التیام آفتاب سوختگی

-بهبود سوختگی سطحی پوست

-بهبود سوختگی ناشی از سرما (اسکی)

-بهبود پوست بعد از انواع لیزر، پیلینگ، میکرودرم، اپیلاسیون

نحوه مصرف: طبق دستور پزشک و یا در صورت نیاز مصرف شود. از تمیز و خشک بودن پوست خود مطمئن شوید. مقدار لازم کرم اگزاسین را بر روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، کاپرلیک کاپریک تری گلیسیرید، سدیم ستئاریل سولفات، گلیسیرین، روغن کامومیل، ستیل دایمتیکون، اتیل هگزیل پالمیتات، استئاریک اسید، پالمتیک اسید، ستیل الکل، اوت میل، بنزیل الکل

هشدار مصرف: در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. قبل از مصرف، بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه نمایید.

عنوان مشخصه
برند هولیستیکا - Holistica
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سبز گلسار
به سفارش فارمد سلامت سینا
تحت لیسانس فرانسه
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
فاقد پارابن، کورتیکواستروئیدها، اسانس، پارافین و رنگ
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف مرطوب کننده، درمان اگزما
ترکیبات آب دیونیزه، کاپرلیک کاپریک تری گلیسیرید، سدیم ستئاریل سولفات، گلیسیرین، روغن کامومیل، ستیل دایمتیکون، اتیل هگزیل پالمیتات، استئاریک اسید، پالمتیک اسید، ستیل الکل، اوت میل، بنزیل الکل
روش مصرف طبق دستور پزشک و یا در صورت نیاز مصرف شود. از تمیز و خشک بودن پوست خود مطمئن شوید. مقدار لازم کرم اگزاسین را بر روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. قبل از مصرف، بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید