داروتو
تصویر  کپسول مولتی دیلی اونسن نوتریشن ۶۰ عددی
تصویر  کپسول مولتی دیلی اونسن نوتریشن ۶۰ عددی

کپسول مولتی دیلی اونسن نوتریشن ۶۰ عددی

Evanson Nutrition Multi Daily 60Caps

ویژگی ها

حاوی املاح معدنی

تقویت سیستم ایمنی

تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن

کمک به حفظ سلامت عمومی بدن

در حال تامین

ویتامین و مواد معدنی از جمله مواد مغذی ضروری هستند زیرا صدها وظیفه در بدن برعهده دارند. مجموعه این ویتامین‌ها و مواد معدنی به استحکام استخوان‌ها، التیام زخم، تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و سلامت عمومی بدن را بر عهده دارد. کپسول مولتی دیلی اونسن نوتریشن تحت لیسانس پرتغال حاوی انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی به ‌منظور حفظ سلامت بدن و تامین انرژی برای بزرگسالان می‌باشد. کمبود ویتامین‌های و املاح معدنی ضروری در بدن باعث ایجاد عوارض‌های متعددی شده که در صورت جبران نشدن باعث ایجاد مشکلاتی همچون عدم هضم مناسب غذا، خستگی مفرط، افسردگی و کاهش حافظه خواهد شد.

‌ویژگی‌های خاص: 

-حاوی املاح معدنی

-تقویت سیستم ایمنی

-تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن

-کمک به حفظ سلامت عمومی بدن

نحوه مصرف: روزانه یک عدد، همراه غذا

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B3، ویتامین B2، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، اسید فولیک، پتاسیم یدید، کلسیم کربنات، منیزیم اکساید، فروس فومارات، تالک، سیلیکون دی اکساید، ویتامین B12

هشدار مصرف: در صورت مصرف هرگونه دارو و ابتلا به بیماری قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در دوران بارداری و شیردهی با صلاح دید پزشک مصرف شود. در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده با پزشک متخصص مشورت نمایید. این فرآورده نباید در افراد زیر ۱۲ سال مصرف شود. این فرآورده مکمل بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند اونسن نوتریشن - Evanson Nutrition
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده الحاوی
تحت لیسانس پرتغال
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن
ترکیبات ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B3، ویتامین B2، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، اسید فولیک، پتاسیم یدید، کلسیم کربنات، منیزیم اکساید، فروس فومارات، تالک، سیلیکون دی اکساید، ویتامین B12
روش مصرف روزانه یک عدد، همراه غذا
هشدار مصرف در صورت مصرف هرگونه دارو و ابتلا به بیماری قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در دوران بارداری و شیردهی با صلاح دید پزشک مصرف شود. در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده با پزشک متخصص مشورت نمایید. این فرآورده نباید در افراد زیر ۱۲ سال مصرف شود. این فرآورده مکمل بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید