داروتو
تصویر  شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر

Eviderm Evicolor Shampoo For Colored Hair 250ml

ویژگی ها

مناسب موهای رنگ شده

ترمیم کننده و تقویت کننده موهای رنگ شده

تثبت کننده و افزایش ماندگاری رنگ مو

افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

حاوی ترکیبات فوکوژل، پالم دیت اکسترکت، پلی سلیکون و پرو ویتامین B5

در حال تامین

رنگ کردن موها به دلیل ترکیبات شیمیایی که دارد موجب می‌شود لایه محافظتی سطح کوتیکول مو آسیب ببیند و تغییرات فیزیک یو شیمیایی ایجاد می‌کند، در نتیجه موها ضعیف، نازک و خشک شده و شانه کردن آن‌ها بسیار سخت می‌شود. همچنین پس از مدتی رنگ موها محو و یا کدر می‌شوند. شامپو محافظ رنگ مو اویکالر اویدرم، به دلیل ترکیباتی که دارد می‌تواند رنگ موها را به مدت طولانی تثبیت کند و علاوه بر آن از موها در برابر آسیب‌های ناشی از برخورد اشعه‌های مضر نور آفتاب و رنگ کردن محافظت کند. همچنین این شامپو با تامین رطوبت مورد نیاز پوست و مو از ایجاد موخوره جلوگیری کرده و در صورت داشتن موخوره آن را درمان می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مرطوب کننده ساقه موها

-تثبیت و افزایش ماندگاری رنگ مو

-افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

-تقویت کننده و ترمیم کننده موهای رنگ شده

-محافظ موهای رنگ شده در برابر اشعه UV نور خورشید

نحوه مصرف: مقدار کافی از شامپو را روی موهای خیس مالیده و ماساژ دهید تا خوب کف نماید، پس از آبکشی این عمل را مجددا تکرار نمایید. سپس کف حاصله را ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و مجددا آبکشی نمایید. از این شامپو ۲ تا ۳ بار در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید.

ترکیبات: آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی، لاکتوباسیلوس دایت فروت فرمنت اکسترکت، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، پلی سیلیکون ۱۹، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، عصاره آلوئه ورا، بیوساکارید گام۱، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، گلیسیرین، گوارهیدروکسی پروپیل ترمونیوم کلراید، اسید سیتریک، سدیم کلراید، اسانس، ادت آ، متیل کلروایزو تیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس این محصول با چشم‌ها خودداری نموده و در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید. مصرف این شامپو در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود. پس از مصرف درب بطری را ببندید. 

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلوئه ورا، فوکوژل، پالم دیت اکسترکت، پلی سلیکون و پرو ویتامین B5
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تقویت کننده مو، درخشان کننده مو
ترکیبات آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی، لاکتوباسیلوس دایت فروت فرمنت اکسترکت، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، پلی سیلیکون ۱۹، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، عصاره آلوئه ورا، بیوساکارید گام۱، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، گلیسیرین، گوارهیدروکسی پروپیل ترمونیوم کلراید، اسید سیتریک، سدیم کلراید، اسانس، ادت آ، متیل کلروایزو تیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از شامپو را روی موهای خیس مالیده و ماساژ دهید تا خوب کف نماید، پس از آبکشی این عمل را مجددا تکرار نمایید. سپس کف حاصله را ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و مجددا آبکشی نمایید. از این شامپو ۲ تا ۳ بار در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید.
هشدار مصرف از تماس این محصول با چشم‌ها خودداری نموده و در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید. مصرف این شامپو در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود. پس از مصرف درب بطری را ببندید. 
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید