داروتو
تصویر  کپسول آیروویت ویتان ۳۰ عددی
تصویر  کپسول آیروویت ویتان ۳۰ عددی

کپسول آیروویت ویتان ۳۰ عددی

Vitane IroVit 30Caps

دسته بندی : کم‌خونی
ویژگی ها

کمک به درمان کم خونی

کمک به حفظ سلامتی مادر و جنین

بهبود وضعیت جسمانی و رفع خستگی

کمک به جبران کمبود آهن و اسید فولیک

آزاد سازی آهن در ابتدای روده کوچک و کاهش ناراحتی‌های معده

در حال تامین

هموگلوبین نقش مهم و حیاتی در بدن دارد، چراکه پروتئین موجود در گلبول‌های قرمز خونی است که اکسیژن را از شش‌ها به بافت‌های بدن می‌رساند. بنابراین، کاهش سطح این ماده در خون و یا انواعی از آن که به درستی کار نمی‌کنند می‌توانند بیماری‌های خطرناکی ایجاد کند. از طرفی آهن عنصر ضروری و مهم در ساختار پروتئین‌هایی است که در انتقال اکسیژن و متابولیسم بدن نقش دارند. این عنصر ارزشمند یکی از ریز مغذی‌های ضروری برای داشتن بدنی سالم و نیرومند است و در فرآیند متابولیسم انرژی شرکت دارد. کمبود آهن شایع ترین بیماری در سراسر جهان است. کمبود این ماده مهم باعث بروز کم خونی و عوراض ناشی از آن می‌شود. کمبود این ماده، در خانم‌هایی که در سنین باروری هستند، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل مصرف مکمل‌های آهن برای این دسته از خانم‌ها، ضروری است. کپسول آیروویت ویتان با توجه به اهمیت مصرف میزان کافی آهن و اسید فولیک در پیشگیری و درمان کم خونی‌های مرتبط، موثر است. مصرف مکمل‌های حاوی این عناصر ضروری و لازم است. از طرفی نیز عوارض گوارشی استفاده از ترکیبات آهن باعث عدم پذیرش و در نتیجه عدم مصرف این ترکیبات از سوی افراد می‌شود، که کپسول آیروویت ویتان با فرمولاسیون آهسته رهش خود، عوارض و ناراحتی‌های بسیار کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه، در معده ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به درمان کم خونی

-کمک به حفظ سلامتی مادر و جنین

-بهبود وضعیت جسمانی و رفع خستگی

-کمک به جبران کمبود آهن و اسید فولیک

-آزاد سازی آهن در ابتدای روده کوچک و کاهش ناراحتی‌های معده

نحوه مصرف: بزرگسالان روزی ۱ عدد قرص، همراه با غذا یا طبق دستور پزشک میل نمایند.

ترکیبات: اسید فولیک، سولفات آهن

هشدار مصرف: در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده صرفا مکمل رژیمی-تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه ۴.۴ درصد بالا تر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است، حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. جهت اطلاعات بیشتر به برگ راهنمای داخل جعبه مراجعه نمایید. کپسول آیرویت در افرادی که به هریک از مواد تشکیل دهنده این محصول حساسیت دارند ممنوع می‌باشد. مصرف همزمان آهن به همراه آنتی اسیدها و تترسایکلین به علت تشکیل شلات و کاهش جذب آن‌ها توصیه نمی‌گردد. مصرف بیش از حد توصیه شده این محصول به دلیل علت دارا بودن آهن برای کودکان خطرناک است لذا باید از کودکان دور نگهداری شود.

عنوان مشخصه
برند ویتان - Vitane
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده هگمتان داروی غرب
تحت لیسانس آمریکا
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن
ترکیبات اسید فولیک، سولفات آهن
روش مصرف بزرگسالان روزی ۱ عدد قرص، همراه با غذا یا طبق دستور پزشک میل نمایند.
هشدار مصرف در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده صرفا مکمل رژیمی-تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه ۴.۴ درصد بالا تر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است، حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. جهت اطلاعات بیشتر به برگ راهنمای داخل جعبه مراجعه نمایید. کپسول آیرویت در افرادی که به هریک از مواد تشکیل دهنده این محصول حساسیت دارند ممنوع می‌باشد. مصرف همزمان آهن به همراه آنتی اسیدها و تترسایکلین به علت تشکیل شلات و کاهش جذب آن‌ها توصیه نمی‌گردد. مصرف بیش از حد توصیه شده این محصول به دلیل علت دارا بودن آهن برای کودکان خطرناک است لذا باید از کودکان دور نگهداری شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در مکان خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید