داروتو
تصویر  قرص فولیک اسید ۵ مهر دارو ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص فولیک اسید ۵ مهر دارو ۱۰۰ عددی

قرص فولیک اسید ۵ مهر دارو ۱۰۰ عددی

Mehr Darou Folic Acid 5mg 100Scored Tabs

دسته بندی : کم‌خونی
ویژگی ها

پیشگیری از کمبود آهن

فاقد شکر

کمک به درمان کم خونی

عملکرد بهتر اندام‌ها

عملکرد بهتر سیستم عصبی

تولید انرژی در بدن و رفع ضعف و بی حالی

در حال تامین

آهن ماده‌ای معدنی است که برای بسیاری از کارکردهای بدن ضروری است. این ماده از انتقال اکسیژن در خون پشتیبانی می‌‌کند. همچنین، برای رشد و کارکرد صحیح سلول‌ها و تولید بعضی هورمون‌ها و بافت‌ها نیز ضروری است. در صورتی که سطح آهن خون خیلی پایین بیاید، ممکن است این کارکردها مختل شده و منجر به کم خونی فقر آهن شود. در بیشتر موارد، این عارضه به راحتی قابل درمان است. قرص فولیک اسید ۵ مهر دارو سرشار از مواد مغذی با کیفیت بوده و حتی در دوران بارداری نیز بسیار مفید عمل می‌کند. فولیک اسید در تشکیل خون و همچنین فرآیند تقسیم سلولی نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. این ماده به پیشگیری از نقایص مغز کودک کمک کرده و سلامت نوزاد را به دنبال دارد. با توجه به این که چنین نواقصی در ماه اول بارداری رخ می‌دهد بنابراین مصرف فولیک اسید قبل از بارداری توصیه می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-فاقد شکر

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: مقدار مصرف دارو را پزشک معین می‌کند.

ترکیبات: فولیک اسید ۵ میلی گرم

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.

عوارض جانبی: هر دارو به موازات اثرات درمانی خود امکان دارد سبب بروز برخی عوارض ناخواسته شود. ولی همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود. در صورت بروز هر یک از آن‌ها با پزشک خود مشورت نمایید. عوارضی که به ندرت اتفاق می‌افتد مانند واکنش آلرژیک به خصوص برونش اسپاسم (تنفس مشکل، خس خس سینه، تنگی قفسه سینه)، آریتم (پوست قرمز)، ناراحتی عمومی. توجه داشته باشید عوارض جانبی از جمله نفخ شکم و گاز، سردرگمی، افسردگی، مشکل در تمرکز هیجان، اختلال در قضاوت، مشکلات خواب، تهوع، تحریک پذیری، مشکلات خواب و طعم ناخوشایند در مطالعه‌ها بر روی بیماران با مصرف ۱۵ میلی گرم در روز گزارش شده است.

تداخل دارویی: در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند مهردارو - Mehr Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی مهر دارو
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن و تامین کننده انرژی
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.
عوارض جانبی هر دارو به موازات اثرات درمانی خود امکان دارد سبب بروز برخی عوارض ناخواسته شود. ولی همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود. در صورت بروز هر یک از آن‌ها با پزشک خود مشورت نمایید. عوارضی که به ندرت اتفاق می‌افتد مانند واکنش آلرژیک به خصوص برونش اسپاسم (تنفس مشکل، خس خس سینه، تنگی قفسه سینه)، آریتم (پوست قرمز)، ناراحتی عمومی. توجه داشته باشید عوارض جانبی از جمله نفخ شکم و گاز، سردرگمی، افسردگی، مشکل در تمرکز هیجان، اختلال در قضاوت، مشکلات خواب، تهوع، تحریک پذیری، مشکلات خواب و طعم ناخوشایند در مطالعه‌ها بر روی بیماران با مصرف ۱۵ میلی گرم در روز گزارش شده است.
ترکیبات فولیک اسید ۵ میلی گرم
روش مصرف مقدار مصرف دارو را پزشک معین می‌کند.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید