داروتو
تصویر  شربت انجیر فیژیلاکس نیاک ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت انجیر فیژیلاکس نیاک ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت انجیر فیژیلاکس نیاک ۱۲۰ میلی لیتر

شربت انجیر فیژیلاکس نیاک ۱۲۰ میلی لیتر

Niak Figi Lax Herbal Laxative Emulsion 120ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کاملا گیاهی

درمان یبوست حاد و مزمن

حاوی انجیر و دیگر ترکیبات گیاه

بدون الکل، بدون شکر و فاقد سنا

قابل استفاده برای زنان باردار و شیرده

بهبود یبوست مزمن در افراد سالخورده

رفع یبوست اطفال و نوزادان بدون عارضه گوارشی و دلپیچه

در حال تامین

انجیر از نظر طب سنتی گرم و تر است و یکی از بهترین میوه‌ها برای تمیز کردن روده بزرگ و از بین بردن یبوست می‌باشد. مواد تشکیل دهنده‌ی انجیر شامل مواد قندی، مواد ازته، چربی، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنزیم‌های مختلف می‌باشد. شربت انجیر فیژیلاکس نیاک یکی از بهترین داروها برای تمیز کردن روده بزرگ و رفع یبوست است که یبوست حاد و مزمن را درمان می‌کند. از این محصول نوزادان، کودکان، بزرگسالان و افراد سالخورده می‌توانند استفاده کنند. ترکیبات موجود در آن، کاملا گیاهی است و شما را از مصرف داروهای شیمیایی بی‌نیاز می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان یبوست حاد و مزمن

-حاوی انجیر و دیگر ترکیبات گیاه

-بدون الکل، بدون شکر و فاقد سنا

-بهبود یبوست مزمن در افراد سالخورده

نحوه مصرف: قبل از مصرف شیشه را به خوبی تکان دهید. در صورت عدم دستور پزشک، به میزان زیر مصرف گردد: کودکان: ۱۰ میلی لیتر ۱ یا ۲ بار در روز، بزرگسالان: ۱۰ تا ۲۰ میلی لیتر ۲ بار در روز

ترکیبات: انجیر، فلوس، سپستان، روغن بادام شیرین، مویز، ترنجبین، عسل

هشدار مصرف: بهتر است برای اثربخشی بهتر و سریع‌تر میزان آشامیدن آب را به ۶ لیوان در طول روز افزایش دهید. در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه حساسیت به ترکیبات دارو از مصرف آن خودداری کنید. مصرف در بارداری و شیردهی توصیه می‌گردد با تجویز پزشک و با احتیاط مصرف گردد.

عوارض جانبی: مصرف طولانی مدت دارو و لینت شدید ممکن است باعث اختلال در تعادل آب و املاح بدن بویژه پتاسیم شود که منجر به اختلال در عملکرد قلب و ضعف ماهیچه‌ای می‌شود.

تداخل دارویی: مصرف همزمان این دارو با دیگر ملین‌ها ممکن است باعث تشدید اثرات شود. به علت احتمال کاهش سطح پتاسیم مصرف طولانی مدت این داروها مانند دیگوکسین، مدرها و وارفارین باید با احتیاط مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند نیاک - Niak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی دانش بنیان نیاک
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۲ سال، بزرگسالان
حاوی انجیر و دیگر ترکیبات گیاه
فاقد الکل، بدون شکر و فاقد سنا
موارد مصرف ضد یبوست
تداخل دارویی مصرف همزمان این دارو با دیگر ملین‌ها ممکن است باعث تشدید اثرات شود. به علت احتمال کاهش سطح پتاسیم مصرف طولانی مدت این داروها مانند دیگوکسین، مدرها و وارفارین باید با احتیاط مصرف شود.
عوارض جانبی مصرف طولانی مدت دارو و لینت شدید ممکن است باعث اختلال در تعادل آب و املاح بدن بویژه پتاسیم شود که منجر به اختلال در عملکرد قلب و ضعف ماهیچه‌ای می‌شود.
ترکیبات انجیر، فلوس، سپستان، روغن بادام شیرین، مویز، ترنجبین، عسل
روش مصرف قبل از مصرف شیشه را به خوبی تکان دهید. در صورت عدم دستور پزشک، به میزان زیر مصرف گردد: کودکان: ۱۰ میلی لیتر ۱ یا ۲ بار در روز، بزرگسالان: ۱۰ تا ۲۰ میلی لیتر ۲ بار در روز
هشدار مصرف بهتر است برای اثربخشی بهتر و سریع‌تر میزان آشامیدن آب را به ۶ لیوان در طول روز افزایش دهید. در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه حساسیت به ترکیبات دارو از مصرف آن خودداری کنید. مصرف در بارداری و شیردهی توصیه می‌گردد با تجویز پزشک و با احتیاط مصرف گردد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دارو را در دمای محیط و دور از تابش نور خورشید قرار دهید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید