داروتو
تصویر  کپسول فولایرون و زینک رازک ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فولایرون و زینک رازک ۳۰ عددی
تصویر  کپسول فولایرون و زینک رازک ۳۰ عددی

کپسول فولایرون و زینک رازک ۳۰ عددی

Razak Foliron & Zinc 30Caps

دسته بندی : مکمل‌های دارویی
ویژگی ها

کمک به رشد

بهبود افسردگی

تقویت سیستم ایمنی

موثر در کم خونی ناشی از فقر آهن

تامین کننده آهن و اسید فولیک و زینک

کمک به جریان رشد و بهبود بافت‌ها از جمله بافت پوست

در حال تامین

خستگی و ضعف یکی از شایع ‌ترین علائم کمبود آهن است. حدود ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد حضرت مسیح، اولین ‌بار سقراط علائم کمبود آهن در بدن را گزارش کرد. خستگی، ضعف، بی ‌حالی، رنگ‌ پریدگی چهره و صداهای غیر طبیعی قلب از علائم کمبود آهن هستند. کم ‌خونی فقر آهن می‌تواند اثرات مخربی بر کارایی ذهنی و فکری، توان کار کردن و رفتار و پاسخ‌های ایمنی فرد داشته باشد. معمولا قدرت توجه و تمرکز ذهنی کسانی که دچار علائم کمبود آهن هستند، پایین است و اگر به مرحله مزمن برسد، می‌تواند حتی روی IQ یا توانمندی‌های شناختی طولانی ‌مدت اثر بگذارد و عملکرد شناختی و یادگیری فرد را در تمام سنین تحت ‌تاثیر قرار دهد. زینک یا روی یکی دیگر از املاح معدنی در بدن است که پس از آهن فراوان ترین میکرونوترینت است. این ماده مهم در ساخت و ساز سلول‌ها و ترمیم بافت‌ها نقش دارد و به همین دلیل یکی از نقش‌های اصلی آن تقویت سیستم ایمنی است. علاوه بر آن روی در ترمیم بافت‌های پوستی نیز دخیل است و استفاده از آن موجب شادابی پوست می‌شود. کپسول فولایرون و زینک رازک، حاوی ۱۵۰ میلی گرم فروس سولفات (معادل ۴۸ میلی گرم یون آهن)، ۲۰ میلی گرم زینک سولفات (معادل ۷ میلی گرم یون روی) و ۵۰۰ میکروگرم اسید فولیک است.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-کمک به افراد مبتلا به افسردگی

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: برای بزرگسالان یک کپسول در روز مصرف شود.

ترکیبات: فروس سولفات، اسید فولیک، زینک سولفات

هشدار مصرف: خانم‌های باردار و شیرده فقط با تجویز پزشک مصرف نمایند. این فرآورده مکمل رژیمی-غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۶.۷٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است می‌بایستی حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.

عوارض جانبی: علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود.

تداخل دارویی: در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند رازک - Razak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای رازک
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن، پیشگیری و درمان کم خونی، تامین اسید فولیک
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.
عوارض جانبی علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود.
ترکیبات فروس سولفات، اسید فولیک، زینک سولفات
روش مصرف برای بزرگسالان یک کپسول در روز مصرف شود.
هشدار مصرف خانم‌های باردار و شیرده فقط با تجویز پزشک مصرف نمایند. این فرآورده مکمل رژیمی-غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی‌باشد. در صورت بروز حساسیت مصرف قطع شود. این فرآورده با دوز بالا می‌باشد و با توجه به اینکه میزان آهن آن ۶.۷٪ بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است می‌بایستی حتما با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید