داروتو
تصویر  شامپو سلکو ۱ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو ۱۴۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو سلکو ۱ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو ۱۴۰ میلی لیتر

شامپو سلکو ۱ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو ۱۴۰ میلی لیتر

Gilaranco Selco 1 Selenium Sulfide Shampoo 140ml

دسته بندی : ضد شوره
ویژگی ها

مناسب انواع مو

درمان شوره سر

حاوی سلنیوم سولفاید

درمان درماتیت سبورئیک

ضد شوره و ضد قارچ موضعی

در حال تامین

شوره سر یک بیماری مزمن است به این معنی که نمی‌توان آن را درمان کرد بلکه فقط می‌توان آن را کنترل کرد. شوره با تشدید التهاب و سوزش سر پوست، منجر به کاهش وزنی فولیکول مو، نازک شدن و ریزش مو می‌شود. بهترین راه درمان و کنترل شوره سر، استفاده از شامپوهای ضد شوره است. مواد موثره این شامپوها دارای خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی هستند. یکی از این مواد موثره سلنیوم سولفاید است که در این محصول وجود دارد. شامپو سلکو ۱ درصد سلنیوم سولفاید گیلارانکو با ترکیبات ضد شوره و ضد قارچ خود، ضد عفونی کننده پوست‌های عفونی بوده و مانع رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره سر می‌شود. همچنین شامپو ضد شوره و ضد قارچ گیلارانکو برای از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر استفاده شده و میزان ریختن سلول‌های مرده را کنترل می‌نماید. رفع التهاب پوست و قرمزی، خارش و سوزش پوست سر از دیگر مزیت‌های استفاده از این شامپوی ضد شوره است.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان شوره سر

-حاوی سلنیوم سولفاید

-درمان درماتیت سبورئیک

-ضد شوره و ضد قارچ موضعی

-کاهش خارش، پوسته ریزی، تحریک و قرمزی پوست کف سر

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری شامپو را به خوبی تکان دهید و موها را خیس نمایید و با مقدار کافی از شامپو موها ماساژ دهید. ۲ الی ۳ دقیقه صبر نمایید سپس موها را آبکشی نمایید. یکبار دیگر این عمل را تکرار نمایید. از فرآورده ۱ الی ۲ بار در هر هفته استفاده نمایید.

ترکیبات: سدیم لوریل اتر سولفات، منیزیم آلومینیوم سیلیکات، کوکونات فنی اسید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، سلنیوم سولفاید، اسید سیتریک، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، زانتان گام، هیدروژن پر اکساید، سدیم سیترات، رنگ، آب دیونیزه، ایمید لوره

هشدار مصرف: سلنیوم سولفاید ممکن است به جواهرات شما آسیب برساند، پس از تماس فرآورده‌ها با آن‌ها جلوگیری نمایید. برای پوست آسیب دیده یا ملتهب مصرف نشود. بعد از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید.

عنوان مشخصه
برند گیلارانکو - Gilaranco
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی گیلارانکو
حجم 140 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد شوره
ترکیبات سدیم لوریل اتر سولفات، منیزیم آلومینیوم سیلیکات، کوکونات فنی اسید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، سلنیوم سولفاید، اسید سیتریک، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، زانتان گام، هیدروژن پر اکساید، سدیم سیترات، رنگ، آب دیونیزه، ایمید لوره
روش مصرف قبل از مصرف بطری شامپو را به خوبی تکان دهید و موها را خیس نمایید و با مقدار کافی از شامپو موها ماساژ دهید. ۲ الی ۳ دقیقه صبر نمایید سپس موها را آبکشی نمایید. یکبار دیگر این عمل را تکرار نمایید. از فرآورده ۱ الی ۲ بار در هر هفته استفاده نمایید.
هشدار مصرف سلنیوم سولفاید ممکن است به جواهرات شما آسیب برساند، پس از تماس فرآورده‌ها با آن‌ها جلوگیری نمایید. برای پوست آسیب دیده یا ملتهب مصرف نشود. بعد از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید