داروتو
تصویر  کپسول کربو اسلیم هلث اید ۶۰ عددی
تصویر  کپسول کربو اسلیم هلث اید ۶۰ عددی

کپسول کربو اسلیم هلث اید ۶۰ عددی

Health Aid Carboslim 60Caps

ویژگی ها

کمک به کاهش وزن و افزایش متابولیسم چربی و کربوهیدرات‌ها

حاوی ترکیبات طبیعی مؤثر در کاهش وزن

مهار جذب کربو هیدرات‌های دریافتی

کمک به تنظیم قند خون

در حال تامین

علت اساسی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل بین کالری دریافتی و کالری مصرفی است. چاقی منجر به عواقب خطرناک مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، دیابت، اختلالات عضلانی اسکلتی به ویژه اوستئوآرتریت و بعضی از سرطان‌ها مانند سرطان آندومتر رحم، پستان و روده بزرگ می‌شود. عصاره لوبیای قرمز از ترکیبات ویژه کپسول کربو اسلیم هلث اید است که یک مهارکننده طبیعی جذب کربوهیدرات‌هاست. این ترکیب با مهار موقت آنزیم آلفا آمیلاز که مسئول هضم کربوهیدرات‌ها، مانع از هضم و جذب پلی ساکاریدها و تبدیل آن‌ها به گلوکز شده و سبب دفع آن‌ها (مشابه فیبرهای غذایی) از مدفوع می‌شود. با این کار علاوه براینکه مانع از متابولیسم کربوهیدرات‌ها و تولید انرژی توسط آن‌ها می‌شود از طرف دیگر به شکل غیر مستقیم از تبدیل گلوکز به اسیدهای چرب هم در بدن جلوگیری می‌کند. که نتیجه این دو فرآیند در بدن، سوزاندن چربی‌ها برای تولید انرژی و کاهش وزن خواهد بود.

ویژگی‌های خاص:

-مهار جذب کربو هیدرات‌های دریافتی

-کمک به تنظیم قند خون

-فاقد هر گونه عوارض جانبی

-مناسب برای گیاهخواران و بیماران مبتلا به دیابت، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز

-فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده

نحوه مصرف: افراد بالای ۱۶ سال روزانه ۲ تا ۳ عدد قرص لاغری کربو اسلیم قبل از هر وعده غذایی حاوی کربوهیدرات مصرف کنند. (مصرف روزانه تا ۶ عدد کپسول موردی ندارد.)

ترکیبات: عصاره لوبیا قرمز، عصاره چای سبز، کلرید کروم 

هشدار مصرف: در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. در صورت حساسیت به ترکیبات قرص کربو اسلیم مصرف را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند هلث اید - Health Aid
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نیک اختر آریا
تحت لیسانس انگلستان
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف چربی سوز، کاهش جذب کربوهیدرات، کنترل قند خون
ترکیبات عصاره لوبیا قرمز، عصاره چای سبز، کلرید کروم
روش مصرف افراد بالای ۱۶ سال روزانه ۲ تا ۳ عدد قرص لاغری کربو اسلیم قبل از هر وعده غذایی حاوی کربوهیدرات مصرف کنند. (مصرف روزانه تا ۶ عدد کپسول موردی ندارد.)
هشدار مصرف در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. در صورت حساسیت به ترکیبات قرص کربو اسلیم مصرف را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید