داروتو
تصویر  کرم موبر صورت هیدرودرم ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت هیدرودرم ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت هیدرودرم ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم موبر صورت هیدرودرم ۴۰ میلی لیتر

کرم موبر صورت هیدرودرم ۴۰ میلی لیتر

Hydroderm Face Hair Removal Cream 40ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست صورت

حاوی عصاره آلوئه ‌ورا و اوره

تقویت و استحکام ‌بخشی به سد دفاعی پوست

پیشگیری از تبخیر رطوبت و حفظ آن در لایه‌های پوست

پیشگیری از آفتاب سوختگی و ترمیم بافت‌‌های آسیب دیده

پیشگیری از تحریکات و یا التهابات پوستی ناخواسته حین اصلاح صورت

51,700 تومان

از بین بردن موهای زائد بدن یکی از دغدغه‌های افراد، به ویژه خانم‌ها است. برای این کار از روش‌های مختلف و متنوعی چون اپیلاسیون، لیزر، تیغ و ... استفاده می‌شود. در این میان کرم‌های موبر به دلیل آنکه یک روش بدون درد و قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن می‌باشند طرفداران زیادی دارند. کرم موبر صورت هیدرودرم یکی از این محصولات با کیفیتی است که می‌تواند شما را از شر موهای زائد خلاص کند. این محصول با ترکیبات خاصی که دارد می‌تواند ریشه موهای شما را نازک کرده و به مرور رشد موهای بدن را تا حدودی کاهش دهد. این کرم فرمولاسیونی متناسب با پوست صورت دارد تا از هرگونه حساسیت، التهاب و قرمزی جلوگیری نماید. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا است که می‌تواند التهابات و تحریکات پوستی را پس از اصلاح کاهش دهد. در واقع عصاره آلوئه ورا با عملکرد فوق العاده که دارد به تکثیر سلول‌های اپیدرم سطح پوست کمک کرده و بروز قرمزی و جراحات را در پوست کاهش می‌دهد.

‌ویژگی‌های خاص:

-نرم کننده و التیام بخش

-فرمولاسیون ملایم بدون آسیب به پوست

-دارای قابلیت مو زدایی بالا در حداقل زمان

-تسکین و التیام پوست حساس بعد از مو زدایی

-بدون ایجاد حساسیت، التهاب و بوی نامطبوع

-تامین رطوبت و کمک به ترمیم پوست تحریک شده

نحوه مصرف: اکيدا توصيه می‌گردد مصرف کنندگانی که برای اولين بار از کرم موبر هيدرودرم استفاده می‌نمايند، تست حساسيت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح کوچکی از پوست صورت انجام دهند. سطح پوست ناحيه مورد نظر را به آرامی و با دقت بسيار، به کمک کاردک با يک لايه ضخيم و يکنواخت از کرم موبر بدن هيدرودرم بپوشانيد. پس از ۵ دقيقه به وسيله کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنيد. اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح مورد نظر را به کمک کاردک پاک نموده در غير اين صورت کرم را برای چند دقيقه ديگر و تا حد اکثر ۱۰ دقيقه بر روی سطح پوست نگه داريد. پس از مصرف محل مورد نظر و دست‌ها را با آب فراوان شستشو دهيد و پوستتان را به آرامی خشک کنيد.

ترکیبات: تیو گلیکولات پتاسیم، ستئاریل الکل، استئاره-2، اوره، استئاره-21، سیلیکات سدیم، دایمتیکون، گلیسیرین، هیدروکسید سدیم، کاپریلیک / کاپریک تری گلیسرید، پارافین مایع، بیزابولول، ژل آلوئه ورا، گوانیدین کربنات، دی سدیم ا.د.ت.آ، سیلیکا هیدراته، پانتنول، هیدروکسی اتیل سلولز، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس کرم با بافت‌های داخل دهان، خال‌ها، جوش‌ها، زخم‌ها، اطراف چشم‌ها، پوست آسیب دیده و آفتاب سوخته جدا خودداری نمایید، در صورت تماس، موضع را آب و سپس با محلول اسید بوریک ۳٪ شستشو دهید. قبل از مصرف طریقه استعمال و بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آلوئه ‌ورا و اوره
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف از بین برنده سریع موهای زائد بدن
ترکیبات تیو گلیکولات پتاسیم، ستئاریل الکل، استئاره-2، اوره، استئاره-21، سیلیکات سدیم، دایمتیکون، گلیسیرین، هیدروکسید سدیم، کاپریلیک / کاپریک تری گلیسرید، پارافین مایع، بیزابولول، ژل آلوئه ورا، گوانیدین کربنات، دی سدیم ا.د.ت.آ، سیلیکا هیدراته، پانتنول، هیدروکسی اتیل سلولز، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف اکيدا توصيه می‌گردد مصرف کنندگانی که برای اولين بار از کرم موبر هيدرودرم استفاده می‌نمايند، تست حساسيت را ۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی سطح کوچکی از پوست صورت انجام دهند. سطح پوست ناحيه مورد نظر را به آرامی و با دقت بسيار، به کمک کاردک با يک لايه ضخيم و يکنواخت از کرم موبر بدن هيدرودرم بپوشانيد. پس از ۵ دقيقه به وسيله کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنيد. اگر موها به راحتی جدا شدند، تمام سطح مورد نظر را به کمک کاردک پاک نموده در غير اين صورت کرم را برای چند دقيقه ديگر و تا حد اکثر ۱۰ دقيقه بر روی سطح پوست نگه داريد. پس از مصرف محل مورد نظر و دست‌ها را با آب فراوان شستشو دهيد و پوستتان را به آرامی خشک کنيد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس کرم با بافت‌های داخل دهان، خال‌ها، جوش‌ها، زخم‌ها، اطراف چشم‌ها، پوست آسیب دیده و آفتاب سوخته جدا خودداری نمایید، در صورت تماس، موضع را آب و سپس با محلول اسید بوریک ۳٪ شستشو دهید. قبل از مصرف طریقه استعمال و بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/11258
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید