داروتو
تصویر  شامپو موهای خشک لافارر ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو موهای خشک لافارر ۲۵۰ میلی لیتر

La Farrerr Classic Therapy Shampoo For Dry Scalp 250ml

ویژگی ها

مناسب موهای خشک

ایجاد لایه محافظ و نرم کننده بر روی تارهای مو

جلوگیری از ریزش و کمک به رشد مو

رطوبت رسانی عمقی

حاوی آرموراسیا، بابونه آلمانی، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و رزماری

در حال تامین

شامپو موهای خشک لافارر محصولی مناسب شستشوی روزانه سر می‌باشد که علاوه بر پاک کردن هرگونه آلودگی و چربی از موها، آن‌ها را به طور عمقی رطوبت رسانی کرده و از تارهای مو در برابر عوامل محیطی و مواد شیمیایی محافظت می‌کند تا سلامت و زیبایی موها حفظ شود. شامپو رطوبت رسان موهای خشک لافارر دارای فرمولاسیونی متشکل از عصاره‌های گیاهی و طبیعی می‌باشد که موها را تغذیه کرده، حالت دادن به موها را تسهیل می‌بخشد، با الکتریسیته ساکن، شکنندگی و زبری تارهای مو مقابله می‌کند، باعث افزایش خاصیت الاستیسیته، نرمی و لطافت موها شده و با افزایش گردش خون در پوست سر، به تغذیه بهتر فولیکول‌های مو کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-بازیابی حس لطافت مو و افزایش حالت پذیری آن‌ها

-کمک به تغذیه مناسب تر و بهتر فولیکول های مو

-افزایش گردش خون به صورت موضعی

-آبرسانی عمقی و موثر در تارهای مو

-دارای فرمولاسیونی با ساختار ملایم

-حاوی روغن کالاندولا (گل همیشه بهار) و عصاره سبوس برنج

-افزایش دوام و درخشندگی رنگ مو

نحوه مصرف: حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو لافارر را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید و سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکوآمید پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، پروتئین های هیدرولیز شده ابریشم، عصاره سبوس برنج، گل همیشه بهار، رزماری، بابونه آلمانی، آرموراسیا، رزماری، رازیانه، ویتامین ها، مینرال ها، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، گلیسرین، پلی کواترنیوم ۱۰، سدیم کلراید، اسانس مجاز و متیل و پروپیل پارابن

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آرموراسیا، بابونه آلمانی، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، رزماری، روغن کالاندولا (گل همیشه بهار) و عصاره سبوس برنج
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک
موارد مصرف درخشان کننده و آبرسان مو
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکوآمید پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، پروتئین های هیدرولیز شده ابریشم، عصاره سبوس برنج، گل همیشه بهار، رزماری، بابونه آلمانی، آرموراسیا، رزماری، رازیانه، ویتامین ها، مینرال ها، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، گلیسرین، پلی کواترنیوم ۱۰، سدیم کلراید، اسانس مجاز و متیل و پروپیل پارابن
روش مصرف حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو لافارر را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید و سپس به طور کامل آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید