داروتو
تصویر  کپسول آیروکپ آدریان ۳۰ عددی
تصویر  کپسول آیروکپ آدریان ۳۰ عددی
تصویر  کپسول آیروکپ آدریان ۳۰ عددی

کپسول آیروکپ آدریان ۳۰ عددی

Adrian Irocap Ferrous Glycine Sulphate 30Caps

دسته بندی : کم‌خونی
ویژگی ها

ارتقا سلامت عمومی بدن

حاوی فروس گلایسین سولفات

کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن

جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن

حفظ سلامت و تشکیل نرمال گلبول قرمز

در حال تامین

کم ‌خونی وضعیتی است که در آن تعداد یا اندازه گلبول‌های قرمز و یا مقدار هموگلوبین موجود در خون کاهش یافته و تبادل اکسیژن و دی ‌اکسید کربن بین خون و سلول‌ها دچار اختلال می‌شود. از علل ایجاد کننده کم ‌خونی می‌توان کمبودهای تغذیه‌ای، خونریزی، ناهنجاری‌های ژنتیکی، بیماری‌های مزمن و یا مسمومیت‌های دارویی را نام برد. منظور از کم ‌خونی‌های تغذیه‌ای کم ‌خونی‌هایی است که در اثر دریافت ناکافی مواد مغذی ایجاد می‌شوند. از مهم ‌ترین مواد مغذی جهت خونسازی که کمبود آن‌ها موجب بروز کم ‌خونی می‌شود می‌توان به آهن،‌ ویتامین B12 و اسید فولیک اشاره کرد. از بین آن‌ها کم ‌خونی ناشی از فقر آهن یکی از شایع ‌ترین کم‌خونی‌های تغذیه‌ای است. کپسول آیروکپ آدریان حاوی پلت انتریک کوتد فروس گلایسین سولفات یعنی معادل ۳۰ میلی گرم آهن دو ظرفیتی است که به تامین آهن مورد نیاز بدن و جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن می‌پردازد.

ویژگی‌های خاص:

-عوارض گوارشی کم

-کمک به تامین آهن مورد نیاز بدن

-حاوی فروس گلایسین سولفات

-جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن

-کمک به جریان رشد و بهبود بافت‌ها از جمله بافت پوست

نحوه مصرف: میزان مصرف این فرآورده یک عدد کپسول در روز است. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن با خرد کردن آن خودداری نمایید و این فرآورده را با مقادیر کافی آب میل نمایید.

ترکیبات: فروس گلایسین سولفات ۳۰ میلی گرم، ان ی سیدز، پلی وینیل پیرولیدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر، رنگ پونسو ۴ آر، تالک خالص، تیتانیوم دی اکساید، دی بوتیل فتالات

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده صرفا یک مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.

عوارض جانبی: این فرآورده به موازات اثر درمانی مطلوب ممکن است سبب بروز برخی عوارض ناخواسته نیز شود. اگر چه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود. تغییر تیره رنگ مدفوع امکان دارد در طی درمان ایجاد شود که ناشی از مصرف آهن بوده و بی خطر است. مشکلات گوارشی مانند اسهال، یبوست، سوزش سر دل، تهوع یا استفراغ ممکن است حادث شود. اختلالات سیستم عصبی مرکزی با مصرف مقادیر بالای این فرآورده به ندرت دیده می‌شود. تغییر رنگ برگشت پذیر دندان‌ها به ندرت با مصرف مقادیر زیاد کپسول رخ می‌دهد. واکنش‌های حساسیتی (مانند حساسیت پوستی) در موارد نادر ممکن است ظاهر شود.

تداخل دارویی: قبل از مصرف این فرآورده، اگر از داروهای زیر استفاده می‌کنید، پزشک خود را مطلع سازید. آنتی بیوتیک‌های فلوروکینولونی مانند سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، نورفلوکساسین و افلوکساسین، پنی سیلامین، ترکیبات خوراکی طلا، ال-متیل دوپا، لوودوپا و ال–تیروکسین، داروهای سیتوتوکسیک، سولفونامیدها، داروها ضد صرع و باربیتورات‌ها، داروهای ضد درد یا ضد روماتیسم (مانند سالیسیلات‌ها و فنیل بوتازون)، تتراسیکلین‌ها (شامل داکسی ساکلین) و داروهای بیس فسفونات

عنوان مشخصه
برند آدریان - Adrian
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر عبیدی
به سفارش توسعه طب آدریان سلامت
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی فروس گلایسین سولفات
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن، پیشگیری و درمان کم خونی
تداخل دارویی قبل از مصرف این فرآورده، اگر از داروهای زیر استفاده می‌کنید، پزشک خود را مطلع سازید. آنتی بیوتیک‌های فلوروکینولونی مانند سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، نورفلوکساسین و افلوکساسین، پنی سیلامین، ترکیبات خوراکی طلا، ال-متیل دوپا، لوودوپا و ال–تیروکسین، داروهای سیتوتوکسیک، سولفونامیدها، داروها ضد صرع و باربیتورات‌ها، داروهای ضد درد یا ضد روماتیسم (مانند سالیسیلات‌ها و فنیل بوتازون)، تتراسیکلین‌ها (شامل داکسی ساکلین) و داروهای بیس فسفونات
عوارض جانبی این فرآورده به موازات اثر درمانی مطلوب ممکن است سبب بروز برخی عوارض ناخواسته نیز شود. اگر چه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود. تغییر تیره رنگ مدفوع امکان دارد در طی درمان ایجاد شود که ناشی از مصرف آهن بوده و بی خطر است. مشکلات گوارشی مانند اسهال، یبوست، سوزش سر دل، تهوع یا استفراغ ممکن است حادث شود. اختلالات سیستم عصبی مرکزی با مصرف مقادیر بالای این فرآورده به ندرت دیده می‌شود. تغییر رنگ برگشت پذیر دندان‌ها به ندرت با مصرف مقادیر زیاد کپسول رخ می‌دهد. واکنش‌های حساسیتی (مانند حساسیت پوستی) در موارد نادر ممکن است ظاهر شود.
ترکیبات فروس گلایسین سولفات ۳۰ میلی گرم، ان ی سیدز، پلی وینیل پیرولیدون، متاکریلیک اسید کوپلیمر، رنگ پونسو ۴ آر، تالک خالص، تیتانیوم دی اکساید، دی بوتیل فتالات
روش مصرف میزان مصرف این فرآورده یک عدد کپسول در روز است. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن با خرد کردن آن خودداری نمایید و این فرآورده را با مقادیر کافی آب میل نمایید.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده صرفا یک مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. کپسول را به طور کامل بلعیده، از جویدن یا خرد کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده را همراه با مقادیر کافی آب میل نمایید. فرآورده را تا زمان مصرف درون ظرف اصلی خود نگهداری نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. بعد از هر بار مصرف درپوش ظرف را محکم ببنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید