داروتو
تصویر  شربت میم اورنج ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت میم اورنج ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت میم اورنج ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

شربت میم اورنج ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

Vitabiotics Mim Orange Syrup 200ml

دسته بندی : مادر و کودک
ویژگی ها

باطعم پرتقال

بهبود سلامت کودکان

بلع راحت برای کودکان

بهبود عملکرد مغز و ذهن

تامین ویتامین‌ها و عناصر ضروری بدن

افزایش مناسب در میزان اشتها و سوخت و ساز بدن

109,000 تومان

همه کودکان از ۶ ماهگی به ویتامین نیاز دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود، والدین استفاده از قطره‌های مولتی ویتامین را از ۴ ماهگی آغاز کنند. ویتامین‌های آ، ث و د از جمله ویتامین‌های بسیار ضروری برای بدن کودکان هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان کمک می‌کنند. اگر این ویتامین‌ها به بدن کودکان نرسند، خطر ابتلا بیماری‌های استخوانی و عفونی افزایش پیدا می‌کند و این موضوع می‌تواند عاملی تهدید کننده برای کودکان به شمار برود. شربت میم اورنج ویتابیوتیکس، یک ترکیب کامل از ۷ ویتامین ضروری، مواد معدنی، آهن و روی می‌باشد که به دقت جهت استفاده نوزادان و اطفال تهیه شده است. شربت میم اورنج میر ویتابیوتیکس ترکیبی از ویتامین‌ها و املاح ضروری است که کودک شما در دوران رشد به آن‌ها نیاز دارد. این مکمل به بهبود سلامت عمومی کودک، تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی، بهبود رشد و تقویت کودک، تامین ویتامین‌های مورد نیاز کودک کمک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی اسانس طبیعی پرتقال

-بهبود سلامت

-بلع راحت برای کودکان

-بهبود رشد و تقویت کودک

-تامین ویتامین‌ها و عناصر ضروری بدن

-تامین آهن مورد نیاز بدن و پیشگیری از کم خونی

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. طبق تجویز پزشک و یا به صورت زیر: کودکان: ۱ قاشق مرباخوری ۲ بار در روز، بزرگسالان: ۲ قاشق مرباخوری ۲ بار در روز (۱ قاشق مرباخوری معادل ۵ میلی لیتر می باشد.)

ترکیبات: مس، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، آهن، زینک (روی)، پتاسیم، سدیم سلنات، طعم دهنده‌ها

هشدار مصرف: در صورت ابتلا به هموکروماتوز، آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت استفاده از سایر داروها و در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. تغییر رنگ این فرآورده پس از باز شدن درب بطری امری طبیعی است. این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد. فرآورده را حداکثر تا ۳ ماه بعد از باز شدن درب بطری مصرف نمایید.

عنوان مشخصه
برند ویتابیوتیکس - Vitabiotics
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده البرز دارو
به سفارش ویتابیوتکس تهران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف رشد جسمی و ذهنی کودک
ترکیبات مس، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین B12، آهن، زینک (روی)، پتاسیم، سدیم سلنات، طعم دهنده‌ها
روش مصرف قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. طبق تجویز پزشک و یا به صورت زیر: کودکان: ۱ قاشق مرباخوری ۲ بار در روز، بزرگسالان: ۲ قاشق مرباخوری ۲ بار در روز (۱ قاشق مرباخوری معادل ۵ میلی لیتر می باشد.)
هشدار مصرف در صورت ابتلا به هموکروماتوز، آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت استفاده از سایر داروها و در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. تغییر رنگ این فرآورده پس از باز شدن درب بطری امری طبیعی است. این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد. فرآورده را حداکثر تا ۳ ماه بعد از باز شدن درب بطری مصرف نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در محیطی خشک و خنک (کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد)، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید