داروتو
تصویر  شامپو بدن کرمی شیر ونارگیل داو ۲۵۰ میلی‌لیتر

شامپو بدن کرمی شیر ونارگیل داو ۲۵۰ میلی‌لیتر

Dove Shampoo Body Coconut Milk 250ml

دسته بندی : شامپو بدن
ویژگی ها

مناسب انواع پوست و مناسب

مناسب خانم‌ها و آقایان

بافت کرمی و نرم

نرم و مرطوب کننده پوست

رایحه ی ماندگار و طولانی مدت

حاوی عصاره روغن نارگیل و عصاره شیر بادام

در حال تامین

بعد از اولین استفاده از این محصول پوستی بسیار نرم و لطیف به همراه رایحه بسیار خوشی را خواهید داشت. با استفاده از این شوینده از استحمام خود لذت ببرید. شامپو بدن کرمی شیر و نارگیل داو یک شوینده بسیار ملایم می باشد. در ترکیبات این محصول از مواد مرطوب کننده استفاده شده است که با آبرسانی به پوست از ایجاد خشکی بر روی پوست جلوگیری می کند. در ترکیبات این محصول مواد مضر و حساسیت زا مانند پارابن استفاده نشده است. به همین دلیل تمامی افراد مخصوصا افرادی که دارای پوست حساس هستند می توانند بدون نگرانی و با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.شامپو های بدن برخلاف صابون ها به دلیل ترکیباتشان پوست را خشک نمی‌کنند  و بوی نامطلوبی ندارند. خانوم‌ها و آقایان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.در ترکیبات این محصول از عصاره گلبرگ گل یاس و شیر نارگیل استفاده شده است که باعث افزایش نرمی و تقویت پوست بدن می شود.

ترکیبات به کار رفته در این محصول باعث می شود تمامی آلودگی ها از سطح پوست پاک شوند. استفاده از این محصول نیاز شما را از مصرف نرم کننده های پوستی رفع می کند. شاید پس از اولین مصرف بر روی پوست خود احساس لیزی کنید و هرچه قدر که بشوید باز هم این حس برطرف نشود، اما بهتر است بدانید این ماده لیز یکی از بهترین نرم کننده های بدن است که می تواند پوست بدن را به خوبی پوشش دهد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی شیر نارگیل و عصاره گلبرگ گل یاس

-افزایش نرمی و تقویت پوست بدن

-پاک کننده تمامی آلودگی ها از سطح پوست

-حاوی کرم مرطوب‌کننده‌

-پاک‌کننده‌ ملایم

-مرطوب کننده و آبرسان پوست

-مناسب استفاده‌ روزانه

-فاقد پارابن

-رایحه خوش

نحوه مصرف: ابتدا پوست بدن را کامل خیس کنید و سپس مقداری از شامپو بدن را در کف دست و یا لیف و اسفنج خود بریزید و آن را بر روی سطح بدنتان مالش دهید. در صورتی که فکر می کنید به هر دلیلی شامپو کف نمی‌کند، مجددا بدون آبکشی بدن مقداری از شامپو را بر روی کف دست و یا لیف و اسفنج بریزید و به آرامی بر روی پوست خود بمالید و پس از گذشت چند دقیقه پوست را شستشو دهید.

هشدار مصرف: از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

عنوان مشخصه
برند داو - Dove
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور ایران، نماینده انحصاری یونیلیور هلند
تحت لیسانس هلند
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
حاوی شیر نارگیل و عصاره گل یاس
فاقد پاربن
قابل استفاده برای تمام اعضای بدن
مناسب برای انواع پوست
ویژگی خاص حاوی کرم مرطوب‌کننده‌ ، پاک‌کننده‌ ملایم ، مرطوب کننده و آبرسان پوست، مناسب استفاده‌ روزانه ، رایحه‌ شیرنارگیل و گلبرگ‌های یاس، فاقد پارابن
ترکیبات Sodium Lauroyl Isethionate, Stearic Acid, Sodium Palmitate, Water/Aqua, Lauric Acid, Sodium Isethionate, Sodium Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Palm Kernelate, Perfume/Parfum, Cocos Nucifera Fruit Extract, Glycerin, Sodium Chloride, Zinc Oxide, Propylene Glycol, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Alumina, Pentylene Glycol, Sine Adipe Lac, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol,Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool
هشدار مصرف از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید