داروتو
تصویر  شربت ملین گیاهی لروکس این بنیان کسری سرشت سلامت ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت ملین گیاهی لروکس این بنیان کسری سرشت سلامت ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت ملین گیاهی لروکس این بنیان کسری سرشت سلامت ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت ملین گیاهی لروکس این بنیان کسری سرشت سلامت ۱۲۰ میلی لیتر

شربت ملین گیاهی لروکس این بنیان کسری سرشت سلامت ۱۲۰ میلی لیتر

Bonyan Kasra Seresht Salamat Leroux In 120ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کاملا گیاهی

فاقد الکل

ملین و رفع یبوست

مناسب برای دوران بارداری و بزرگسالان و اطفال

در حال تامین

انجیر از نظر طب سنتی گرم و تر است و یکی از بهترین میوه‌ها برای تمیز کردن روده بزرگ و از بین بردن یبوست می‌باشد. مواد تشکیل دهنده‌ی انجیر شامل مواد قندی، مواد ازته، چربی، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنزیم‌های مختلف می‌باشد. شربت ملین گیاهی لروکس این بنیان کسری سرشت سلامت یکی از بهترین داروها برای تمیز کردن روده بزرگ و رفع یبوست است که یبوست حاد و مزمن را درمان می‌کند. از این محصول کودکان، بزرگسالان و افراد سالخورده می‌توانند استفاده کنند. ترکیبات موجود در آن، کاملا گیاهی است و شما را از مصرف داروهای شیمیایی بی‌نیاز می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-فاقد الکل

-ملین و رفع یبوست

-مناسب برای دوران بارداری و بزرگسالان و اطفال

نحوه مصرف: بزرگسالان و افراد باردار روزانه 2 بار صبح و عصر 30 تا 15 میلی لیتر، اطفال (1 تا 3) 2 بار صبح و عصر 2.5 تا 5 میلی لیتر، کودکان (4 تا 6) سال روزانه 5 تا 10 میلی لیتر، کودکان (7 تا 15) سال روزانه 7.5 تا 15 میلی لیتر

ترکیبات: انجیر، ترنجبین، سوربیتول

هشدار مصرف: شربت‌های گیاهی ممکن است در برخی موارد حاوی رسوب ناشی از باقیمانده بافت‌های گیاهی باشند که در کیفیت و اثر بخشی دارو تاثیری ندارد. در چنین مواردی قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. از مصرف این فرآورده برای افراد زیر 1 سال اجتناب نمایید. این فرآورده برای بیماری فعلی شما تجویز شده است و لذا از مصرف آن در موارد مشابه خودداری نمایید. در افرادی که نسبت به ترکیبات این دارو حساسیت دارند مصرف نشود. استفاده بیش از مقدار توصیه شده با مشورت پزشک برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت شود.

عنوان مشخصه
برند بنیان کسری سرشت سلامت - Bonyan Kasra Seresht Salamat
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنیان کسری سرشت سلامت
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، نوجوانان، بزرگسالان
فاقد الکل
موارد مصرف ضد یبوست
ترکیبات انجیر، ترنجبین، سوربیتول
روش مصرف بزرگسالان و افراد باردار روزانه 2 بار صبح و عصر 30 تا 15 میلی لیتر، اطفال (1 تا 3) 2 بار صبح و عصر 2.5 تا 5 میلی لیتر، کودکان (4 تا 6) سال روزانه 5 تا 10 میلی لیتر، کودکان (7 تا 15) سال روزانه 7.5 تا 15 میلی لیتر
هشدار مصرف شربت‌های گیاهی ممکن است در برخی موارد حاوی رسوب ناشی از باقیمانده بافت‌های گیاهی باشند که در کیفیت و اثر بخشی دارو تاثیری ندارد. در چنین مواردی قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. از مصرف این فرآورده برای افراد زیر 1 سال اجتناب نمایید. این فرآورده برای بیماری فعلی شما تجویز شده است و لذا از مصرف آن در موارد مشابه خودداری نمایید. در افرادی که نسبت به ترکیبات این دارو حساسیت دارند مصرف نشود. استفاده بیش از مقدار توصیه شده با مشورت پزشک برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دارو را در دمای محیط و دور از تابش نور خورشید قرار دهید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید