داروتو
تصویر  شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر
تصویر  شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر
تصویر  شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر
تصویر  شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر
تصویر  شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر
تصویر  شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر

شربت کلسی کر خوارزمی 200 میلی لیتر

Kharazmi Suspension Calcicare 200ml

دسته بندی : قرص منیزیم
ویژگی ها

کمک به سلامت استخوان‌ها

جلوگیری از پوکی استخوان

حاوی کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D3

فاقد گلوتن، لاکتوز و هر گونه رنگ و طعم دهنده مصنوعی

در حال تامین

شربت خوراکی کلسی کر خوارزمی منبعی غنی از کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D۳ است که در رشد استخوان و تامین کلسیم مورد نیاز بانوان باردار نقش دارد. فرمولاسیون این محصول در صورت مصرف به گونه‌ای است که در رشد حداکثری کودکان و جلوگیری از مشکلات حین بارداری مربوط به مادر و جنین تاثیر گذار است. حدود ۹۹ درصد کلسیم موجود بدن ما در استخوان‌ها ذخیره شده‌اند و مابقی یعنی ۱ درصد دیگر در رگ‌های خونی وجود دارند. علاوه بر سلامت استخوان‌ها، شربت کلسی کر در سلامت قلب و عروق، دندان‌ها، سیستم عصبی و ماهیچه‌ها هم نقش دارد. این محصول فاقد نمک یا شکر، گلوتن یا لاکتوز، فرآورده‌های لبنی و رنگ مصنوعی است.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D3

-کمک به سلامت استخوان‌ها

-جلوگیری از پوکی استخوان

-فاقد گلوتن، لاکتوز و هرگونه رنگ و طعم دهنده مصنوعی

نحوه مصرف: کودکان 1 الی 4 سال: نصف قاشق چای خوری 2 بار در روز/ کودکان 5 الی 12 سال: 1 قاشق چای خوری 2 بار در روز/ بزرگسالان: 2 قاشق چای خوری 2 بار در روز/ زنان باردار و شیرده: 2 قاشق چای خوری 2 بار در روز طبق نظر پزشک مصرف گردد.

ترکیبات: ویتامین D3، روی، کلسیم، منیزیم

هشدار مصرف: افراد مبتلا به سنگ کلیه از نوع کربنات کلسیم بایستی مکمل‌های کلسیم را تحت نظر پزشک مصرف نمایند. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. در صورت استفاده از داروهای خاص با پزشک مشورت نمایید.

تداخل دارویی: جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب این ماده همراه با آهن و آنتی بیوتیک‌هایی مانند سیپروفلوکساسین و تتراساکلین‌ها دچار اشکال خواهد شد.

عنوان مشخصه
برند خوارزمی - Kharazmi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده خوارزمی
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان
تداخل دارویی جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب این ماده همراه با آهن و آنتی بیوتیک‌هایی مانند سیپروفلوکساسین و تتراساکلین‌ها دچار اشکال خواهد شد.
ترکیبات ویتامین D3، روی، کلسیم، منیزیم
روش مصرف کودکان 1 الی 4 سال: نصف قاشق چای خوری 2 بار در روز/ کودکان 5 الی 12 سال: 1 قاشق چای خوری 2 بار در روز/ بزرگسالان: 2 قاشق چای خوری 2 بار در روز/ زنان باردار و شیرده: 2 قاشق چای خوری 2 بار در روز طبق نظر پزشک مصرف گردد.
هشدار مصرف افراد مبتلا به سنگ کلیه از نوع کربنات کلسیم بایستی مکمل‌های کلسیم را تحت نظر پزشک مصرف نمایند. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. در صورت استفاده از داروهای خاص با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در مکان خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید