داروتو
تصویر  شامپو ضد ریزش مو ام کیو ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد ریزش مو ام کیو ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد ریزش مو ام کیو ۲۰۰ میلی لیتر

MQ Anti Hair Loss Shampoo 200ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع مو

کنترل کننده ریزش مو

تنظیم چربی و رطوبت پوست سر

افزایش ضخامت موهای نازک و کم حجم

ترمیم کننده تار مو و تقویت فولیکول مو

افزایش دهنده خونرسانی به کف سر و محرک رویش مجدد مو

در حال تامین

انتخاب شامپوی مناسب نیاز به دقت و بررسی فراوانی دارد زیرا شستشوی صحیح موها با شوینده ای مناسب نقش مؤثری در تقویت و یا تضعیف موها دارد. شامپو ضد ریزش مو ام کیو به گونه‌ای فرموله شده تا ضمن پاک نمودن موها، ریزش آن‌ها را کنترل کرده و تارهای مو را تقویت نماید. این شامپو با افزایش خون رسانی به کف سر، محرکی برای رشد مجدد موها بوده و تارهای نازک مو را ترمیم و تقویت می‌کند. ساختار شامپو ضد ریزش مو ام کیو به گونه‌ای است که پاک کننده‌ای مناسب برای انواع موها به شمار می‌رود. این شامپو عوامل مضر را از موها و پوست سر پاکسازی کرده و موها را برای تأثیر گذاری هر چه بیشتر سرم ضد ریزش ام کیو آماده می‌سازد. با استفاده از شامپو ضد ریزش مو به صورت مداوم می‌توان به درمان ریزش مو و جلوگیری از بازگشت مجدد آن کمک شایانی نمود.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو

-انرژی رسانی مناسب به ریشه‌های ضعیف

-مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و کاهش ریزش مو آندروژنیک

-تقویت گردش خون پوست سر و اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو

-دارای عملکرد چندگانه در راستای توقف ریزش مو و محرک رویش مجدد آن‌ها

-با خاصیت پاک کنندگی مناسب جهت آماده سازی پوست سر به منظور جذب بهتر سرم ضد ریزش

نحوه مصرف: مقداری از شامپو را بر روی موهای مرطوب مالیده و ماساژ دهید و بعد از یک دقیقه آبکشی نمایید، سپس مجددا موها را به شامپو آغشته نموده برای چند دقیقه ماساژ داده و آبکشی نمایید.

ترکیبات: Aqua (آب)، سولفات سدیم لوریت، کوکامیدوپروپیل بتائین، کلرید سدیم، لوریل گلوکوزید، فنو اکسی اتانول، استایرن / کوپلیمر اکریلیک، گلیسیرین، پلی کواترنیوم -7، پروپیلن گلیکول، کلرفنسین، EDTA، عصاره میوه Kigelia Africana، عصاره غنچه Tilia Tomentosa، عصاره برگ Ginkgo Biloba، عصاره Salvia Sclarea، بنزوات سدیم، عصاره Cinnamon Zeylanicum (پوست دارچین)، سوربات پتاسیم

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند ام کیو - MQ
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده کیو اف زد
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف ضد ریزش و تقویت کننده مو
ترکیبات Aqua (آب)، سولفات سدیم لوریت، کوکامیدوپروپیل بتائین، کلرید سدیم، لوریل گلوکوزید، فنو اکسی اتانول، استایرن / کوپلیمر اکریلیک، گلیسیرین، پلی کواترنیوم -7، پروپیلن گلیکول، کلرفنسین، EDTA، عصاره میوه Kigelia Africana، عصاره غنچه Tilia Tomentosa، عصاره برگ Ginkgo Biloba، عصاره Salvia Sclarea، بنزوات سدیم، عصاره Cinnamon Zeylanicum (پوست دارچین)، سوربات پتاسیم
روش مصرف مقداری از شامپو را بر روی موهای مرطوب مالیده و ماساژ دهید و بعد از یک دقیقه آبکشی نمایید، سپس مجددا موها را به شامپو آغشته نموده برای چند دقیقه ماساژ داده و آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید