داروتو
تصویر  شربت آسماویت ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت آسماویت ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

شربت آسماویت ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

Vitabiotics Asmavit Suspension 200ml

دسته بندی : تقویت سیستم ایمنی
ویژگی ها

کمک به تقویت قدرت تنفسی

رفع آلرژی‌ها و حساسیت های فصلی

تامین ویتامین‌ها و عناصر ضروری بدن

کاهش علائم ناشی از بیماری‌ها و عفونت‌های سیستم تنفسی

تاریخ انقضای محصول تا پایان 2024/04

16 % 158,000 تومان
132,600 تومان

بیماری‌ها و مشکلات تنفسی از جمله رایج ترین بیماری‌ها در زمینه بهداشت پزشکی جهانی محسوب می‌شوند و افراد زیادی در کشورهای مختلف جهان از مشکلات وخیم و خفیف ریه رنج می‌برند. سوسپانسیون آسماویت ویتابیوتیکس موجب کاهش علائم ناشی از بیماری‌ها و عفونت‌های سیستم تنفسی می‌گردد و فاقد رنگ دهنده و طعم دهنده مصنوعی آلرژی زا می‌باشد. این شربت حاوی بیوفلاونیدهای مرکبات که به ویتامین پی و یا سیترین هم معروف هستند به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی عمل کرده که با از بین بردن رادیکال‌های آزاد باعث تقویت قدرت تنفسی در کودکان و بزرگسالان می‌شود. همچنین بیوفلاونیدهای مرکبات به همراه ویتامین C باعث بهبود گردش خون در مویرگ‌ها و رفع انقباضات نای و نایژه‌ها می‌شوند. ویتامین‌های گروه ‌B و مواد معدنی موجود در آسماویت باعث افزایش قدرت ایمنی و مقاوم سازی بدن در مقابل عفونت‌ها و بیماری‌های سیستم تنفسی می‌گردند. 

ویژگی‌های خاص:

-کاهش علائم ناشی از بیماری‌ها و عفونت‌های سیستم تنفسی

-بهبود گردش خون در مویرگ‌ها و رفع انقباضات نای و نایژه‌ها

-فاقد رنگ دهنده و طعم دهنده مصنوعی آلرژی زا

-تقویت قدرت تنفسی در کودکان و بزرگسالان

-تامین ویتامین‌ها و عناصر ضروری بدن

-کمک به تقویت قدرت تنفسی

نحوه مصرف: نحوه مصرف شربت برای رده‌های سنی مختلف به شرح زیر است: کودکان ۱ تا ۴ سال: روزی ۲ بار، هر بار یک قاشق مربا خوری پر. کودکان بالای ۴ سال: روزی ۳ بار، هر بار یک قاشق مربا خوری پر .بزرگسالان: روزی ۲بار، هر بار دو قاشق مربا خوری پر

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین‌های گروه B (ب کمپلکس)، سلنیوم، زینک، منگنز، آهن

هشدار مصرف: این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی: چنانچه از داروهای آنتی بیوتیک، ضد تشنج، داروهای ضد اسید معده، داروهای افزایش ادرار، لوودوپا، وارفارین و... استفاده می کنید، برای کاهش تداخل‌های دارویی بایستی حتما با داروساز یا پزشک مشورت داشته باشید. ترجیحا شربت آسماویت را با فاصله زمانی از نوشیدنی‌های گرم مثل چای و قهوه و همچنین سویا، لبنیات و پروتئین شیر مصرف نمایید.

عنوان مشخصه
برند ویتابیوتیکس - Vitabiotics
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده البرز دارو
به سفارش ویتابیوتکس تهران
تحت لیسانس انگلستان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۲ سال، بزرگسالان
موارد مصرف درمان اختلالات تنفسی و کاهش علائم ناشی از بیماری‌ها و عفونت‌های سیستم تنفسی
تداخل دارویی چنانچه از داروهای آنتی بیوتیک، ضد تشنج، داروهای ضد اسید معده، داروهای افزایش ادرار، لوودوپا، وارفارین و... استفاده می کنید، برای کاهش تداخل‌های دارویی بایستی حتما با داروساز یا پزشک مشورت داشته باشید. ترجیحا شربت آسماویت را با فاصله زمانی از نوشیدنی‌های گرم مثل چای و قهوه و همچنین سویا، لبنیات و پروتئین شیر مصرف نمایید.
ترکیبات ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین‌های گروه B (ب کمپلکس)، سلنیوم، زینک، منگنز، آهن
روش مصرف نحوه مصرف شربت برای رده‌های سنی مختلف به شرح زیر است: کودکان ۱ تا ۴ سال: روزی ۲ بار، هر بار یک قاشق مربا خوری پر. کودکان بالای ۴ سال: روزی ۳ بار، هر بار یک قاشق مربا خوری پر .بزرگسالان: روزی ۲بار، هر بار دو قاشق مربا خوری پر
هشدار مصرف این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک، دور از دسترس اطفال، دور از نور، رطوبت و در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید