داروتو
تصویر  کپسول ویتامین ث و روی خوارزمی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول ویتامین ث و روی خوارزمی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول ویتامین ث و روی خوارزمی ۳۰ عددی

کپسول ویتامین ث و روی خوارزمی ۳۰ عددی

Kharazmi Vitamin C+Zink 30Caps

دسته بندی : قرص زینک
ویژگی ها

تقویت سیستم ایمنی

حفظ سلامت پوست

فرم گرفتن و استحکام ناخن

جلوگیری و درمان ریزش مو

افزایش رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد

پیشگیری و کاهش طول مدت و شدت سرماخوردگی

در حال تامین

با مصرف ویتامین ث احتمال ابتلا به بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی کاهش می‌یابد، علاوه بر این از ابتلا به بیماری نقرس هم جلوگیری می‌کند، این بیماری در اثر مصرف زیاد گوشت قرمز به وجود می‌آید. ویتامین ث در بدنسازی هم بسیار مفید است که منجر به تولید کلاژن می‌شود. از انجایی که بدنسازان فعالیت شدیدی دارند و تمام اندام‌های بدن از پوست، استخوان، ماهیچه‌ها و تاندون در این ورزش شدید درگیر هستند، کلاژن به حفظ ساختار و عملکرد طبیعی این اندام‌ها کمک زیادی می‌کند. زینک نقش بسیار مهمی در انجام فرآیندهای بیولوژیک بدن دارد. مطالعات نشان داده‌اند که زینک به تنظیم ساختار بیش از ۲۰۰ آنزیم در بدن کمک می‌کند. این ماده معدنی در تمامی ارگان‌ها، بافت‌ها، مایعات و ترشحات بدن وجود دارد. کپسول ویتامین ث و روی خوارزمی، علاوه بر بهبود سلامت عمومی بدن، مزایای بی‌شماری برای سلامتی دارد ازجمله تقویت سیستم ایمنی، کاهش خطر بیماری‌های چشم و تسریع روند بهبود زخم. با استفاده از این مکمل، دفعات ابتلا و طول دوره بیماری سرماخوردگی تا حد قابل قبولی کاهش می‌یابد.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ سلامت پوست

-فرم گرفتن و استحکام ناخن

-جلوگیری و درمان ریزش مو

-افزایش رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد

-پیشگیری و کاهش طول مدت و شدت سرماخوردگی

نحوه مصرف: بزرگسالان روزانه ۱ عدد کپسول با آب، ترجیحا همراه با وعده غذایی میل شود.

ترکیبات: ویتامین C، روی

هشدار مصرف: قبل از مصرف مکمل موارد ذیل را به پزشک معالج و یا داروساز اطلاع رسانی نمایید؛ وجود هرگونه حساسیت، بارداری و یا شیردهی، استفاده از سایر داروها، ابتلا به بیماری‌های دیگر، اختلال حافظه و یا عدم توانایی خواندن مطالب. در صورت وجود هرگونه حساسیت نسبت به ویتامین‌ها یه هریک از اجزای فرآورده از مصرف این فرآورده خودداری کنید. قبل از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک معالج مشورت شود. این دارو را با شیر، سایر لبنیات، مکمل‌های کلسیم یا آنتی اسیدهای حاوی کلسیم مصرف نکنید.

تداخل دارویی: قبل از مصرف این فرآورده، چنانچه از داروهای زیر استفاده می‌نمایید، پزشک معالج خود را مطلع سازید؛ ترتینوئین یا ایزوترتینوئین، آنتی اسیدها، آنتی بیوتیک‌ها، مدرها، داروهای صد فشار خون، داروهای سولفیدی، پنیسیلامین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مثل: ایبوپروفن، ناپروکسن، سلکوکسیب، دیکلوفناک، ایندومتاسین، ملوکسیکام و غیره)

عنوان مشخصه
برند خوارزمی - Kharazmi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده خوارزمی
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کمک به سلامت پوست، مو و ناخن و سلامت سیستم ایمنی بدن
تداخل دارویی قبل از مصرف این فرآورده، چنانچه از داروهای زیر استفاده می‌نمایید، پزشک معالج خود را مطلع سازید؛ ترتینوئین یا ایزوترتینوئین، آنتی اسیدها، آنتی بیوتیک‌ها، مدرها، داروهای صد فشار خون، داروهای سولفیدی، پنیسیلامین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مثل: ایبوپروفن، ناپروکسن، سلکوکسیب، دیکلوفناک، ایندومتاسین، ملوکسیکام و غیره)
ترکیبات ویتامین C، روی
روش مصرف بزرگسالان روزانه ۱ عدد کپسول با آب، ترجیحا همراه با وعده غذایی میل شود.
هشدار مصرف قبل از مصرف مکمل موارد ذیل را به پزشک معالج و یا داروساز اطلاع رسانی نمایید؛ وجود هرگونه حساسیت، بارداری و یا شیردهی، استفاده از سایر داروها، ابتلا به بیماری‌های دیگر، اختلال حافظه و یا عدم توانایی خواندن مطالب. در صورت وجود هرگونه حساسیت نسبت به ویتامین‌ها یه هریک از اجزای فرآورده از مصرف این فرآورده خودداری کنید. قبل از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک معالج مشورت شود. این دارو را با شیر، سایر لبنیات، مکمل‌های کلسیم یا آنتی اسیدهای حاوی کلسیم مصرف نکنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری این فرآورده را در جای خشک، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید