داروتو

کپسول آلکوژن آلفا 60 عددی

ALFA Multi Daily 120Tabs

دسته بندی : مکمل افزایش وزن

در حال تامین

قرص مولتی دیلی آلفا ویتامینز حاوی ویتامین‌های ضروری در قالب یک فرمولاسیون طبیعی است برای اینکه به بدن برای حفظ سلامتی یا بازیابی آن کمک کند. ویتامین‌ها در بدن بعنوان کاتالیست عمل می‌کنند بنابراین انجام واکنش‌های آنزیمی به وجود این ریز مغذی‌ها وابسته است. قرص مولتی دیلی آلفا ویتامینز با تامین ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری برای بدن از عملکرد سیستم ایمنی، سیستم عصبی، ساختار استخوانی، سلامت پوست و بسیاری دیگر از ارگان‌ها حمایت می‌کند. این مکمل یک مکمل باکیفیت برای رفع کمبود ویتامین‌ها و ریز مغذی‌های مورد نیاز روزانه است.

ویژگی‌های خاص:

-کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها

-مشارکت در ساخت سلول‌های جدید

-کاهش استرس و کاهش اختلالات قلبی

-محافظ چشم در مقابل پرتوهای مضر خورشید

-کمک به حفظ سلامتی اعصاب، دهان، چشم، پوست و مو

نحوه مصرف: روزانه عدد قرص، ترجیحا همراه با غذا مصرف شود. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، پانتوتنیک اسید، ویتامین B12، فولیک اسید، کلسیم، آهن، زینک، جنسینگ، پودر بذر کتان، روتین، کولین بیتارتات، اینوزیتول

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت مصرف دارو و یا مکمل های دیگر قبل از مصرف این فرآورده با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در دوز مصرفی توصیه شده عارضه جانبی مشاهده نشده است. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این فرآورده خودداری شود. این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند آلفا ویتامینز - Alfa Vitamins
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی آنی درمان
به سفارش آریان سنا
تحت لیسانس آمریکا
نوع محصول قرص
تعداد 120
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن
ترکیبات ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، پانتوتنیک اسید، ویتامین B12، فولیک اسید، کلسیم، آهن، زینک، جنسینگ، پودر بذر کتان، روتین، کولین بیتارتات، اینوزیتول
روش مصرف روزانه عدد قرص، ترجیحا همراه با غذا مصرف شود. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت مصرف دارو و یا مکمل های دیگر قبل از مصرف این فرآورده با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در دوز مصرفی توصیه شده عارضه جانبی مشاهده نشده است. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این فرآورده خودداری شود. این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید