داروتو
تصویر  کپسول تالیکویید پلاس تسنیم ۵۰ عددی
تصویر  کپسول تالیکویید پلاس تسنیم ۵۰ عددی
تصویر  کپسول تالیکویید پلاس تسنیم ۵۰ عددی

کپسول تالیکویید پلاس تسنیم ۵۰ عددی

Tasnim Taliquid Plus 50Caps

دسته بندی : ویتامین دی
ویژگی ها

جذب بالای کلسیم

تقویت کننده ساختار استخوان

جهت جلوگیری از پوکی استخوان

95,500 تومان

برای تقویت استخوان‌ها و جلوگیری از تضعیف آن‌ها دو ماده کلسیم و ویتامین D نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. در رژیم غذایی حتماً باید نسبت به تأمین این دو ماده ارزشمند حساس بود. اما به دلایل مختلف ممکن است که بدن قادر به دریافت کلسیم و ویتامین D مورد نیاز خود نباشد. کپسول تالیکویید پلاس تسنیم حاوی ویتامین D3 و کلسیم است. کلسیم برای ساخت و استحکام بخشی استخوان‌ها‌ و دندان به کار می‌رود و ویتامین D علاوه بر تنظیم میزان فسفر و کلسیم خون، مزایای دیگری در حفظ سلامت کلی بدن به عهده دارد. ویتامین D در تقویت سیستم ایمنی فرد نقش دارد. از آنجایی که بدن اکثر افراد با کمبود ویتامین D مواجه است بخش اعظمی از این ویتامین از طریق مکمل‌های غذایی تامین می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش تراکم استخوان

-جذب بالای کلسیم

-کمترین رسوب در کلیه

-افزایش استحکام استخوان ها

-تقویت کننده ساختار استخوان

-جهت جلوگیری از پوکی استخوان

نحوه مصرف: روزانه یک قرص جوشان در یک لیوان آب حل شود، میل کنید.

ترکیبات: کلسیم، ویتامین D3

هشدار مصرف: زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف داروهایی از قبیل دیگوکسین، مدرهای تیازیدی مثل هیدروکلروتیازید، آنتی اسیدهای حاوی منیزیم و آلومینیوم، سایر مکمل‌های کلسیم، کلسی تریول و سایر مکمل‌های ویتامین D قبل از مصرف این محصول با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. کلسیم جذب برخی از داروها (مثل تتراسایکلین و آلندرونیت) را کاهش می‌دهد. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

تداخل دارویی: به منظور جلوگیری از تداخلات احتمالی با سایر داروها، توصیه می‌شود کپسول تالیکویید پلاس تسنیم با فاصله ۲ تا ۳ ساعت از سایر داروها مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند تسنیم - Tasnim
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تسنیم
نوع محصول کپسول
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش جذب کلسیم، حفظ سلامت استخوان، پیشگیری از پوکی استخوان
تداخل دارویی به منظور جلوگیری از تداخلات احتمالی با سایر داروها، توصیه می‌شود کپسول تالیکویید پلاس تسنیم با فاصله ۲ تا ۳ ساعت از سایر داروها مصرف شود.
ترکیبات کلسیم، ویتامین D3
روش مصرف روزانه یک قرص جوشان در یک لیوان آب حل شود، میل کنید.
هشدار مصرف زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف داروهایی از قبیل دیگوکسین، مدرهای تیازیدی مثل هیدروکلروتیازید، آنتی اسیدهای حاوی منیزیم و آلومینیوم، سایر مکمل‌های کلسیم، کلسی تریول و سایر مکمل‌های ویتامین D قبل از مصرف این محصول با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. کلسیم جذب برخی از داروها (مثل تتراسایکلین و آلندرونیت) را کاهش می‌دهد. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید