داروتو
تصویر  سر شیشه کودک صفر تا ۶ ماه  کد ۴۹۹ بی بی لند

سر شیشه کودک صفر تا ۶ ماه کد ۴۹۹ بی بی لند

Baby Land Round Nipple Code 499 0-6 Months

دسته بندی : سر شیشه
ویژگی ها

مناسب کودکان از بدو تولد تا ۶ ماه

مناسب شیشه شیرهای دهانه عریض

کیفیت بالا

دارای سری گرد

فاقد بو و BPA

دارای جنس سیلیکون

اقتباس گرفته از سینه مادر

ایجاد فشار یکنواخت بر روی لثه

17,400 تومان

در زمان مکیدن، سر شیشه به کودک اجازه می‌دهد تا خلا ایجاد شده به علت تخلیه شیر یا ورود هوا به داخل شیشه شیر جبران شود. این فرآیند باعث می‌شود کودک بدون مکث و باز کردن دهان به مکیدن شیر ادامه دهد. سر شیشه کودک صفر تا ۶ ماه  کد ۴۹۹ بی بی لند از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده است. طراحی منحصر به فرد این محصول، اقتباس گرفته شده از سینه مادر بوده که با ایجاد فشار یکنواخت بر لثه، به ساختار فک آسیب نمی‌رساند. در زمان مکیدن، سر شیشه به کودک اجازه می‌دهد تا خلا ایجاد شده به علت تخلیه شیر یا ورود هوا به داخل شیشه شیر جبران شود. این فرایند باعث می‌شود کودک بدون مکث و باز کردن دهان به مکیدن شیر ادامه دهد. یکی دیگر از مزیت‌های محصول جنس سیلیکونی آن است که کیفیت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کیفیت بالا

-دارای سری گرد

-فاقد بو و BPA

-دارای جنس سیلیکون

-اقتباس گرفته از سینه مادر

نحوه مصرف: قبل از هربار استفاده سر شیشه دهانه عریض را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید. قبل از مصرف سر شیشه را به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید و استریل نمایید.

هشدار مصرف: همواره این محصول را با نظارت بزرگسال استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید. مکیدن ممتد و طولانی مدت مایعات سبب پوسیدگی دندان خواهد شد. سرشیشه دارای سوراخ با اندازه تخصصی بر اساس سن و میزان تغذیه کودک است، از تغییر و دستکاری در آن اجتناب فرمائید. در صورت عدم وجود جریان یکنواخت در مایع خروجی سرشیشه، زائده‌های (راه هوای) پایین سرشیشه را به آهستگی فشار دهید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول سر شیشه
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
جنس سیلیکون
فاقد بو و BPA
موارد مصرف ایجاد فشار یکنواخت بر روی لثه
روش مصرف قبل از هربار استفاده سر شیشه دهانه عریض را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید. قبل از مصرف سر شیشه را به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید و استریل نمایید.
هشدار مصرف همواره این محصول را با نظارت بزرگسال استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید. مکیدن ممتد و طولانی مدت مایعات سبب پوسیدگی دندان خواهد شد. سرشیشه دارای سوراخ با اندازه تخصصی بر اساس سن و میزان تغذیه کودک است، از تغییر و دستکاری در آن اجتناب فرمائید. در صورت عدم وجود جریان یکنواخت در مایع خروجی سرشیشه، زائده‌های (راه هوای) پایین سرشیشه را به آهستگی فشار دهید.
شرایط نگهداری سر شیشه را در معرض نور مستقیم خورشید، حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه آن را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید