داروتو
تصویر  دستمال مرطوب بچه معطر مولفیکس ۷۰ عددی
تصویر  دستمال مرطوب بچه معطر مولفیکس ۷۰ عددی

دستمال مرطوب بچه معطر مولفیکس ۷۰ عددی

Molfix Baby Wipes 70pcs

دسته بندی : بهداشت کودک
ویژگی ها

مناسب کودکان

مناسب دست، صورت و بدن

معطر

حاوی لوسیون

فاقد پارابن، الکل و صابون

پاک کننده ملایم پوست کودک

جلوگیری از التهاب ناشی از پوشک

در حال تامین

دستمال مرطوب بچه معطر مولفیکس با توجه به لوسیون استفاده شده در ساختار این محصول ترمیم‌ کننده پوست بوده و از خشک‌ شدن آن محافظت می‌‌کند. این محصول با توجه به دارا بودن مواد پاک‌ کننده ملایم، مرطوب‌ کننده و محافظت‌ کننده از پوست لطیف کودکان می‌باشد. این محصول جایگزین مناسبی برای پاک کردن پوست کودکان در زمان و مکانی که دسترسی به آب وجود ندارد است. در ترکیبات محصول از موادی استفاده شده است که موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود و چنانچه پوست کودک به دلیل استفاده از پوشک و یا ادرار سوختگی قرمز و ملتهب شده باشد به دلیل وجود لوسیون به نرمی سابق باز می‌گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب دست، صورت و بدن

-حاوی لوسیون

-فاقد پارابن، الکل و صابون

-پاک کننده ملایم پوست کودک

-جلوگیری از التهاب ناشی از پوشک

نحوه مصرف: استفاده از دستمال مرطوب نوزاد کار آسانی است و تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که پس از برداشتن دستمال مرطوب درب آن را ببندید. یکی از دستمال‌ها را برداشته و روی پوست نوزاد بکشید، البته دقت کنید با کشیدن محکم موجب سایش و زخم شدن پوست نوزاد نشوید. اگر برای صورت استفاده می‌کنید بهتر است بعد از استفاده از کرم یا لوسیون کودک جهت جلوگیری از بروز حساسیت استفاده کنید.

ترکیبات: منسوج نبافته، آب دیونیزه، مونوپروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، عطر (اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی)، روغن کرچک هیدروژنه شده پلی اتیلن گلیکول ۴۰، تترا سدیم اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، اسید سیاریک، سوربات پتاسیم

هشدار مصرف: در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف آن را متوقف کنید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم بپرهیزید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از انداختن دستمال به داخل توالت خودداری نمایید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، لطفا لیبل را به خوبی به جای اولیه برگردانید.

عنوان مشخصه
برند مولفیکس - Molfix
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده حیات ساغلیک ارونلری
نوع محصول دستمال مرطوب
تعداد 70
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
سایز 195*160 میلی متر
حاوی لوسیون
فاقد پارابن، الکل و صابون
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های حساس
موارد مصرف پاک کننده
ترکیبات منسوج نبافته، آب دیونیزه، مونوپروپیلن گلیکول، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، عطر (اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی)، روغن کرچک هیدروژنه شده پلی اتیلن گلیکول ۴۰، تترا سدیم اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، اسید سیاریک، سوربات پتاسیم
روش مصرف استفاده از دستمال مرطوب نوزاد کار آسانی است و تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که پس از برداشتن دستمال مرطوب درب آن را ببندید. یکی از دستمال‌ها را برداشته و روی پوست نوزاد بکشید، البته دقت کنید با کشیدن محکم موجب سایش و زخم شدن پوست نوزاد نشوید. اگر برای صورت استفاده می‌کنید بهتر است بعد از استفاده از کرم یا لوسیون کودک جهت جلوگیری از بروز حساسیت استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف آن را متوقف کنید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم بپرهیزید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از انداختن دستمال به داخل توالت خودداری نمایید. برای جلوگیری از خشک شدن دستمال، لطفا لیبل را به خوبی به جای اولیه برگردانید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید