داروتو
تصویر  کپسول سینا کورکومین ۴۰ میلی گرم اکسیر نانو سینا ۳۰ عددی
تصویر  کپسول سینا کورکومین ۴۰ میلی گرم اکسیر نانو سینا ۳۰ عددی

کپسول سینا کورکومین ۴۰ میلی گرم اکسیر نانو سینا ۳۰ عددی

Exir Nano Sina SinaCurcumin 40mg 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

درمان کمکی دیابت

بهبود دهنده عملکرد کبد

ترمیم کننده بافت‌های آسیب دیده

جلوگیری کننده از تشکیل لخته در عروق

تقویت حافظه و درمان آلزایمر و پارکینسون

در حال تامین

کورکومین ماده شیمیایی موجود در زردچوبه و سبب رنگ زرد زردچوبه است. به طور کلی مهم ‌ترین اثرات بیولوژیکی زردچوبه و کورکومین اثرات ضد التهابی، آنتی‌اکسیدانی، و پیشگیری کننده از سرطان است. کورکومین با طیف وسیعی از پروتئین‌ها باند شده و توانایی مهار فعالیت کینازهای مختلف را دارد. با تنظیم فعالیت فاکتورهای ترانس کریپشن مختلف، کورکومین بیان آنزیم‌های التهابی، سایتوکین‌ها، مولکول‌های چسبنده و پروتئین‌های زنده نگهدارنده سلولی را می‌تواند تنظیم کند. کپسول سینا کورکومین ۴۰ میلی گرم اکسیر نانو سینا با ترکیبات به کار گرفته شده در آن عملکرد سیستم گوارشی، کبد و کلیه را بهبود می‌بخشد. همچنین باعث تقویت حافظه شده و از آلزایمر جلوگیری می‌کند. کپسول سیناکورکومین به دلیل تقویت سیستم ایمنی بدن برای بیمارانی که شیمی درمانی انجام می‌دهند و بیماران ام اس نیز مفید است. کورکومین (دی فرولوئیل متان) یک پلی فنل از دسته دی آریل هپتانوئیدها است.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان کمکی دیابت

-بهبود دهنده عملکرد کبد

-کاهش دهنده عوارض شیمی درمانی

-جلوگیری کننده از تشکیل لخته در عروق

-تقویت حافظه و درمان آلزایمر و پارکینسون

نحوه مصرف: با توجه به افزایش جذب خوراکی کورکومین در فرمولاسیون نانومیسلی سیناکورکومین، مقدار مصرف روزانه یک عدد کپسول سینا کورکومین ۴۰ میلی گرم توصیه می‌شود یا طبق تجویز پزشک

ترکیبات: کورکومین ۴۰ میلی گرم

هشدار مصرف: از آنجا که ایمنی کورکومین در بارداری و شیردهی مورد مطالعه قرار نگرفته است، مصرف آن در این دوران توصیه نمی‌شود. در صورت سابقه حساسیت به زردچوبه یا سایر داروها، مواد غذایی و رنگی مصرف نشود. در بیماران دچار افزایش اسید معده و یا دارای زخم فعال گوارشی مصرف نشود. در صورت ابتلا به سنگ کیسه صفرا و یا انسداد مجرای صفراوی مصرف نشود.

عوارض جانبی: عوارض جانبی زیادی از این محصول گزارش نشده است، در مصرف فرآورده‌های حاوی کورکومین به صورت پودر، عوارضی چون تهوع و اسهال دیده شده که بروز آن در مصرف فرم نانومیسلار کورکومین کمتر دیده شده است.

عنوان مشخصه
برند اکسیر نانوسینا - Exir Nano Sina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اکسیر نانو سینا
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف بهبود انعطاف پذیری و عملکرد مفاصل، پیشگیری از آلزایمر
عوارض جانبی عوارض جانبی زیادی از این محصول گزارش نشده است، در مصرف فرآورده‌های حاوی کورکومین به صورت پودر، عوارضی چون تهوع و اسهال دیده شده که بروز آن در مصرف فرم نانومیسلار کورکومین کمتر دیده شده است.
ترکیبات کورکومین ۴۰ میلی گرم
روش مصرف با توجه به افزایش جذب خوراکی کورکومین در فرمولاسیون نانومیسلی سیناکورکومین، مقدار مصرف روزانه یک عدد کپسول سینا کورکومین ۴۰ میلی گرم توصیه می‌شود یا طبق تجویز پزشک
هشدار مصرف از آنجا که ایمنی کورکومین در بارداری و شیردهی مورد مطالعه قرار نگرفته است، مصرف آن در این دوران توصیه نمی‌شود. در صورت سابقه حساسیت به زردچوبه یا سایر داروها، مواد غذایی و رنگی مصرف نشود. در بیماران دچار افزایش اسید معده و یا دارای زخم فعال گوارشی مصرف نشود. در صورت ابتلا به سنگ کیسه صفرا و یا انسداد مجرای صفراوی مصرف نشود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید