داروتو
تصویر  قرص رئول آهن المنتال آلتون ۳۰ عددی
تصویر  قرص رئول آهن المنتال آلتون ۳۰ عددی
تصویر  قرص رئول آهن المنتال آلتون ۳۰ عددی

قرص رئول آهن المنتال آلتون ۳۰ عددی

Alltone Reol Elemental Iron 30Tabs

دسته بندی : کم‌خونی
ویژگی ها

تامین کننده آهن مورد نیاز بدن

تامین کننده انرژی

دارای آهن بالای ۹۸٪

فاقد طعم و مزه فلزی

دارای بالاترین سطح فراهم زیستی

در حال تامین

آنمی فقر آهن شایع ترین نوع کم خونی است و زمانی اتفاق می‌افتد که ذخیره آهن در بدن کاهش می‌یابد. بدن برای ساختن هموگلوبين به آهن نياز دارد. هموگلوبين پروتئينی در گلبول‌های قرمز خون است كه اكسيژن را از ريه‌ها به ساير قسمت‌های بدن می‌رساند. هنگامی که گلبول‌های قرمز و یا هموگلوبین کافی در خون وجود نداشته باشد، فرد دچار آنمی می‌شود. بطور کلی آهن در بدن انسان در گلبول قرمز، مغز استخوان و کبد ذخیره شده است که بیشترین مقدار آن در گلبول قرمز ذخیره شده است. آهن بصورت فریتین در سلول‌ها ذخیره می شود. ۸۰٪ مقدار آهن مورد نیاز بدن از طریق تخریب گلبول‌های قرمز و ۲۰٪ از طریق جذب از دستگاه گوارش تامین می‌شود. از مهم ترین ویژگی‌های منحصر بفرد قرص رئول آهن المنتال آلتون آن است که این آهن بالاترین فراهم زیستی را داشته و همچنین کمترین میزان عارضه جانبی ناشی از مصرف آهن در این محصول دیده می‌شود. دز مسمومیت با این مکمل در مقایسه با مکمل‌های آهن دیگر به مراتب بالاتر است. از این رو یکی از ایمین ترین مکمل‌های آهن خصوصا جهت استفاده در خانم‌های باردار است. از فواید دیگر این فرآورده این است که مصرف کننده طعم فلزی آهن را در دهان خود احساس نمی‌کند و علاوه بر این بیمار با دز مصرف روزانه کمتر نسبت به سایر مکمل‌ها، میزان آهن مورد نیاز بدن خود را به راحتی تامین می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-حاوی آهن بالای ۹۸٪

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: روزانه یک عدد و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

ترکیبات: ۱۸ میلی گرم آهن المنتال رئولین

هشدار مصرف: در زنان باردار یا شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.

عنوان مشخصه
برند آلتون - Alltone
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس گیتا دارو
تحت لیسانس انگلستان
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آهن بالای ۹۸٪
فاقد طعم و مزه فلزی
موارد مصرف درمان کم خونی ناشی از فقر آهن
ترکیبات ۱۸ میلی گرم آهن المنتال رئولین
روش مصرف روزانه یک عدد و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف در زنان باردار یا شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید