داروتو
تصویر  اسپری ضد آفتاب کودکان بیبی فرست سی گل SPF50 بی رنگ ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری ضد آفتاب کودکان بیبی فرست سی گل SPF50 بی رنگ ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری ضد آفتاب کودکان بیبی فرست سی گل SPF50 بی رنگ ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری ضد آفتاب کودکان بیبی فرست سی گل SPF50 بی رنگ ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری ضد آفتاب کودکان بیبی فرست سی گل SPF50 بی رنگ ۱۵۰ میلی لیتر

Seagull Kids Sunscreen Spray SPF50 150ml

دسته بندی : ضد آفتاب کودکان
ویژگی ها

مناسب پوست حساس کودکان

بی رنگ و دارای SPF50

مناسب صورت و بدن

حاوی ویتامین E

فاقد گلوتن و الکل

دارای فرمولاسیون سبک

خنثی کننده رادیکال‌های آزاد

تقویت کننده سد دفاعی پوست

279,000 تومان

قرار گرفتن در برابر نور خورشید برای کودکان دارای مزایا و معایبی است که به طول زمان، دفعات مواجه، شدت نور، حساسیت و نوع پوست آن‌ها بستگی دارد. مواجه ملایم بدن کودک با نور خورشید دارای تأثیرات مثبت نظیر تولید ویتامین D است که سبب افزایش جذب کلسیم در سیستم گوارشی می‌شود و از این رو نقش مهمی در رشد، استخوان بندی و رویش دندان‌ها ایفا می‌کند و از بروز بیماری راشیتیسم (نرمی استخوان) به خصوص در کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند، پیشگیری می‌کند. اما دقت داشته باشید بهترین زمان برای استفاده از نور آفتاب ابتدای صبح و در زمان طلوع آفتاب است و در ساعت ظهر مخصوصاً در تابستان که شدت نور آفتاب زیاد می‌شود و امکان ضرر رساندن به پوست فرزند شما را زیاد می‌کند و این امکان وجود دارد که آسیب‌های حاصل از تابش نور مستقیم آفتاب در پوست باقی بماند و در سنین بالا تر و در هنگام بلوغ و بزرگسالی، ضررهای خود را به روی پوست فرزند شما نشان بدهد. اسپری ضد آفتاب کودکان سی گل SPF50 بی رنگ حاوی ویتامین E است و سبب استحکام بخشی سد دفاعی پوست در مقابل عوامل بیماری ‎زا می‎باشد. فرمولاسیون این محصول بسیار سبک و ایمن بوده و آنتی اکسیدان‎های طبیعی و مواد نرم کننده و ضد آب از جمله خصوصیات مهم اسپری ضد آفتاب کودکان سی گل است. بسته بندی کاربردی این محصول به صورت اسپری بوده که به راحتی بر سطح پوست پخش شده و جذب سریعی دارد. این محصول فاقد گلوتن و الکل است.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی ویتامین E

-فاقد گلوتن و الکل

-دارای فرمولاسیون سبک

-خنثی کننده رادیکال‌های آزاد

-تقویت کننده سد دفاعی پوست

نحوه مصرف: بطری را تکان دهید. ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، بر پوست اسپری کنید. چند ساعت یکبار و پس از شنا، تعریق و شستشو مصرف را تجدید نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، هوموسالات، تیتانیوم دی اکساید، اولت-10، ایزودست-6، آلومینیوم استئارات، آلومینا، سایمتیکون، پروپیلن گلایکول، اکتوکرایلن، بوتیلن گلایکول، سوربیتان استئارات، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزویل هگزیل بنزوات، امولسی فایر، ستئارت-2، پروتئین هیدرولیزه ابریشم، اینولین، آلفا گلوکان الیگوساکارید، استایرن/آکریلات کوپلیمر، پلی آکرید آمیل، C13-14 ایزوپارافین، لورت-7، توکوفریل استات (ویتامین E)، نگهدارنده اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
حاوی ویتامین E
فاقد گلوتن و الکل
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های حساس
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF 50
ترکیبات آب دیونیزه، هوموسالات، تیتانیوم دی اکساید، اولت-10، ایزودست-6، آلومینیوم استئارات، آلومینا، سایمتیکون، پروپیلن گلایکول، اکتوکرایلن، بوتیلن گلایکول، سوربیتان استئارات، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزویل هگزیل بنزوات، امولسی فایر، ستئارت-2، پروتئین هیدرولیزه ابریشم، اینولین، آلفا گلوکان الیگوساکارید، استایرن/آکریلات کوپلیمر، پلی آکرید آمیل، C13-14 ایزوپارافین، لورت-7، توکوفریل استات (ویتامین E)، نگهدارنده اسانس
روش مصرف بطری را تکان دهید. ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، بر پوست اسپری کنید. چند ساعت یکبار و پس از شنا، تعریق و شستشو مصرف را تجدید نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 56/18658
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید