داروتو
تصویر  شامپو ملایم موهای حساس و شکننده فولیکا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ملایم موهای حساس و شکننده فولیکا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ملایم موهای حساس و شکننده فولیکا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ملایم موهای حساس و شکننده فولیکا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ملایم موهای حساس و شکننده فولیکا ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ملایم موهای حساس و شکننده فولیکا ۲۰۰ میلی لیتر

Fulica Gentle Shampoo 200ml

ویژگی ها

مناسب موهای حساس و شکننده

محافظت از ساقه موها و حفظ رطوبت آن

pH متعادل با ساختار طبیعی موها

افزایش مقاومت و استحکام موها

امکان استفاده روزانه به دلیل وجود ترکیبات ملایم

حاوی عصاره جوانه گندم، عصاره سبوس برنج و ویتامین B5

60,400 تومان

موهای آسیب دیده بدترین حالت ممکن در مو و ظاهر افراد است. شاخه شاخه شدن مو، عدم حالت ‌پذیری درست و زبری مو از علائم موهای آسیب دیده و ناسالم است. یک راه آسان برای مقابله با این نوع مو، استفاده از شامپوی مخصوص است. شامپو ملایم فولیکا جهت مصرف روزانه مخصوص موهای حساس و شکننده در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر می‌باشد. ترکیبات بسیار موثری برای بهبود بافت موهای آسیب دیده را دارد. این شامپو با pH متعادل پوست سر را آزار نمی‌دهد و حس سبکی به موها می‌دهد. این شامپو حاوی ترکیبی موثر از ویتامین B5 و عصاره سبوس برنج دارد. این ترکیب موها را تقویت نموده و به بهبود بافت از بین رفته‌ی مو و ترمیم آن کمک فراوانی می‌نماید. پس از مدتی استفاده از این شامپو، موهای آسیب ‌دیده و شکننده به موهایی نرم و براق و زنده تبدیل خواهد گشت. این شامپو را می‌توان به صورت روزانه استفاده نمود. مصرف آن هم مناسب خانم‌ها و هم آقایان است.

ویژگی‌های خاص:

-محافظت از ساقه موها و حفظ رطوبت آن

-pH متعادل با ساختار طبیعی موها

-افزایش مقاومت و استحکام موها

-طراوت و نرمی موها

-جلوگیری از خشکی و تخریب لایه خارجی موها

-امکان استفاده روزانه به دلیل وجود ترکیبات ملایم

نحوه مصرف: ابتدا به مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس شده مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست سر نگه داشته سپس خوب آبکشی نمایید. عمل شستشو را مجددا به روش قبلی تکرار نمایید. از شامپو ملایم فولیکا می‌توانید به هر تعداد دفعه در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید.

ترکیبات: کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، کوکو گلوکوزاید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پی ای جی -۷ گلیسریل کوکوات، کوکامید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، گلیسرین، پلی کواترنیوم -۷، پی ای جی ۴۰- هیدروژنیتد کاستر اویل، اسید سیتریک، پرو ویتامین B5، متوکسی پی ای جی/ پی پی جی۰۳/۰۷ آمینو پروپیل دایمتیکون، اتیل هگزین متوکسی سینامات، سدیم متیل پارابن، سدیم پروپیل پارابن، مخلوط متیل کلروایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، دی سدیم ا.د.ت.آ، عصاره سبوس برنج، روغن جوانه گندم، CI۴۷۰۰۵ ،CI۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فولیکا - Fulica
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره جوانه گندم، عصاره سبوس برنج و ویتامین B5
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای ضعیف و شکننده
موارد مصرف محافظت از ساقه موها و حفظ رطوبت آن
ترکیبات کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، کوکو گلوکوزاید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پی ای جی -۷ گلیسریل کوکوات، کوکامید دی اتانول آمید، سدیم کلراید، گلیسرین، پلی کواترنیوم -۷، پی ای جی ۴۰- هیدروژنیتد کاستر اویل، اسید سیتریک، پرو ویتامین B5، متوکسی پی ای جی/ پی پی جی۰۳/۰۷ آمینو پروپیل دایمتیکون، اتیل هگزین متوکسی سینامات، سدیم متیل پارابن، سدیم پروپیل پارابن، مخلوط متیل کلروایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، دی سدیم ا.د.ت.آ، عصاره سبوس برنج، روغن جوانه گندم، CI۴۷۰۰۵ ،CI۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا به مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس شده مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست سر نگه داشته سپس خوب آبکشی نمایید. عمل شستشو را مجددا به روش قبلی تکرار نمایید. از شامپو ملایم فولیکا می‌توانید به هر تعداد دفعه در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید