داروتو
سی گل کرم موبر صورت
سی گل کرم موبر صورت
سی گل کرم موبر صورت

کرم موبر صورت انواع پوست سی گل ۵۰ میلی لیتر

Seagull Face Depilatory Cream 50ml

ویژگی ها

حاوی عصاره لیمو، پاپایا، آلوئه ورا و گل همیشه بهار

از بین برنده سریع موهای زائد صورت

نرم‎کننده و لطیف‎ کننده پوست

مناسب برای انواع پوست

57,400 تومان

یکی از راه‌های از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از کرم‌های موبر می‌باشد. کرم‌های موبر نسبت به روش‌هایی مانند استفاده از تیغ و لیزر بسیار ایمن تر و مطمئن تر می‌باشد. کرم موبر صورت انواع پوست سی گل، به دلیل فرمولاسیون خاص و منحصر به فردی که دارد می‌تواند در عرض ۵ الی ۱۰ دقیقه تمامی موهای زائد صورت را از بین ببرد. در ترکیبات این کرم از عصاره‌های گیاهی همچون عصاره لیمو، پاپایا، آلوئه ورا و روغن گل همیشه بهار استفاده شده است که این ترکیبات باعث تامین رطوبت مورد نیاز پوست می‌شود. این محصول به دلیل دارا بودن ترکیبات خاص برای تمامی پوست‌ها به خصوص افرادی که دارای پوست حساس هستند مناسب می‌باشد. این افراد می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند و بدون ایجاد حساسیت و التهاب در کوتاه ترین زمان ممکن موهای زائد روی صورت خود را حذف کنند.

ویژگی‌های خاص:

-از بین برنده موهای زائد

-بدون ایجاد حساسیت

-تعضیف ریشه موها

-جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی

-دارای رایحه

-حاوی مواد مرطوب کننده

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، مقداری از کرم موبر را با کاردک پلاستیکی به ضخامت ۱ تا۲ میلی‌متر روی پوست تمیز پخش کنید. پس از ۵ دقیقه کرم را با کاردک از روی سطح کوچکی از پوست بردارید. در صورتیکه که مو به راحتی جدا نشد، مدتی صبر کنید و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید .کرم را بیشتر از ۱۰ دقیقه رو ی پوست نگه ندارید. کرم را با کاردک از روی پوست به آرامی بردارید، پوست را با آب ولرم بشوئید و از مصرف صابون اکیدا خودداری کنید. پوست را با حوله تمیز به آرامی خشک کنید.

ترکیبات: آب مقطر، مشتقات تیوگلیکولیک اسید، مینرال اویل، کلسیم هیدروکساید، ستیل الکل، ستئاریل گلوکزاید، اسید استئاریک، آلوئه‌ورا، عصاره لیمو، عصاره سنتلا، عصاره پاپایا، روغن کالاندولا، اسانس

هشدار مصرف: برای تست حساسیت از پوست سطح داخل بازو استفاده کنید. مطابق دستور‌العمل روی سطح کوچکی حدود ۵ سانتی‌متر مربع از پوست داخل بازو مالیده، پس از ۵ دقیقه موضع را با آب بشویید. از تماس با چشم اکیدا بپرهیزید در صورت تماس چشم‎ها را با آب ولرم فراوان شستشو دهید. کرم را بلافاصله پس از حمام سونا و یا هنگامی که منافذ پوست باز می‌باشند استفاده ننمایید. برای پخش‌ کردن و جمع‌کردن فقط از کاردک پلاستیکی داخل جعبه استفاده کنید. کرم را روی زخم، آکنه، جوش‎های پوستی و بریدگی قرار ندهید. بر روی پوست ملتهب و زخمی و آسیب‌دیده استفاده نشود. قبل از ۴۸ ساعت کرم را مجددا استفاده ننمایید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره لیمو، پاپایا، آلوئه ورا و گل همیشه بهار
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف موبر
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، مقداری از کرم موبر را با کاردک پلاستیکی به ضخامت ۱ تا۲ میلی‌متر روی پوست تمیز پخش کنید. پس از ۵ دقیقه کرم را با کاردک از روی سطح کوچکی از پوست بردارید. در صورتیکه که مو به راحتی جدا نشد، مدتی صبر کنید و مجددا عمل فوق را تکرار نمایید .کرم را بیشتر از ۱۰ دقیقه رو ی پوست نگه ندارید. کرم را با کاردک از روی پوست به آرامی بردارید، پوست را با آب ولرم بشوئید و از مصرف صابون اکیدا خودداری کنید. پوست را با حوله تمیز به آرامی خشک کنید.
هشدار مصرف برای تست حساسیت از پوست سطح داخل بازو استفاده کنید. مطابق دستور‌العمل روی سطح کوچکی حدود ۵ سانتی‌متر مربع از پوست داخل بازو مالیده، پس از ۵ دقیقه موضع را با آب بشویید. از تماس با چشم اکیدا بپرهیزید در صورت تماس چشم‎ها را با آب ولرم فراوان شستشو دهید. کرم را بلافاصله پس از حمام سونا و یا هنگامی که منافذ پوست باز می‌باشند استفاده ننمایید. برای پخش‌ کردن و جمع‌کردن فقط از کاردک پلاستیکی داخل جعبه استفاده کنید. کرم را روی زخم، آکنه، جوش‎های پوستی و بریدگی قرار ندهید. بر روی پوست ملتهب و زخمی و آسیب‌دیده استفاده نشود. قبل از ۴۸ ساعت کرم را مجددا استفاده ننمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید