داروتو
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم مرطوب کننده قوی هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۵۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده قوی هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۵۰ میلی لیتر

Dermalift Hydralift Intensive Moisturizing Cream For Dry & Very Dry Skins 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک

نرم کننده و التیام بخش پوست

حفظ شادابی و طراوت پوست

مناسب به عنوان پایه آرایش

حاوی روغن آووکادو و گلیسرین

آبرسانی به عمیق ترین لایه های پوست با اثر ۲۴ ساعته

کاهش تبخیر سطحی و حفظ رطوبت لایه شاخی پوست

149,500 تومان

خشکی و عوارضی که به دنبال آن ایجاد می‌گردد، یکی از مهم ترین مسائل مربوط به پوست می‌باشد. آب و هوا، وراثت، بالارفتن سن، استرس، کشیدن سیگار، مصرف الکل و بیماری‌های آتوپیک از جمله عواملی هستند که موجب خشکی و از دست دان رطوبت پوست می‌شوند. از بین رفتن طراوت و شادابی، مات و کدر شدن پوست و ایجاد چین و چروک از مهم ترین عوارض خشکی و کم آبی پوست می‌باشند. علاوه بر عملکرد ضعیف غده‌های پوستی در ترشح چربی، عوامل دیگری همچون مشکلات ژنتیکی، دیابت، کم‌کاری غده تیروئید، استفاده از برخی داروها نظیر آنتی‌هیستامین‌ها، عدم مصرف ویتامین A و ویتامین B به مقدار کافی، سرما، شستشوی بیش از حد پوست با صابون‌های نامرغوب و تند و ... نیز باعث ایجاد خشکی در پوست می‌گردند. کرم مرطوب کننده قوی هیدرالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت با دارا بودن روغن آووکادو خاصیت مرطوب کنندگی قوی دارد. سیلیکون که یکی از ترکیبات موثراین کرم محسوب می‌شود چربی‌های طبیعی پوست را افزایش می‌دهد. همچنین با اتصال به کورنئوسیت‌ها مانع از خروج رطوبت از لایه شاخی پوست شده و سبب حفظ آن می‌شود. سدیم لاکتات نیز در کرم هیدرالیفت جاذب رطوبت بوده و رطوبت مورد نیاز را تا چند ساعت ذخیره می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-ایجاد نرمی و لطافت پایدار

-حفظ شادابی و طراوت پوست

-آبرسانی به عمیق ‌ترین لایه‌های پوست

-کاهش تبخیر سطحی و حفظ رطوبت لایه شاخی پوست

-افزایش میزان فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست

نحوه مصرف: کرم مرطوب کننده هیدرالیفت را روزها و شب‌ها به دفعات مورد نیاز به روی پوست صورت و گردن مالیده و به ملایمت ماساژ دهید تا جذب گردد. از این کرم می‌توانید زیر آرایش نیز استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، پلی آکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت-۷، روغن آووکادو، آراشیدیل گلوکوزاید، پالکمتیک / استئاریک تری گلیسیرید، اوره، ساکارید هیدرولیزات، منیزیم اسپارتات، گلایسین، آلانین، کراتین، لاکتات سدیم، بایو ساکارید گام- ۱، اولیو گلایسرایدز، ایزو پروپیل میریاستات، روغن دانه سان فلاور، یونیفن پی-۲۳، لیزین آسپارتات، اسانس مجاز خوراکی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فارمد گیتی گستر
تحت لیسانس اکسپنساینس فرانسه
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آووکادو و گلیسرین
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف مرطوب کننده و آبرسان
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، پلی آکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت-۷، روغن آووکادو، آراشیدیل گلوکوزاید، پالکمتیک / استئاریک تری گلیسیرید، اوره، ساکارید هیدرولیزات، منیزیم اسپارتات، گلایسین، آلانین، کراتین، لاکتات سدیم، بایو ساکارید گام- ۱، اولیو گلایسرایدز، ایزو پروپیل میریاستات، روغن دانه سان فلاور، یونیفن پی-۲۳، لیزین آسپارتات، اسانس مجاز خوراکی
روش مصرف کرم مرطوب کننده هیدرالیفت را روزها و شب‌ها به دفعات مورد نیاز به روی پوست صورت و گردن مالیده و به ملایمت ماساژ دهید تا جذب گردد. از این کرم می‌توانید زیر آرایش نیز استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید