داروتو
تصویر  قرص جوینت ریس ایکس نوتراسن 30 عددی
تصویر  قرص جوینت ریس ایکس نوتراسن 30 عددی
تصویر  قرص جوینت ریس ایکس نوتراسن 30 عددی

قرص جوینت ریس ایکس نوتراسن 30 عددی

Joint RaseX Nutrasen 30Tabs

دسته بندی : مفاصل و استخوان
ویژگی ها

کمک به سلامت مفاصل

بازسازی و ترمیم مفاصل 

کمک به درمان و پیشگیری آرتروز

در حال تامین

قرص جوینت ریس ایکس نوتراسن مکمل تغذیه‌ای جهت کمک به سلامت مفاصل می‌باشد و به کاهش درد و التهاب مفاصل و بهبود علائم آرتروز کمک می‌کند و حاوی ترکیباتی از قبیل گلوکزامین، سیلیکا، MSM، هیالورونیک اسید، سلنیوم، ویتامین C و ویتامین D است. گلوکوزامین همانند داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAID) اثر ضدالتهابی دارند. این ترکیبات برخلاف داروهای NSAID عوارض جانبی کمتری شامل: ناراحتی گوارشی، خونریزی و مسمومیت ایجاد می‌کنند. ضمن اینکه گلوکوزامین می‌تواند روند تحلیل و از دست رفتن مفاصل را بواسطه اثر مثبت بر کوندروسیت‌ها کندتر کند. علاوه بر این نتها فقط گلوکزامین طول دوران دریافت دارو را کاهش می‌دهد. کاهش التهاب در گردن و ستون فقرات نه تنها به تسکین درد کمک می‌کند بلکه به بدن فرصتی برای استفاده از مواد اندوژنز (درون ریز) یا اگزوژنز (برون ریز) مثل گلوکوزامین و کندرویتین فراهم کند. وقتی گلوکوزامین سولفات به صورت خوراکی مصرف شود، براحتی جذب می‌شود و فقط چند ساعت طول می‌کشد تا کار این مکمل در غضروف سازی آغاز شود. برخی افراد با مصرف این مکمل ممکن است به سرعت اثرات ضدالتهابی و تسکین دهندگی درد را احساس کنند ضمن اینکه تاثیر این مکمل بر ترمیم بافت مفصل، کند کردن یا پیشگیری از تحلیل و از دست رفتن مفاصل احتمالا زمان بیشتری نیاز دارد. بیشتر تحقیقات نشان دادند که گلوکوزامین برای مفاصل محیطی موثر است اما شواهد موجود نشان می‌دهد. کم شدن سطح گردش خون در ناحیه کمر و ستون فقرات می‌تواند اثر انواع داروها را بر مفاصل مرکزی مثل ستون فقرات کمتر کند. امروزه بسیاری از محققان، تزریق مستقیم گلوکوزامین و کندرویتین به دیسک‌های بین مهره‌ای را مورد توجه قرار داده‌اند.

ویژگی‌های خاص:

-بهبود مفاصل آسیب دیده

-پیشگیری از بیماری آرتروز

-درمان درد و خشکی مفاصل

-بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل

-افزایش انعطاف پذیری غضروف‌ها

-کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز

نحوه مصرف: بزرگسالان (بالای 19 سال) روزانه 1 الی 3 بار همراه با وعده غذایی به مدت یک ماه مصرف گردد.

ترکیبات: گلوکزامین، سیلیکا، MSM، هیالورونیک اسید، سلنیوم، ویتامین C و ویتامین D

هشدار مصرف: در زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. در صورت بروز عارضه جانبی استفاده از مکمل را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید.  مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند نوتراسن فارما - Nutrasen Pharma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده طب آریانا
تحت لیسانس کانادا
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف بهبود انعطاف پذیری و عملکرد مفاصل، بهبود درد آرتروز
ترکیبات گلوکزامین، سیلیکا، MSM، هیالورونیک اسید، سلنیوم، ویتامین C و ویتامین D
روش مصرف بزرگسالان (بالای 19 سال) روزانه 1 الی 3 عدد همراه با وعده غذایی به مدت یک ماه مصرف گردد.
هشدار مصرف در زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود. در صورت بروز عارضه جانبی استفاده از مکمل را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید.  مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید