داروتو
تصویر  آدامس ترک سیگار نیکوتین ۲ میلی گرم نیکلایف ۳۰ عددی
تصویر  آدامس ترک سیگار نیکوتین ۲ میلی گرم نیکلایف ۳۰ عددی
تصویر  آدامس ترک سیگار نیکوتین ۲ میلی گرم نیکلایف ۳۰ عددی

آدامس ترک سیگار نیکوتین ۲ میلی گرم نیکلایف ۳۰ عددی

Nicolife Stop Smoking Gum Nicotine 2mg 30pcs

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

جایگزین سیگار

کاهنده اعتیاد به سیگار

دارای ۲ میلی گرم نیکوتین

حاوی ویتامین C و کلسیم D3

دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان

125,000 تومان

آدامس‌های خوراکی نیکوتین برای کمک به ترک سیگار استفاده می‌شوند. نیکوتین موجود در آدامس ترک سیگار از طریق دهان جذب شده و وارد جریان خون می‌شود. این جایگزین نیکوتینی است که از سیگار دریافت می‌شود و اثرات سیگار نکشیدن را کمتر می‌کند. مقدار نیکوتین دریافتی به مرور زمان کاهش می‌یابد تا زمانی که مصرف آن قطع شود. آدامس ترک سیگار نیکوتین ۲ میلی گرم نیکلایف نیز با دارا بودن دوزهای کم نیکوتین میزان تمایل افراد سیگاری به نیکوتین تنباکو را کاهش می‌دهند. 

ویژگی‌های خاص:

-جایگزین سیگار

-کاهنده اعتیاد به سیگار

-دارای ۲ میلی گرم نیکوتین

-حاوی ویتامین C و کلسیم D3

-دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان

نحوه مصرف: تعداد مصرف آدامس، بستگی به تعداد سیگار مصرفی دارد. در صورتی که کمتر از ۲۵ سیگار در روز مصرف می‌کردید، هر ساعت یک آدامس مصرف کنید. در صورت از بین نرفتن احساس نیاز به سیگار کشیدن با کمی فاصله می‌توانید آدامس دوم را مصرف نمایید. در صورتیکه بیش از ۲۵ سیگار در روز مصرف می‌کردید، در هر ساعت ۲ عدد آدامس با کمی فاصله مصرف کنید، اما نباید بیش از ۲۴ آدامس در روز مصرف نمایید. این مقدار مصرف را حداقل تا سه ماه ادامه دهید و بعد از آن به تدریج کم کنید. به جهت افزایش میزان موفقیت در ترک سیگار تلاش نموده تا حداقل در ۶ هفته اول درمان، روزی ۹ عدد آدامس مصرف نمایید. مقدار مصرف : هفته اول تا ششم: ۱ عدد هر ساعت یا ۲ ساعت ۱ بار، هفته هفتم تا نهم: ۱ عدد هر ۲ ساعت یا ۴ ساعت ۱ بار، هفته دهم تا دوازدهم: ۱ عدد هر ۴ ساعت یا ۸ ساعت ۱ بار. آدامس نیکلایف یک دارو است و بایستی به روش خاصی مصرف شده تا بهترین جواب حاصل گردد. جویدن آدامس بایستی به آرامی صورت گرفته تا نیکوتین آن به تدریج آزاد و جذب گردد. در حین جویدن به محض احساس تندی، جویدن را متوقف نموده و آدامس را کنار دهان و لثه قرار دهید. هنگامیکه احساس تندی کاهش یافت، مجددا آدامس را به آرامی بجوید تا مزه تند آن احساس شود. این فرآیند را تاجاییکه دیگر احساس تندی نکنید ادامه دهید (حدود ۳۰ دقیقه)

ترکیبات: 0.6 میلی گرم فنیل آلانین

هشدار مصرف: مصرف آدامس نیکلایف با آدامس معمولی فرق دارد، جویدن سریع آدامس باعث جذب سریع نیکوتین و گرفتگی و سوزش گلو می‌شود. مصرف توام آدامس نیکولایف با سیگار یا تنباکوهای جویدنی، پچ‌های نیکوتینی و دیگر محصولات حاوی نیکوتین ممنوع می‌باشد. مصرف آن در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری ممنوع می‌باشد. مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید اگر: مشکلی در دهان، دندان یا فک خود احساس کردید، ضربان قلب نامنظم و یا افزایش ضربان قلب احساس نمودید، علائم مصرف بیش از اندازه نیکوتین نظیر تهوع، استفراغ، سرگیجه، اسهال، ضعف و افزایش تعداد ضربان قلب را مشاهده نمودید. با پزشک خود تماس بگیرید اگر: مبتلا به بیماری قلبی، سکته قلبی جدید، ضربان قلب نامنظم، فشار خون بالا یا کنترل نشده، زخم معده یا دیابت هستید، داروهایی که در درمان افسردگی و آسم تجویز می‌کنند را استفاده می‌کنید.

عنوان مشخصه
برند نیکلایف - Nicolife
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا آفرینان البرز
نوع محصول آدامس
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین C و کلسیم D3
موارد مصرف ترک سیگار
ترکیبات 0.6 میلی گرم فنیل آلانین
روش مصرف تعداد مصرف آدامس، بستگی به تعداد سیگار مصرفی دارد. در صورتی که کمتر از ۲۵ سیگار در روز مصرف می‌کردید، هر ساعت یک آدامس مصرف کنید. در صورت از بین نرفتن احساس نیاز به سیگار کشیدن با کمی فاصله می‌توانید آدامس دوم را مصرف نمایید. در صورتیکه بیش از ۲۵ سیگار در روز مصرف می‌کردید، در هر ساعت ۲ عدد آدامس با کمی فاصله مصرف کنید، اما نباید بیش از ۲۴ آدامس در روز مصرف نمایید. این مقدار مصرف را حداقل تا سه ماه ادامه دهید و بعد از آن به تدریج کم کنید. به جهت افزایش میزان موفقیت در ترک سیگار تلاش نموده تا حداقل در ۶ هفته اول درمان، روزی ۹ عدد آدامس مصرف نمایید. مقدار مصرف : هفته اول تا ششم: ۱ عدد هر ساعت یا ۲ ساعت ۱ بار، هفته هفتم تا نهم: ۱ عدد هر ۲ ساعت یا ۴ ساعت ۱ بار، هفته دهم تا دوازدهم: ۱ عدد هر ۴ ساعت یا ۸ ساعت ۱ بار. آدامس نیکلایف یک دارو است و بایستی به روش خاصی مصرف شده تا بهترین جواب حاصل گردد. جویدن آدامس بایستی به آرامی صورت گرفته تا نیکوتین آن به تدریج آزاد و جذب گردد. در حین جویدن به محض احساس تندی، جویدن را متوقف نموده و آدامس را کنار دهان و لثه قرار دهید. هنگامیکه احساس تندی کاهش یافت، مجددا آدامس را به آرامی بجوید تا مزه تند آن احساس شود. این فرآیند را تاجاییکه دیگر احساس تندی نکنید ادامه دهید (حدود ۳۰ دقیقه)
هشدار مصرف مصرف آدامس نیکلایف با آدامس معمولی فرق دارد، جویدن سریع آدامس باعث جذب سریع نیکوتین و گرفتگی و سوزش گلو می‌شود. مصرف توام آدامس نیکولایف با سیگار یا تنباکوهای جویدنی، پچ‌های نیکوتینی و دیگر محصولات حاوی نیکوتین ممنوع می‌باشد. مصرف آن در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری ممنوع می‌باشد. مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید اگر: مشکلی در دهان، دندان یا فک خود احساس کردید، ضربان قلب نامنظم و یا افزایش ضربان قلب احساس نمودید، علائم مصرف بیش از اندازه نیکوتین نظیر تهوع، استفراغ، سرگیجه، اسهال، ضعف و افزایش تعداد ضربان قلب را مشاهده نمودید. با پزشک خود تماس بگیرید اگر: مبتلا به بیماری قلبی، سکته قلبی جدید، ضربان قلب نامنظم، فشار خون بالا یا کنترل نشده، زخم معده یا دیابت هستید، داروهایی که در درمان افسردگی و آسم تجویز می‌کنند را استفاده می‌کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید