داروتو
تصویر  فوم شستشوی پلک و مژه فیروز ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی پلک و مژه فیروز ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی پلک و مژه فیروز ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  فوم شستشوی پلک و مژه فیروز ۱۵۰ میلی لیتر

فوم شستشوی پلک و مژه فیروز ۱۵۰ میلی لیتر

Firooz Eyelid & Eyelash Cleansing Foam 150ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب کودکان و بزرگسالان

مناسب شستشوی پلک و مژه

فاقد پارابن، رنگ و اسانس

بدون ایجاد سوزش و تحریک چشم

مناسب قبل و بعد از عمل جراحی چشم

حاوی مواد شوینده ملایم و مناسب چشم

در حال تامین

می‌دانید که پوست دور چشم دارای پوست حساس است و آسیب پذیر ترین نقطه صورت است و سریع تر از هر قسمت دیگری چروک می‌شود. در واقع چشم عضو حساس، ظریف، دقیق و عامل بینایی است. لازمه داشتن بینایی مناسب، رعایت بهداشت و سلامت این عضو است. فوم شستشوی پلک و مژه فیروز با استفاده از ملایم ترین مواد اولیه تولید می‌شود. این محصول فاقد رنگ، اسانس و پارابن بوده و استفاده از آن باعث آسیب به چشم و پوست نمی‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون ایجاد سوزش و تحریک چشم

-مناسب قبل و بعد از عمل جراحی چشم

-حاوی مواد شوینده ملایم و مناسب چشم

-پاک کننده آلودگی‌های محیطی و گرد و خاک

-شوینده ملایم جهت برداشتن آرایش چشم و صورت

نحوه مصرف: ابتدا از تمیز بودن دستان خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت داشتن لنز، قبل از شستشو آن را از چشم خارج نمایید. پمپ ظرف را فشار داده و مقداری از کف را روی یک پارچه بدون پرز یا نوک انگشت ریخته، چشم‌ها را بسته و به آهستگی کف را روی پلک‌ها ماساژ دهید و سپس کاملا آبکشی نمایید.

ترکیبات: کوکامیدو پروپیل بتایین، پی ای جی- ۴۰ گلیسریل کوکوآت- سدیم کوست سولفات، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، گلیسرین، مخلوط متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، آمینومتیل پروپانول و آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فیروز - Firooz
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فیروز
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی مواد شوینده ملایم و مناسب چشم
فاقد پارابن، رنگ و اسانس
قابل استفاده برای پلک و مژه
موارد مصرف شستشوی پلک و مژه
ترکیبات کوکامیدو پروپیل بتایین، پی ای جی- ۴۰ گلیسریل کوکوآت- سدیم کوست سولفات، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزاید، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، گلیسرین، مخلوط متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، آمینومتیل پروپانول و آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا از تمیز بودن دستان خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت داشتن لنز، قبل از شستشو آن را از چشم خارج نمایید. پمپ ظرف را فشار داده و مقداری از کف را روی یک پارچه بدون پرز یا نوک انگشت ریخته، چشم‌ها را بسته و به آهستگی کف را روی پلک‌ها ماساژ دهید و سپس کاملا آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید