داروتو
تصویر  اسپری اکسیژن بهاران
تصویر  اسپری اکسیژن بهاران

اسپری اکسیژن بهاران

Baharan Oxygen Spray

ویژگی ها

پر شده با اکسیژن پزشکی

با خلوص ۹۹.۵ درصد

همراه یک ماسک

استفاده راحت

فشار ۸ بار

در حال تامین

اسپری اکسیژن بهاران با خلوص ۹۹.۵ درصد اکسیژن پزشکی و حجم تقریبی حدود ۸ لیتر گازی پر شده است که برای افراد دارای مشکلات تنفسی، زنان باردار، کهنسالان، کوهنوردان، کارکنان و افراد که در شرایط محیطی یا جسمی قرار دارد بسیار موثر و مفید است. این محصول به بالا بردن سیستم ایمنی و کاهش استرس و افسردگی و همچنین سردردهای مزمن تاثیر بالایی دارد. این اسپری دارای یک ماسک پلاستیکی فوق سبک و قابل حمل است که می‌توان آن را روی کپسول وصل کرد. این محصول در زمان حوادث رانندگی، آتش‌سوزی و … نیز یک نیاز اصلی و ضروری در کمک‌های اولیه به شمار می‌رود.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان

-دارای خلوص ۹۹/۵ درصد

-دارای ماسک برای دریافت بهینه اکسیژن

-سبک و قابل حمل

-با وزن ۱۶۰ گرم

-استفاده جهت ۶۰ بار اسپری

-بهبود تنفس در شرایط نامطلوب بدنی و محیطی

-قابل استفاده برای افراد مختلف

نحوه مصرف: ماسک را به کپسول وصل کرده و روی صورت خود قرار دهید. در هر نوبت اکسیژن را تا ۱ تا ۲ ثانیه اسپری نموده و همزمان تنفس نمایید. فاصله بین هر بار اسپری کردن ۱۰ تا ۱۵ ثانیه باشد. تا بهبود شرایط تنفسی این روند را ادامه دهید.

هشدار مصرف: توجه داشته باشید تنفس اکسیژن خالص برای سلول‌های بدن مضر بوده و باعث مسمومیت می‌شود. بنابراین سعی کنید تنها در مواقع لزوم و کمبود اکسیژن از این محصول استفاده کنید.

عنوان مشخصه
برند بهاران - Baharan
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بهاران
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف اکسیژن رسانی به بدن
روش مصرف ماسک را به کپسول وصل کرده و روی صورت خود قرار دهید. در هر نوبت اکسیژن را تا ۱ تا ۲ ثانیه اسپری نموده و همزمان تنفس نمایید. فاصله بین هر بار اسپری کردن ۱۰ تا ۱۵ ثانیه باشد. تا بهبود شرایط تنفسی این روند را ادامه دهید.
هشدار مصرف توجه داشته باشید تنفس اکسیژن خالص برای سلول‌های بدن مضر بوده و باعث مسمومیت می‌شود. بنابراین سعی کنید تنها در مواقع لزوم و کمبود اکسیژن از این محصول استفاده کنید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید