داروتو
تصویر  ساشه پیدرولاکس پلی اتیلن گلیکول سپیداج ۷۰ گرم
تصویر  ساشه پیدرولاکس پلی اتیلن گلیکول سپیداج ۷۰ گرم
تصویر  ساشه پیدرولاکس پلی اتیلن گلیکول سپیداج ۷۰ گرم

ساشه پیدرولاکس پلی اتیلن گلیکول سپیداج ۷۰ گرم

Sepidaj Pidrolax Polyethylene Glycol 70gr

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

 ملین

رفع یبوست حاد و مزمن

تخلیه و پاکسازی دستگاه گوارش

در حال تامین

یبوست زمانی رخ می‌دهد که دفع مدفوع کمتر شود و دفع مدفوع دشوار شود. اغلب به دلیل تغییر در رژیم غذایی یا روتین یا به دلیل دریافت ناکافی فیبر اتفاق می‌افتد. ساشه پیدرولاکس پلی اتیلن گلیکول سپیداج ۷۰ گرم حرکات روده را تنظیم می‌کند و دستگاه گوارش را به کار می‌اندازد، این دارو یکی از داروهای ملین است و استفاده از آن در مقایسه با روغن کرچک، عوارضی مانند حالت تهوع و استفراغ را ندارد. پلی اتیلن گلایکول عامل اسمزی باعث احتباس آب در مدفوع می‌شود. فرکانس مدفوع را افزایش می‌دهد. از پلی اتیلن گلایکول بعنوان ملین برای درمان یبوست‌های گاه به گاه یا حرکات نامنظم روده استفاده می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-ملین

-رفع یبوست حاد و مزمن

-تخلیه و پاکسازی دستگاه گوارش قبل از کولونوسکوپی، انجام اعمال رادیولوژی و جراحی‌های دستگاه گوارش

نحوه مصرف: مقدار مصرف هر دارو را پزشک معالج تعیین می‌نماید اما بطور معمول برای رفع یبوست حاد و مزمن: مقدار ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری از این پودر را در یک لیوان آب (چای یا آبمیوه) بریزید و هم بزنید تا به خوبی حل شود. سپس به صورت یکجا میل کنید. در هر زمان از شبانه روز می‌توانید از این پودر استفاده کنید. اما استفاده از آن در اول صبح به صورت ناشتا بهتر است. پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از مصرف تاثیرات پودر را مشاهده خواهید کرد. جهت تخلیه و پاکسازی دستگاه گوارش برای انجام اعمالی همچون رادیولوژی، کولونوسکوپی و جراحی‌های دستگاه گوارش: هر بسته که شامل ۷۰ گرم پودر است را در یک لیتر آب به خوبی حل کنید و هر ۱۰ یا ۱۵ دقیقه یکبار یک لیوان از آن را میل نمایید. این کار را ادامه دهید تا مدفوع کاملا رقیق و روشن شود. در این حالت پس از اتمام کار می‌توانید از پودر ORS نیز استفاده نمایید.

هشدار مصرف: به هیچ وجه بیش از مقدار تعیین شده توسط پزشک دارو را مصرف نکنید. در صورت داشتن هرگونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. در صورت وجود انسداد روده و حساسیت به پلی اتیلن گلایکول از این محصول استفاده نکنید. اگر اسهال شدید رخ داد، مصرف دارو باید قطع شود. دارو نباید بیشتر از ۱ تا ۲ هفته مصرف شود. پلی اتیلن گلیکول برای ایجاد حرکات روده‌ای ۲ تا ۴ روز باید مصرف شود. پلی اتیلن گلیکول در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف شود. بیماران با علائم انسداد روده، التهاب آپاندیس، التهاب روده (تهوع، استفراغ، درد و نفخ شکمی) باید تحت نظر قرار گیرند. در صورت ابتلا به انسداد روده و یا مشکوک بودن بیمار به انسداد روده مصرف داروی پلی اتیلن گلیکول ممنوع است. مصرف مکرر، طولانی مدت و بیش از حد داروی پلی اتیلن گلیکول سبب اختلالات الکترولیتی می‌شود. در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک معالج مصرف شود.

عوارض جانبی: عوارض پس از مصرف این پودر، اغلب خفیف است و به زودی رفع می‌شود. اما به هر حال ممکن است پس از مصرف آن دچار تهوع، دردهای شکمی، بی اختیاری در دفع ادرار، کهیر و خارش، واکنش‌های آلرژیک، تشنج و خستگی شوید.

تداخل دارویی: در صورت مصرف این دارو، چنانچه از داروهای زیر استفاده می‌کنید، حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید: ملین‌های محرک مانند بیزاکودیل، روغن کرچک، فرآورده حاوی گیاه سنا، سدیم پیکوسولفات و داروهای اس امپرازول، استامینوفن، ویتامین C، ویتامین D3، آسپرین،کلسیم،روغن ماهی، پاراستامول، پرگابالین، دولوکستین، دیگوکسین، فوروزماید، لووتیروکسین، متوپرولول

عنوان مشخصه
برند سپیداج - Sepidaj
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سپیداج
وزن 70 گرم
نوع محصول ساشه
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف ملین برای یبوست حاد و مزمن
تداخل دارویی در صورت مصرف این دارو، چنانچه از داروهای زیر استفاده می‌کنید، حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید: ملین‌های محرک مانند بیزاکودیل، روغن کرچک، فرآورده حاوی گیاه سنا، سدیم پیکوسولفات و داروهای اس امپرازول، استامینوفن، ویتامین C، ویتامین D3، آسپرین،کلسیم،روغن ماهی، پاراستامول، پرگابالین، دولوکستین، دیگوکسین، فوروزماید، لووتیروکسین، متوپرولول
عوارض جانبی عوارض پس از مصرف این پودر، اغلب خفیف است و به زودی رفع می‌شود. اما به هر حال ممکن است پس از مصرف آن دچار تهوع، دردهای شکمی، بی اختیاری در دفع ادرار، کهیر و خارش، واکنش‌های آلرژیک، تشنج و خستگی شوید.
روش مصرف مقدار مصرف هر دارو را پزشک معالج تعیین می‌نماید اما بطور معمول برای رفع یبوست حاد و مزمن: مقدار ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری از این پودر را در یک لیوان آب (چای یا آبمیوه) بریزید و هم بزنید تا به خوبی حل شود. سپس به صورت یکجا میل کنید. در هر زمان از شبانه روز می‌توانید از این پودر استفاده کنید. اما استفاده از آن در اول صبح به صورت ناشتا بهتر است. پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از مصرف تاثیرات پودر را مشاهده خواهید کرد. جهت تخلیه و پاکسازی دستگاه گوارش برای انجام اعمالی همچون رادیولوژی، کولونوسکوپی و جراحی‌های دستگاه گوارش: هر بسته که شامل ۷۰ گرم پودر است را در یک لیتر آب به خوبی حل کنید و هر ۱۰ یا ۱۵ دقیقه یکبار یک لیوان از آن را میل نمایید. این کار را ادامه دهید تا مدفوع کاملا رقیق و روشن شود. در این حالت پس از اتمام کار می‌توانید از پودر ORS نیز استفاده نمایید.
هشدار مصرف به هیچ وجه بیش از مقدار تعیین شده توسط پزشک دارو را مصرف نکنید. در صورت داشتن هرگونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. در صورت وجود انسداد روده و حساسیت به پلی اتیلن گلایکول از این محصول استفاده نکنید. اگر اسهال شدید رخ داد، مصرف دارو باید قطع شود. دارو نباید بیشتر از ۱ تا ۲ هفته مصرف شود. پلی اتیلن گلیکول برای ایجاد حرکات روده‌ای ۲ تا ۴ روز باید مصرف شود. پلی اتیلن گلیکول در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف شود. بیماران با علائم انسداد روده، التهاب آپاندیس، التهاب روده (تهوع، استفراغ، درد و نفخ شکمی) باید تحت نظر قرار گیرند. در صورت ابتلا به انسداد روده و یا مشکوک بودن بیمار به انسداد روده مصرف داروی پلی اتیلن گلیکول ممنوع است. مصرف مکرر، طولانی مدت و بیش از حد داروی پلی اتیلن گلیکول سبب اختلالات الکترولیتی می‌شود. در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک معالج مصرف شود.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در جای خشک و خنک نگهداری و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید