داروتو
تصویر  شامپو ضد شوره موهای چرب وچه ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره موهای چرب وچه ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره موهای چرب وچه ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره موهای چرب وچه ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره موهای چرب وچه ۲۵۰ میلی لیتر

Voche Anti Dandruff For Oily Hair Shampoo 250ml

دسته بندی : ضد شوره
ویژگی ها

مناسب موهای چرب

ضد شوره

ضد قارچ

کنترل چربی

کنترل ترشح سبوم

فاقد پارابن، الکل و سیلیکون

ایجاد حس خنکی و شادابی پوست

حاوی سالیسیلیک اسید و ریشه گیاه بابا آدم

در حال تامین

شوره سر یکی از مشکلات آزار دهنده و متداول است که برای هر شخصی و در هر سنی ممکن است به وجود آید، به طوریکه پوست سر را تحت تأثیر قرار داده و باعث خارش و پوسته پوسته شدن آن می‌شود. شوره سر چرب نسبت به شوره خشک اندازه بزرگتر و رنگ زرد تری دارد و به پوست سر می‌چسبد و این موضوع برای افرادی که موی چرب دارند بیشتر بروز می‌کند. شامپو ضد شوره موهای چرب وچه حاوی پیروکتون اولامین با خاصیت ضد شوره و ضد قارچ است. این شامپو به رفع پوسته ریزی و شوره چرب کمک موثری می‌نماید. همچنین به واسطه دارا بودن اسید سالیسیلیک و عصاره ریشه گیاه بابا آدم، کنترل ترشح سبوم و حذف شوره‌های مقاوم را به دنبال دارد. این شامپو ضد شوره حاوی آلانتوئین بوده و جهت کاهش خارش پوست سر اثر گذاری مطلوبی دارد. این محصول از عصاره گیاه پرسیاوشان و مورد به منظور کنترل چربی و نرم کنندگی موها نیز استفاده نموده است.

ویژگی‌های خاص:

-ضد قارچ

-کنترل چربی

-رفع پوسته ریزی

-کنترل ترشح سبوم

-کاهش خارش پوست سر

روش مصرف: مقدار کافی از شامپو را روی کف سر و ساقه موهای مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید. به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی سر بماند و سپس آبکشی نمایید. در صورت لزوم این عمل تکرار شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، کوکامید دی اتانول آمین، سالیسیلیک اسید، دسیل گلوکوزید، عصاره ریشه گیاه بابا آدم، عصاره پر سیاوشان، عصاره مورد، پی ای جی-۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، منتول، پیروکتون اولامین، پلی کواترنیوم-۷، آلانتوئین، پلی سوربات ۲۰، متیل ایزو تیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری شود، در صورت تماس، بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند وچه - Voche
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده توسعه کسر آسیا
به سفارش توسعه وشه خاورمیانه
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی سالیسیلیک اسید و ریشه گیاه بابا آدم
فاقد پارابن، الکل و سیلیکون
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای چرب و نازک
موارد مصرف ضد شوره
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، کوکامید دی اتانول آمین، سالیسیلیک اسید، دسیل گلوکوزید، عصاره ریشه گیاه بابا آدم، عصاره پر سیاوشان، عصاره مورد، پی ای جی-۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، منتول، پیروکتون اولامین، پلی کواترنیوم-۷، آلانتوئین، پلی سوربات ۲۰، متیل ایزو تیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف مقدار کافی از شامپو را روی کف سر و ساقه موهای مرطوب مالیده و به آرامی ماساژ دهید. به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی سر بماند و سپس آبکشی نمایید. در صورت لزوم این عمل تکرار شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری شود، در صورت تماس، بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید